Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
O tym jak wykonać podstawowe triki, figury, ćwiczenia.

TEMAT: Podciagniecia

Podciagniecia 2016/01/24 21:52 #20293

  • nacpany
  • nacpany Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Nigdy nie mòw nigdy
  • Posty: 80
  • Oklaski: 0
Czesc?)!
mam problem z podciagnieciam:jak robię ileś tam podciagniec to kolysze sie do przodu. nieraz tylu .Moze ktoś cos doradzi ?.Z góry dzięki za odpowiedzi
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/25 10:07 #20299

  • antool
  • antool Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 268
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Rada ode mnie bo mi to pomogło. Po pierwsze wydaje mi się że się kołyszesz ponieważ robisz szybkie podciągnięcia niewykluczone że pomagasz sobie nogami. Zgadłem? Aby się nie bujać proponuje ci robić w płynnym spokojnym ale też nie za wolnym tempie podciągnięcia. Dodatkowo napnij mięśnie pleców oraz jeżeli drążek jest dosyć wysoko i podciągasz się z prostymi nogami je również napnij. Jeżeli drążek jest niżej to po prostu trzymaj nogi tak aby nie dotykać ziemi i napnij pośladki. Staraj się zachować w miarę prostą postawę. Własnie to bujanie może być powodowane tym że twoja postawa może być zakrzywiona lub tak jak wcześniej napisałem pomagasz sobie nogami. Takie pomaganie nogami jest dobre w treningu dynamicznym zaś na siłe czy na mase należy wykonywać spokojne podciągnięcia bez ułatwiania sobie przez to bujanie. Sprawdź czy moje porady pomogą i daj znać :) . Powodzenia :)
Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/25 16:32 #20312

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8332
  • Podziękowania: 503
  • Oklaski: 125
Właśnie szybkie podciąganie może powodować bujanie.

Dodatkowo często w końcowym etapie podciągnięcia człowiek przysuwa zamaszystym ruchem ciało do drążka (zarzuca brodę nad niego).

Albo jeszcze jedna ważna sprawa: Opuszczasz ciało w sposób niekontrolowany. Cały ruch w dół powinien być powolny i dodatkowo oporowany siłą mięśni. (nie wiem czy jest takie słowo - oporowany :P) Chodzi o to żeby mięśnie stawiały opór podczas opuszczania.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/25 19:21 #20323

  • antool
  • antool Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 268
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
Dokładnie tak jak mówisz zulco :). Nacpany jeżeli będziesz się przejmował ilością podciągnięć a nie jakością to będziesz się dalej bujał i o jakiś statykach możesz na dłuższy czas zapomnieć :) Najpierw próbuj takie powolne ale też nie za wolne podciąganie nie martwiąc się jakoś że wykonałeś 2,3 powtórzenia mniej niż wcześniej. Siła będzie wzrastała z każdym treningiem. Możesz też kiedyś wykonać (proponuje inny dzień niż dzień w którym ćwiczysz podciąganie) bardzo powolne podciąganie 1)szerokim/ 2)wąskim 1)nachwytem/ 2)podchwytem. Gdzieś nawet widziałem filmik na YT. Musisz po prostu baaaaardzo ale to bardzo powoli podciągnąć się a następnie opuścić. Oba ruchy muszą być kontrolowane i powolne. 1 takie powtórzenie powinno zająć ok 1 minuty i 30 sekund. Spróbuj :)
Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/25 20:03 #20326

  • KhazWM
  • KhazWM Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 39
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 4
Bujanie się podczas podciąganie najczęściej jest spowodowane brakiem siły, niepełnym zakresem ruchu lub brakiem znajomości techniki.
...
Najlepiej zapoznaj się z poprawną techniką podciągania na filmach i podciągaj się jak najwięcej bo na początku naturalne jest to, że się bujasz. Po prostu staraj się to ograniczyć i podciągać się samymi ramionami i plecami. ;)
Znajdź mnie na YouTube: Workout Maniac
www.youtube.com...0N-2tLU8aQ
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/26 15:03 #20352

  • nacpany
  • nacpany Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Nigdy nie mòw nigdy
  • Posty: 80
  • Oklaski: 0
Część sprobowalem tak jak pisaliscie i powiem ze podciagnolem i opuscilem sie 4razy i prawie wgl się niebujalem .teraz to chyba zrozumiałem ze jakość a nie ilość
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Podciagniecia 2016/01/26 19:52 #20369

  • antool
  • antool Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 268
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 3
No widzisz :). Trenuj dalej a ilość bedzie rosla tak jak sila zarazem. Powodzenia i progresu :).
Kalistenika-dziedzina w której poznajemy swoje wlasne możliwosci i siłe umysłu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): nacpany
Moderatorzy: Firentis

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zrobić Wejście Siłowe - Muscle Up

Jest to jedno z pierwszych ćwiczeń, które początkujące osoby trenujące Street Workout chciały by zgłębić. Wejście Siłowe nie jest jednak wcale takie proste do wykonania. Gdy obserwujemy inne osoby wykonujące ?Muscle Up? wszystko wydaje się bardzo łatwe. Jednak gdy sami próbujemy okazuje się, że coś jest nie tak.

Więcej…

Obroty przodem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #4

Zapraszam do obejrzenia kolejnego poradnika, tym razem obroty przodem z siedzenia na drążku.

Jeśli chcesz dodać trochę dynamiki do swojego repertuaru na drążku? ten poradnik jest właśnie dla Ciebie.

Więcej…

Blog Anny Lewandowskiej

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Europy i Świata w karate tradycyjnym, specjalistka ds.żywienia i ostatnimi czasy, dzieląca się swoją wiedzą i pasją blogerka: Anna Lewandowska...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.