Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Ocena techniki podciągnieć

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:38 #49969

Witam wszystkich bardzo po długim czasie :cheer:

Chciałbym się zapytać i poprosić o ocenę moich podciągnieć. Ogólnie to jestem maniakiem jeśli chodzi o poprawna technikę a dopiero teraz zabrałem się za to, aby zapytać grupę :lol:
Podciągniecia mogą nie być idealne, ponieważ byłem w trakcie,, treningu,, i po bieżni. Ogólnie to nie miałem jechać dziś na siłownię, ale pojechałem (mniejsza o to). Byłbym wdzięczny za każdą radę i krytykę także.
Ostatnio zmieniany: 2019/10/24 21:39 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:45 #49970

Kurde, nie można wstawiać plików MP.4 :(
No trudno jeśli jakiś admin może to proszę o usunięcie tematu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:45 #49971

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 691
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
ja nie widzę chyba filmiku B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:47 #49972

No właśnie nie mogę wstawić pliku MP. 4 więc temat raczej do usunięcia :dry:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:48 #49973

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 781
  • Podziękowania: 67
  • Oklaski: 4
Tutaj chyba wszyscy wstawiali na yt jako prywatny i wklejli link.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 21:57 #49974



Dzięki wielkie Panowie za radę. Oto film. Mam nadzieję, że jakośc nie przeszkadza, ale robione na telefonie szybko.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 22:13 #49977

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1142
  • Podziękowania: 95
  • Oklaski: 6
Napinasz brzuch podczas podciągania? Nie widać pozycji hollow
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 22:43 #49978

Staram się napiac, ale jak robię pozycje hollow to czuję jakby mi się plecy robiły okrągłe podczas podciągniecia (chodzi o błąd okrągłych pleców). Dzięki za radę
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/24 22:51 #49979

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 691
  • Podziękowania: 45
  • Oklaski: 6
największy problem z odc. L przez co najszerszy mniej pracuje, brak sztywnej pozycji hollow body, pośladek i brzuch do napięcia. nie jestem pewny czy retreakcje łopatek robisz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/25 08:29 #49980

Dobra dzięki za rady. Czyli Pozycja hollow do poprawy, napiac mocniej brzuch i poslady. Co do retrakcji staram się za każdym razem robic, ale muszę ją robic jeszcze bardziej. Dzięki wielkie za rady chłopaki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/25 08:34 #49981

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2633
  • Podziękowania: 172
  • Oklaski: 18
Jak dla mnie to tylko spiętego brzucha brakuje. tzn jest ale tylko w początkowej fazie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/10/27 20:17 #50025

Dzięki, postaram się naoinac ten brzuch bardziej. W sobotę na treningu robiłem cały czas pozycje hollow i rzeczywiście bardziej czułem plecy. Dzięki jeszcze raz i będę pracować nad podciągnieciami
Ostatnio zmieniany: 2019/10/27 20:17 przez Jaszczomp95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/11/30 22:46 #50539

Mam jeszcze pytanie, aby nie zakładać kolejnego tematu. Trenuje obecnie pod MU(podciągniecia z ciężarne i wysokie podciągniecia). Moje pytanie jest takie.
Czy pod MU można zmienić chwyt w podciąganiu z ciężarem? Czy tylko jechać na tradycyjnym nachwycie na szerokości barków. Chodzi o to czy podciąganie wąskim nachwytem, szerokim nachwytem, chin ups i podchwytem wąskim coś da. :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/11/30 23:32 #50541

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2633
  • Podziękowania: 172
  • Oklaski: 18
Dodaj dynamiczne podciąganie ze swinga to da najwięcej
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/11/30 23:54 #50542

Dzięki. A bawić się w jakieś wskoki na drążku czy coś? Bo ogółem to tak średnio mi się wydaje :dry:. Najbardziej to cisne te dynamiczne podciągniecia, z ciężarem i bardipy. O i jeszcze. Jaki mniej więcej % masy ciała jako ciężar pod MU dac do podciągniec? Byłbym bardzo wdzięczny za taką informację :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/12/03 06:13 #50549

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 651
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Możesz robić wszystko. Wymyki, odmyki, oszukane MU. Każde ćwiczenie przybliży Cię do MU. Ciężar dobierz tak żebyś dał radę zrobić 3-4 serie po kilka powtórzeń i potem progresowac.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/12/03 17:43 #50550

Ok dzięki za radę. Napewno się dostosuję B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/12/03 17:55 #50551

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 471
  • Podziękowania: 65
  • Oklaski: 8
Jaszczomp95 napisał:
O i jeszcze. Jaki mniej więcej % masy ciała jako ciężar pod MU dac do podciągniec? Byłbym bardzo wdzięczny za taką informację :lol:

Ciężar dobierasz pod swoje aktualne możliwości w metodzie którą będziesz stosował, a nie pod MU czy inny element.
Mi na przykład najlepiej sprawdza się metoda w której robię 6 serii i dobieram ciężar na 5 powtórzeń (z lekkim zapasem). Potem co tydzień dokładam po 1-2 powtórzenia (ogółem - jako suma powt. wszystkich serii). Jak dojdę do 8 powt. w każdej serii to znowu schodzę na 5, ale z nieco większym ciężarem. Ale metody są różne i u ciebie może się sprawdzić coś innego.

A jeżeli chodzi ci o jakąś zależność: podciągnięcie z ciężarem / MU to jedno podciągnięcie z dodatkowym 50% masy własnej zazwyczaj przekłada się na w miarę ładnego technicznie dynamicznego MU (do powolnego będzie pewnie jeszcze trochę brakować).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/12/04 21:34 #50566

O to mi chodziło dzięki B)
A mógłbyś mi jeszcze doradzić jedna rzecz?
Ogólem To chciałbym mięśni złapać co wiąże się z innym treningiem (wcześniej robiłem 5x5 na siłę). Więc teraz tych Serii musi być więcej, aby uszkodzić włókna. Chciałbym taki trening hipertroficzny połączyć z treningiem pod Muscle up. Z jednej strony jakbym trening pod MU zrobił przed treningiem pod hipertrofie to do właściwego treningu bym podchodził zmeczony, a z drugiej strony analogia: trening pod MU robic na zmeczonego po treningu silowym to słabo trochę. Chcę się wyrobić z czasem, bo po siłowni mam autobus a na siłowni jestem raz w tyg, bo głównie ćwiczę w domu. Mam już pare pomysłów, ale chciałbym poznać twoja /waszą propozycję :cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena techniki podciągnieć 2019/12/04 21:36 #50567

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2633
  • Podziękowania: 172
  • Oklaski: 18
z samych treningów pod MU urośniesz o ile będziesz miał dodatni bilans kaloryczny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Firentis

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout Showcase

W dniach 18-19 Kwietnia 2015 r. we Wrocławiu, podczas międzynarodowych targów Wrocław Sport Power ekipy z całej Polski prezentować będą swoje umiejętności właśnie na pokazie Street Workout Showcase!

Więcej…

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Szkoła na drążku 3 - Szybki wymyk do zwisu

Wymyk - teoretycznie jedno z podstawowych ćwiczeń gimnastycznych, które pozwala na szybkie i łatwe dostanie się na drążek (ze zwisu swobodnego, do podporu przodem). W tym tutorialu, wymyk wygląda odrobinę inaczej...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.