× Miejsce do zamieszczania wyzwań które wspólnie wykonujemy.

Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups

Więcej
2020/07/28 22:56 #58104 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups

I jak Michael pisał, że każdy do 100 kg. To zależy jak kto ćwiczy I ile ćwiczy po powiedzmy że osoba 100 kg Podciągnie się więcej razy niż osoba 70 kg ćwicząca pod siłę. Nie ma tak że osoba 60 kg Podciągnie się 20 razy, osoba 70 kg 15 razy itd. To zależy od stopnia wytrenowania I jak wygląda ten trening.


Widocznie Street Lifting ma swoje inne zasady, a wytrzymałość to wytrzymałość i większa objętość. No to w sumie nie ma co patrzeć tutaj na masę ciała tylko potraktować to bardziej jak rekrutację do jakiejś jednostki... specjalnej troski :lol: :P

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 22:58 #58105 przez Heeeku002
Replied by Heeeku002 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups
wy się kłócicie, a ja się zastanawiam czy robić na zmianę i po ile powtórzeń XDXD

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2020/07/28 23:02 #58106 przez Maz
Heeeku - i to jest słuszne podejście:)
Ja bym obstawiał 10 pullupów i 20 pompek. 5 serii na luzie:) Bez przerw.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:04 #58107 przez Rabbek
tak jak Maz pisze 10/20 chyba że umiesz 50/100 ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:05 #58108 przez Kasia1990
Replied by Kasia1990 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups
Weź zrób na kilka sposobów i zobaczysz, jak Ci najszybciej wyjdzie :silly:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:13 #58110 przez Virl3x
Ja przed chwilą zamknąlem to w 10:44 nie robiąc takich samych serii Ale juteo chyba polecę 5/10 I w 10 min zamknę to wam filmik wrzucę.

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:15 #58111 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups

Wyrównywanie masy dla wszystkich jest kompletnie niezrozumiałe - to tak jakby wszystkim kazać podnosić taką samą sztangę niezależnie czy ważą 60kg czy 90kg (czy 40kg :lol: ). Przecież wiadomo, że większa osoba ma większą masę mięśniową i dzięki temu potencjalnie więcej siły. Na zawodach podnoszenia ciężarów robi sie kategorie wagowe. W kalistenice to się wyrównuje samo - cięższa osoba ma większy ciężar do podniesienia i tyle.

Czy ja coś mówiłam o sterydach? :)


Akurat większa masa nie oznacza do końca więcej siły. Niby ten mit obalony chociażby w książce " Nagi wojownik" że siła pochodzi z układu nerwowego. No i osoba cięższa może mieć więcej tkanki tłuszczowej to nie musi być wcale silniejsza ale cięższa. Są osoby do 80kg masy ciała co biorą więcej niż te ponad 120kg w niektórych ćwiczeniach.
No robi się kategorie wagowe w podnoszeniu ciężarów i się uwzględnia właśnie wagę ciała. Nie wiem jak to dokładnie wygląda ale pamiętam że na to patrzą. B)
Akurat w wyciskaniu sztangi masa ciała pomoże bo w tej pozycji ale w podciąganiu podnosisz dodatkowe kilogramy masy w większym procencie ciała więc to wliczają. Oczywiście było by głupotą żeby wliczać masę ramion w podnoszeniu sztangi, jakbyśmy mieli iść tym tokiem myślenia :P . Ale w kalistenice idzie to na minus podciągającego lub wykonującego dipy. To inne płaszczyzny ćwiczeń. :blink:

Taki żarcik do Twojego testosteronu ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:18 #58113 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups

Ja przed chwilą zamknąlem to w 10:44 nie robiąc takich samych serii Ale juteo chyba polecę 5/10 I w 10 min zamknę to wam filmik wrzucę.


Ja też chyba 5/10 polecę ale to w czwartek jakoś ;)

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/28 23:42 #58114 przez Rabbek
Virl3x gratulacje :)
Za tę wiadomość podziękował(a): Virl3x

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
Więcej
2020/07/29 00:34 #58115 przez zulco
No to i ja spróbuję......
A tak, dla siebie.....albo, po prostu pomysł na trening.

Tylko ja odwykłem od ostrego tempa. Ja muszę odpoczywać co seria......

A to przeplatanie ćwiczeń jest dozwolone?
hmmmm, obejrzałem filmik....

To ja się tak nie umiem podciągać.
U mnie jedno podciągnięcie trwa najkrócej 3 sekundy..... plus wiszenie 1s co powtórzenie.
wiem już czemu robię tak mało w serii.

Trzeba będzie zmienić technikę.

Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
workout-polska.pl

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/29 00:41 #58117 przez Virl3x
Lepiej żeby powtórzenie trwało 3 sekundy ale żeby było dobrze niż jak na filmiku gdzie nie prostuje rąk przy podciąganiu.

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/29 00:50 #58118 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups


To ja się tak nie umiem podciągać.
U mnie jedno podciągnięcie trwa najkrócej 3 sekundy..... plus wiszenie 1s co powtórzenie.
wiem już czemu robię tak mało w serii.

Trzeba będzie zmienić technikę.


Nie zwróciłem w sumie też na początku uwagi na technikę. Nie złączone nogi i nie opuszczanie na ostatnim powtórzeniu w serii tylko z góry zeskakiwał na pompki. Technika prawie pod crossfit podchodząca. A pompki? Myślałem że kalistenicy zawszę zwracają uwagę na to żeby nie prowadzić szeroko łokci. Chyba technicznie nie jest to poprawna pompka więc wychodzi na to że żadnej nie zrobił :cheer:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/30 00:09 #58152 przez Virl3x


10:20

Czekam ma wasze filmiki z wyzwania

MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 64
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 45 kg
Podciągnięcie nachwytem - 40 kg

Instagram:


Fanpage: www.facebook.co...948518977/

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/30 17:08 #58167 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups

Ty się martw żebyś wyrobił się w 20 min :D


Wróżbita się znalazł :lol: Skreślasz mi dużego lotka na następne losowanie :lol: :whistle:

Wyrobiłem się ale ledwo co. Wyszło 19 min: 20 sek. :P

Robiłem po 5 pull ups i 10 push ups ale przy 6 rundzie już miałem kryzys i nawet po 2-1 powtórzenie się podciągałem, ale zawsze 5 pompek pierwsze zrobiłem, gdzie później już na raty wchodziło.

W połowie 7 rundy miałem czas jak Virl3x zakończenie :P

Mimo to jestem zadowolony bo objętość kilkukrotnie większa niż normalnie robię. Zobaczymy jak będę się czuć do soboty bo następny trening. Jak będzie ok to może sobie w plan to wrzucę co czwartek i wyrobię trochę kondycji ;) Ale aż tak bardzo się nie zmęczyłem bo ciężko się nie oddychało tylko pompa blokowała :blink: :P

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/30 21:55 #58180 przez Rabbek
Bo najgorsze jest w tym, że szybko wchodzi pompa i później trzeba pobić po 1-2 powtórzenia :D

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/30 23:41 #58187 przez Kasia1990
Replied by Kasia1990 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups
Teraz obejrzałam filmik z pierwszego posta. Rozumiem, że nieprostowanie rąk jest błędem, ale górna pozycja? Ja zawsze robię tak, żeby cała głowa była nad drążkiem :) Frajerka ze mnie :dry:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/30 23:52 - 2020/07/30 23:52 #58188 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups
Ja też tak robię bo tak wyraźniej się zaznacza że się wykonało powtórzenie na odpowiednią wysokość. Nie widać za bardzo na filmie jak on wysoko się podciąga bo kamera jest daleko i nisko więc tego mu nie zarzucę :P

Tutaj na filmie dobrze wytłumaczył co należy z głową robić ;)

Ostatnia2020/07/30 23:52 edycja: Michael82 od.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2020/07/31 06:06 #58191 przez Maz
Te wszystkie zastrzeżenia co do techniki to wpływ prób bicia rekordu ma czas. Po chłopie widać, że jest silny i na pewno zrobi dużo podciądnięć dowolną techniką. Ale musi się spieszyć, no to wychodzi jak wychodzi. I tak dużo ładniej, niż na niektórych filmach demonstrujących podciąganie z kippingiem z sesjii crossfitowych.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/31 09:41 #58195 przez matthan
Jak niedawno zobaczyłem zawody crossfitowe... Nie wierzyłem własnym oczom co oni wyprawiają podczas podciągania...

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Więcej
2020/07/31 10:23 #58198 przez Michael82
Replied by Michael82 on topic Wyzwanie nr 89- 5MD- 50 pull ups + 100 push ups
Tu jest fragment z Regulaminu Zawodów SW Poland Championschips 2014:

"ETAP 2: 5MD (100 pompek/50 podciągnięć)
Etap będzie podzielony na 3 występy po 3 osoby.

Każdy zawodnik przed rozpoczęciem losuje sędziego opiekuna, który będzie mierzył
zawodnikowi czas oraz zaliczał POPRAWNE powtórzenia. (poprawne powtórzenie będzie
zademonstrowane przez sędziego przed konkurencją)

W przypadku tego etapu sędzia decyduje czy zaliczy zawodnikowi powtórzenie czy nie.
Sędzia na bieżąco informuje zawodnika ile powtórzeń pozostało mu do wykonania.
Zawodnik jest zobowiązany dostosować się do oceniania sędziego.

Po zaliczeniu wszystkich powtórzeń sędzia zatrzymuje stoper i wpisuje wynik na tablicę.
Do finału przechodzą 4 osoby z najlepszym wynikiem czasowym."

Jakbyśmy mieli do techniki wykonania się szczegółowo doczepić to każdy wg siebie robi prawidłowo bo nie ma nad nim sędziego który by pokazał jak mają robić i nie pilnuje tej techniki informując czy zaliczył powtórzenie czy nie.
Więc można powiedzieć że te wszystkie online nagrania poza zawodami z sędzią są tylko wyzwaniem dla samego siebie, wg własnej techniki, a jak oglądający to oceniają to już ich zdanie :)

Ja sobie sam dobrałem jedną z najtrudniejszych, gdzie nawet nogi miałem złączone i pauzowałem na dole, ale to dla własnej satysfakcji, bo nogi mogą swobodnie zwisać byle ich nie zginać i nie robić kippingu. ;)

Mój drążek wolno stojący nawet mi nie pozwoli robić szybkich podciągnięć bo odczuwam jego lekkie bujnięcia co psychicznie mnie blokuje żeby przyspieszyć. Można powiedzieć że jest takim moim sędzią, który pilnuje mi techniki :P Ale to raczej na plus :silly:

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum