× Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

Poprawa słabych punktów w dni nietreningowe.

Więcej
2021/10/23 20:52 #65756 przez t4ail
Hej,
Jestem osoba początkującą, trenuję 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek. Mój trening to głównie siłownia + kalistenika. Problem dotyczy głównie mojej mobilności, rozciągnięcia oraz słabych przedramion (tracę chwyt przy martwym ciągu). Chciałbym się dowiedzieć, czy jako osoba początkująca mogę w dni nietreningowe wzmacniać moje słabe punkty, więc chciałbym połączyć jakąś dłuższą sesję rozciągania z kilkoma seriami zwisu na drążku, czy grozi to jednak przetrenowaniem?

Jeżeli wszystko jest ok, to czy znacie jakieś treningi stretchingu całego ciała warte uwagi?

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

• Maz
  • Maz Avatar
  • Wylogowany
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • A dream within a dream
Więcej
2021/10/26 15:03 #65762 przez Maz
Stretching nie powinien cię przeciążyć, nie widzę przeszkód, żeby go robić w dni nietreningowe. Zwis na drążku to inna sprawa - pracują mocno przedramiona. Jak nie czujesz zmęczenia tez możesz robić. Przetrenowanie jest raczej spowodowane przeciążeniem mięśni podczas treningu, a nie rozciąganiem...
Ja się rzadko rozciągam, więc niewiele pomogę - robię zawsze parę różnych skłonów i rozciągam dwugłowe, które mam mocno spięte. Resztę z premedytacją zaniedbuję:)

Więcej
2021/10/27 10:55 #65766 przez matthan
Ogólnie na początku mojej trogi z trengiem rozciągałem się i rolowałem dość często. Aktualnie odpuściłem to sobie do minimum( raz na jakiś czas) i zauważyłem, że i tak mam całkiem dobre zakresy ruchów.

Na pewno pomoże w nie treningowe dni.

Moderatorzy: Pepes

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?