Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki?

Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki? 2018/01/12 20:24 #39462

Witam,
Tak jak w temacie potrzebuje po minimum dwa mocne ćwiczenia dla początkującego na klatkę i barki w domu bez sprzętu (jeżeli jest konieczność do dyspozycji mam drążek i poręcze)
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki? 2018/01/14 14:54 #39469

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 271
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 6
Barki no to pomki w staniu na rękach i stanie na rękach, a klata to bar dipy, im głębsze tym lepsze na klate i barki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki? 2018/01/14 16:48 #39470

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 409
  • Podziękowania: 54
  • Oklaski: 8
oskarlasek12341 napisał:
Witam,
minimum dwa mocne ćwiczenia dla początkującego na klatkę i barki w domu bez sprzętu (jeżeli jest konieczność do dyspozycji mam drążek i poręcze)
Pozdrawiam

Podstawowe ćwiczenia na klatkę to pompki i dipy. No i teraz zależy co rozumiesz przez "mocne" - jeżeli chodzi Ci o to, że będziesz w stanie wykonać max x powtórzeń, to po prostu dobierasz taką wersję aby spełniała założenia w Twoim przypadku.
Przy pompkach masz np: standardowe, szerokie, z rękami na paraletkach (książkach itp), w skosie, z przeniesieniem ciężaru na jedną rękę (archer), na jednej ręce, z zatrzymaniami (np. na dole, w połowie, na górze) i wszelkie kombinacje powyższych plus jeszcze masę wersji.
Tak samo dipy - standardowe, w krzesełku, w tuck (kolana do klatki - również świetne na barki), w eLce, z holadmi, z zejściem na łokcie itp.

Barki to jak Szymon pisał - pompki od pike do stójki, pompki w poziomie z wychyleniem do przodu, skin the cat, korean dips, różnego rodzaju chodzenie na prostych rękach i sporo innych - np. spróbuj pompek w poziomie z nogami na ścianie na wysokości barków - najlepiej jak ściana ma małą przyczepność - rozwala tył barków.

Ogólnie jak wyżej - dobierasz sobie wersję, która dla Ciebie będzie mocna na obecnym etapie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki? 2018/01/15 14:45 #39474

@Szymon Lutowicz i @drake Wielkie dzięki za wypowiedz !!!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ćwiczenia bez sprzętu na klatkę i barki? 2018/01/16 13:40 #39487

  • megamoc
  • megamoc Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 425
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 5
Drake wszystko wytłumaczył :) Ja początkowo opierałem się głównie na samych pompkach i nie było aż tak źle.
Pracuję nad sobą...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Firentis, Virl3x

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Oct 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nowy Park do Workout - Warszawa Bemowo

Na wiosnę, na Bemowskim osiedlu Przyjaźń powstanie nowy Park do uprawiania Street Workout-u. Podobno inicjatorami akcji jest warszawska grupa...  

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.