Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Mini problem z muscle upem

Mini problem z muscle upem 2018/03/05 20:23 #39885

  • Prelinek
  • Prelinek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Czesc. Otoz od jakiegos ponad miesiaca cwicze sw, progres ladnie idzie, umiem sie juz podciagnac 15 razy nachwytem, dipy na drazku tez opanowane. Od jakichs 3 tygodni zawsze na poczatku treningu katuje jakies cwiczonko do muscle upa (na poczatku byly wskakiwane, potem proby z guma, negatywy).
Otoz doszedlem do momentu gdzie potrafie zrobic muscle upa z fioletowa guma, ale nie zawsze tez wyjdzie. Jesli chodzi o proby z czerwona (podobno opor 16kg, ale nie dosc, ze jest juz rozciagnieta to jeszcze marka domyos wiec nie sadze zeby wynik byl w pelni rzetelny) to robie prawie muscle upa - jestem juz na gorze z przekreconymi nadgarstkami i wyglada jakbym juz go mial konczyc i w tym momemcie spadam. Czasem udawalo sie nawet wejsc bez gumy na 1 reke, ale tez przytrzymam i nie potrafie dolozyc drugiej.

Macie jakies cwiczonka pomocnicze czy porady, ktore pomoga mi zablokowac pozycje o gory i wykonac dipa ktory jest tylko formalnoscia?
Meczy mnie ten muscle up strasznie, a chcialbym juz przestac robic te cwiczenia pomocnicze i wrzucic te mu do treningu a skupic sie teraz na dragon flagu jak opanuje l sita i back leverze. Jeszcze dodam moze ze korzystam jedynie z bujniecia,ktore daje mi wskoczenie na drazek.

Z gory dzieki za odpowiedz ;)
Ostatnio zmieniany: 2018/03/05 20:26 przez Prelinek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/05 21:11 #39886

  • Loczek
  • Loczek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Z mojego Doświadczenia mogę ci polecić parę fajnych ćwiczeń które w krótkim czasie dały mi fajny progres:
1.Wysokie podciągnie pierw do klatki a następnie do brzucha(staraj się nie używać nóg)
2.Bardzo Niskie Bar Dipy (Schodzisz do Maksa i ekspozywnym ruchem do góry, z czasem dotykaj brodą drążka )
3.Porób czasem sety np 1 mu 5 bardipów 10 podciągnięć na początek a później np 1 muscle up 5 bar dipóp 1 muscle up 10 bardipów 10 podciągnięć
4.Wykonuj jak najczęściej muscle up
5.Podciąganie z ciężarem (w moim przypadku nauczyło mnie to wyskich podciągnięć po 1 treningu :D )

Powodzonka na treningach 3m się:D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/05 21:32 #39887

  • Prelinek
  • Prelinek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Co do bardzo niskich bar dipów to nie myślałem o tym wczesniej (robiłem bardzo nisko ale nie żeby zejść barkami). Co do wysokich pullupow to praktykuje od jakiegoś czasu i tak jak powiedziałem główny problem to zablokowanie pozycji na gorze. W kwestii podciagania z obciążeniem i dipami to również ćwiczę.
Ostatnio zmieniany: 2018/03/05 21:33 przez Prelinek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/05 22:25 #39889

  • Loczek
  • Loczek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Aczkolwiek nie ma lepszego ćwiczenia pod muscle up jak sam muscle up to trzeba wy muscle upować :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/05 23:19 #39895

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8342
  • Podziękowania: 504
  • Oklaski: 125
Dodaj sobie chwilowo nogi.
Jak z naskoku wskoczysz na drążek to poczekaj aż się bujniesz maksymalnie do przodu.
Jak twoje ciało zacznie się cofać, to zacznij się energicznie podciągać i przykul nogi (trochę lub do klatki).
Jak będziesz głową lub barkiem nad drążkiem to wyprostuj energicznie nogi.

Tylko nie wypadnij :silly:
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/06 00:38 #39896

  • Prelinek
  • Prelinek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Tak to wyglada na obecna chwile, jakies dodatkowe spostrzezenia?

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/06 13:40 #39897

  • Loczek
  • Loczek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Niskie Bar dipy rób w tym wypadku :D bo masz problem z zablokowaniem się na drążku i rób powolne negatywy też powinno pomóc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/06 16:42 #39899

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8342
  • Podziękowania: 504
  • Oklaski: 125
Głową musisz zanurkować nad drążkiem, tak żeby się prawie na nim położyć. Na początku.
Jak już załapiesz o co chodzi to wyczyścisz technikę.
Nie wiem czy to dobry pomysł z koślawą techniką, ale jak już się wykona kilka razy w sposób nie do końca poprawny to potem jest sporo łatwiej.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Mini problem z muscle upem 2018/03/06 20:14 #39901

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 286
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 6
workout-polska....odciagniec

Jak te porady nie pomogą to w linku u góry też jest o mu, może coś się przyda.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): zulco
Moderatorzy: Firentis

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness to biznesowe wydarzenie organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 12-13 września 2015 roku.

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.