× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Metryka

Więcej
2021/11/18 16:31 #65864 przez Kacpiie
Metryka was created by Kacpiie
##########METRYKA START################
Wiek: 17
Wzrost: 178
Waga: 66

Ilość wykonanych pompek: 70
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 25
Ilość wykonanych przysiadów: 70+
Czy potrafisz zrobić: Muscle up, handstand, front lever, back lever, human flag, dragon flag l-sit, mostek:
Muscle up, Handstand ok 1min, stradlle front lever, human flag(mega ciężko, dragon flag, l-sit, mostek

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km a kiedy 15km+: 2km dzisiaj, 5km ze 2 miesiące temu, 15 km ciągiem dawno a z przerwami około 2 miesiące temu

Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): super

Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Jakiś czas kalistenika, bieganie, piłka nożna, elementy wspinaczki, praca fizyczna, trochę boks

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Moje trenowanie kalisteniki nie było jakieś mega regularne ale tak 4serie ok.13podciagnięć 4s 15dipów, 5s 25 pompek, deska, wznosy nóg do drążka
Boks to boksowanie głównie w worek
Pilka to piłka tak ze 4 godziny tygodniowo (może wzrosnąć)

Przebyte kontuzje, urazy: 2×złamana ręka
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: mogę trenowac codziennie ale ważniejsze żeby bylo tak minimum 3/4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): domowa siłownia
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): złapać masę, później redukcja i nauka trików ale narazie złapać masę

Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): sztanga 10-180kg, Hantle, gumy oporowe, ławka, stojaki do przysiadów(w trakcie tworzenia), drążek, paraletki do pompek

Dodam że chciałbym robić ćwiczenia głównie opartymi na tej sztandze hantlach i gumach (oczywiście cala reszta też mile widziana) bo oprócz masy chciałbym też zwiększyć siłe i wgl maxy na siłce które wyglądają następująco:
Martwy ciąg 155kg
Wyciskanie leżąc:85kg
Przysiad 110kg
Przyciąganie sztangi do klatki piersiowej leżąc ok 50kg

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Moderatorzy: Pepes
 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

facebook

Sprzęt treningowy

 

Ostatnio na forum