Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.

TEMAT: Złamany dawno temu nadgarstek

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/08 19:00 #46868

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich serdecznie ;)
Dawno temu jakieś 9 lat dokładnie jeżdżąc na desce upadłem na nadgarstek i go złamałem. Wtedy nie wiedziałem ze go złamałem, bo nie puchło. Była to głupota ze nie poszedłem do lekarza no, ale.. od tamtego czasu nadgarstek daje o sobie znać w postaci braku pełnego zakresu ruchu w podparciu i mocnym bólu podczas rozciągania go. Do tej pory trenowałem na siłowni ale ostatnio postanowiłem przejść na kalistenike (zaczynam od podstaw). Czy jestem skazany na porażkę ? Martwię się czy uda mi się zrobić handstand kiedykolwiek. Co mogę zrobić w tej sytuacji ? Może ktoś miał coś podobnego ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/08 19:09 #46870

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
zrób rentgen i idź do lekarza to Ci powie na czy stoisz
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/08 19:13 #46871

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Miałem może nie złamany ale upadłem podczas biegu na nadgarstek, spuchł, prześwietlenie nic nie wykazało, nie mogłem ruszać. Było to gdzieś w grudniu 2017 i do tej pory się odzywa :/ ale tylko wtedy jak odpuszczam w treningu.

Polecam ci wykonywać ruchy bierne żeby zwiekszyć ruchomość, powoli obciążać staw nadgarstkowy. Chyba że pompki normalnie robisz to już bardziej zaawansowane ćwiczenia :)

Wedlug mnie im szybciej zaczniesz tym lepiej.
Ja chyba dopiero po 3 miesiącach zrobiłem pompke na dłoniach ( na kostkach dużo szybciej) i to z bólem.
Rozgrzewać, mobilizować, wzmacniać , rozciągać i bedzie dobrze
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/08 19:52 #46872

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Pamietam ze wtedy gdy po roku poszedłem do lekarza powiedział mi ze jedynie druty może wstawić. Zrezygnowałem. Także pozostaje mi jakoś działać w swoim zakresie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/09 11:53 #46880

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Hryniak napisał:
Miałem może nie złamany ale upadłem podczas biegu na nadgarstek, spuchł, prześwietlenie nic nie wykazało, nie mogłem ruszać. Było to gdzieś w grudniu 2017 i do tej pory się odzywa :/ ale tylko wtedy jak odpuszczam w treningu.

Polecam ci wykonywać ruchy bierne żeby zwiekszyć ruchomość, powoli obciążać staw nadgarstkowy. Chyba że pompki normalnie robisz to już bardziej zaawansowane ćwiczenia :)

Wedlug mnie im szybciej zaczniesz tym lepiej.
Ja chyba dopiero po 3 miesiącach zrobiłem pompke na dłoniach ( na kostkach dużo szybciej) i to z bólem.
Rozgrzewać, mobilizować, wzmacniać , rozciągać i bedzie dobrze

Ruchy bierne ? Co masz na myśli ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/09 14:26 #46881

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Bierne czyli zdrową ręką ruszasz chorą (rozluźniona) tak żeby rozruszać w maksymalnym zakresie ruchomości. Powoli, bez przekraczania granicy bólu ale dążymy do zwiększenia ruchomości stawu ( duża ilość powtórzeń). Z czasem ruchy czynno bierne, czynne i tak dalej progresujesz.
Polecam fizjoterapeuty....ierne.html
Pomoże zrozumieć :)
Tam jest opisane że terapeuta to robi lub urządzenia ale z nadgarstkiem powinieneś sam sobie poradzić :) chyba że masz możliwości finansowo-logistyczno-czasowe to odwiedź fizjoterapeute. ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/09 17:32 #46884

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Do fizjo chodzę i tak regularnie wiec najwyżej wspomnę mu o tym. Może coś poradzi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/09 18:15 #46886

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
To daj znać co ci powiedział oraz również zachęcam do krótkiej lektury :)
Poza nadgarstkiem miałem również zblokowany bark, zacholere niemogłem nim ruszyć nawet na 1cm w żadną stronę :D lekarza odpuściłem, sam porobiłem uciski, masaże i ćwiczenia bierne na początek ale robiłem to odrazu a nie po 9 latach :whistle:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/09 18:59 #46888

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Kiedy ten wypadek miał miejsce miałem kompletnie w pompce zdrowie. Nie myślałem ze będę robił to co robię dziś. Jednak myśle ze mimo iż boli to da się to ogarnąć. Napewno zalało się chrześcia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 13:38 #47141

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Generalnie fizjo wbijał igły, zmolestowal mi nadgarstek na różne sposoby. Zalecił mobilizacje i rozciąganie no i żeby robić na pięściach żeby za bardzo nie obciążać. Ale ja tylko narazie będę robił na piesciach może się wzmocni nadgarstek i później normalnie będę nawalal
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 15:21 #47144

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Też na pięściach najpierw robiłem, potem stopniowo obciążałem z klęku podpartego, pompki w klęku podpartym.
Ćwiczyłem też z hantelką, ruchy wszystkie możliwe, niezapominając o nawracaniu i odwracaniu, w końcowej fazie dociągałem delikatnie drugą ręką.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 15:23 #47145

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Mnie ostatnio zaczęła boleć ta poduszka pod kciukiem chyba to się zwie przywodziciel kciuka
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 15:41 #47149

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Przeciążone pewnie. Czasem też mi doskwiera jak dużo masaży. Uciski kostkami, rozciąganie i przechodzi powoli
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 16:25 #47151

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Morał z tej bajki taki ze bez mobilizacji nic się nie zdziała ;)

Dzięki za odpowiedzi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 16:27 #47152

  • Lukiworkout
  • Lukiworkout Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Hryniak napisał:
Przeciążone pewnie. Czasem też mi doskwiera jak dużo masaży. Uciski kostkami, rozciąganie i przechodzi powoli

A jeszcze coś...
Jak długo zajęło Ci dotarcie do jako takiej sprawności nadgarstka ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 17:08 #47154

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Ja na każdej rozgrzewce rozciągam nadgarstki i przedramiona ale niestety obrywają nieraz przy niedokładnych muscle upach
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Złamany dawno temu nadgarstek 2019/05/21 17:13 #47155

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 283
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Chyba wcześniej pisałem ze ok 3 miesięcy aż mogłem zrobić planka na dłoniach. Przez ok 1miesiąc nie było mowy żeby tak ją zgiąć, ale na kostkach to nie było większego problemu.
Zaznaczam że ćwiczyłem nadgarstek codziennie w każdej wolnej chwili.
U mnie trochę inaczej bo od strony małego palca miałem konkretne miejsce bolesne(tak upadłem)
i z czasem patyczkiem od lodów już rozbijałem żeby głebiej i dokladniej wejśc w nadgarstek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Rabbek

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Treningi dla średnio zaawansowanych

Przyszedł czas na kolejną serię treningów, tym razem coś dla osób bardziej średnio zaawansowanych.

Treningi były utworzone na naszym forum dyskusyjnym dla konkretnych osób, ale być może znajdziecie tu coś co Wam się spodoba.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.