Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Jak żyć zdrowo, unikać kontuzji, oraz je leczyć.Jak żyć zdrowo, oraz jak unikać i leczyć kontuzje.

TEMAT: Choroba :P

Choroba :P 2017/08/13 00:43 #38085

  • Benek123
  • Benek123 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam wszystkich forumowiczów :P
Mam 17 lat,Chciałbym zacząć początkową przygodę ze Street Workout-em , lecz jest jeden problem gdyż cierpię na chorobę serducha (Kardiomiopatia rozstrzeniowa) oraz biorę leki. Wcześniej trenowałem Kickboxing 3 lata . Po wykryciu tej choroby byłem zdołowany,rozpaczony że nie mogę trenować już nigdy tego co bardzo lubiałem, to było moją pasją . ;( lekarze zdiagnozowali że to nie była choroba przeniesiona przez rodzinę , tylko w jakimś momencie tak się musiało zdarzyć,gdyż kości,mięśnie nie nadążały gdyż bardzo szybko rosłem, dodam iż mam kurzą klatkę(wypchniętą do przodu) ale lekarze powiedzieli że w niczym to nie przeszkadza,i gdy nabiorę masy to nie będzie tego widać.miałem również robioną bieżnie z maską, i lekarze powiedzieli że bardzo dobry wynik miałem.

I opowiem o sobie.

Wzrost 193 cm ,Masa ciała zaledwie 78 kg . Z budowy jestem prawdopodobnie ektomorfikiem, oraz mam zbyt szybki Metabolizm.
Bardzo by mi zależało na waszej pomocy,chciałbym się jakoś podnieść sprzed komputera i coś z sobą w końcu zrobić .
Nie zależy mi na nie wiadomo jakich rezultatach, chciałbym nabrać trochę tej masy mięśniowej poprzez różne ćwiczenia.
Zależy mi głównie na treningach 20-25 minutowych niezbyt intensywnych,gdyż nie mogę się przemęczać.
Mogę robić je nawet codziennie,gdyż mam dostęp do różnych placówek, oraz mogę zapewne liczyć na jakiekolwiek wsparcie od przyjaciół.
Chciałbym coś w końcu coś z sobą zrobić,a nie chodzić zawsze zdołowany,Gdybym nawet nabrał te kilka KG to już byłby całkiem przyzwoity wynik,jestem tzw.chudzielcem. głównie chciałbym ćwiczenia na (biceps,triceps) aby te partie jakoś wyćwiczyć,gdyż mój obwód bicepsa nie powala,a jedyne :30 cm

Bardzo liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Choroba :P 2017/08/14 11:51 #38087

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7373
  • Podziękowania: 428
  • Oklaski: 108
Ciężka sprawa. Doradzanie w takim przypadku nie jest najlepsze.
Nie jestem lekarzem i tylko staram się doradzić. Nie musisz się do tego stosować.



Skoro może się to przyczyniać do niewydolności, to nie możesz zbytnio się forsować.

Takie moje porady na początek:
1. Treningi obwodowe odpadają. Na wstępie proponuję split.
2. Nie rób ćwiczeń na 100% swoich możliwości wystarczy nawet 40% tego co możesz maksymalnie.
3. Pierwszych kilka miesięcy ogólnie musisz się mocno oszczędzać.
4. Stosuj długie przerwy pomiędzy ćwiczeniami: 3-5 minut.
5. Zacznij od małej ilości serii.
6. Na razie nie trenuj codziennie. Może z czasem, jak nie będzie innych przeciwwskazań.
...


Spróbuj może trening co drugi dzień w stylu:

Pompki - 3 serie
Podciąganie poziome - 3 serie
Przysiady - 3 serie

Tylko tak jak wspomniałem na 40% mocy i po każdej serii 3-5 minut odpoczynku.
Możesz w trakcie ćwiczeń jakoś kontrolować też swoje tętno.



Po 2 tygodniach można dołożyć do tego sylwetki gimnastyczne, tak z 5 minut na koniectreningu.
A po 3-4 tygodniach jak wszystko będzie ok to ..... zobaczymy.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Benek123

Choroba :P 2017/08/14 18:45 #38091

  • Benek123
  • Benek123 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Robiłem Trening wczoraj,i dziś.
Łącznie zajęło mi to 1,5 godziny.

Zrobiłem tak:

Podciąganie Podchwytem : 5-6 serii po 4-6 razy :P
Pompki zwykłe : 3 serie po 6-8 razy
Na tym sprzęcie co się robi dipy 2 serie po 10x że kolana do brzucha dawałem
I ostatnie , to dawałem ręce do tyłu,nogi wyprostowane,lub troszeczke zgięte i w dół szedlem,a póżniej do wyprostu :P


Edit; Ja nie marzę o nie wiadomo jakich wyczynach,a jedynie chce przybrać te kilka KG
w bicepsie jedyne 29,5 cm mam heh ,a zadowalającym wynikiem dla mnie będzie nawet 33,34 cm :P
Ostatnio zmieniany: 2017/08/14 18:47 przez Benek123.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.

Kalendarz

Dec 2017

Alice

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Freestyle Tricks #1

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Tym razem Sebastian pokarze kilka sposobów na efektowny zeskok z drążka. Warto dodać ten element do gamy swoich trików...

Więcej…

Bar Spinning Tutorial / kręcenie na drążku!

Tym razem poradnik do nauki bardzo łatwego kręcenia na drążku do przodu. Obejrzyj tutorial i zaskocz innych nowym trikiem na drążku. Zapraszam!

Więcej…

Wyszukiwarka

Mapy Workout Polska

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.