Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ocena treningu i zapotrzebowania

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 11:02 #63886

  • Sylwia14076
  • Sylwia14076 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Cześć, proszę o ocenę objętości treningowej i tego czy spożywam optymalną ilość kcal.
Tak więc, mam 4 treningi siłowe góra-dół w tygodniu, trwają około godzinę + 4 razy cardio na rowerku stacjonarnym 40 min. Ale mam pracę siedzącą, a ilość kroków na dzień waha się między 3-5 tyś, tak więc nie zbyt dużo i z tego względu jem 1600 kcal na dzień. Myśle jeszcze o dodaniu 4 krótkich sesji interwałowych na skakance.
Co sądzicie ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 11:55 #63888

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 3894
  • Podziękowania: 218
  • Oklaski: 18
A wzrost, waga, wiek ? 1600 to trochę mało według mnie. Rozumiem , że redukujesz ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 12:01 #63889

  • Sylwia14076
  • Sylwia14076 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Przepraszam, zapomniałam o najważniejszym.
Wzrost 160 cm
Waga 53 kg
Szacowany poziom fatu - 20%
Chce zredukować do 18/19%
Jeśli chodzi o wymiary to:
Ramie: 29 cm
Talia: 64 cm
Pas: 72 cm
Udo: 56 cm
Biodra: 94 cm
Edit: właśnie ciężko mi ocenić, ale z większości kalkulatorów wychodzi, że abym mogła schudnąć muszę tyle jeść
Ostatnio zmieniany: 2021/03/20 12:02 przez Sylwia14076.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 12:42 #63890

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1211
  • Podziękowania: 99
  • Oklaski: 4
Weź pod uwagę to, że jak rozpoczniesz od 1600 to z czego będziesz później obcinać.
Ja bym zaczął od większej kaloryki i patrzył na wagę, jak będzie schodzić to zostaw do momentu aż waga stanie. Aktywność masz naprawdę dużą, a zbyt małą liczba kcal może przynieść odwrotny efekt.

W załączniku wstawiam przelicznik z jakiego sam korzystam i jest wg mnie dosyć szczegółowy.
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2021/03/20 12:44 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 13:36 #63893

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • A dream within a dream
  • Posty: 1583
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
20% bf to w sumie poziom w bardzo niskich stanach średnich. Jeśli taki poziom trzymałaś bez treningów, wystarczy dołożyć te treningi, jak opisałaś i samo zejdzie. Daj sobie ze 2 miesiące. Jedyne co bym zasugerował, to zredukować ilość cukrów i węglowodanów na rzecz warzyw i owoców. Innymi słowy przechodź powoli na zdrowszy tryb żywienia. Dieta, szczególnie taka restrykcyjna kalorycznie wydaje się niepotrzebna.

Objętość treningowa jest bardzo duża. Szczególnie, jeśli jesteś początkująca. Jak długo już ćwiczysz w ten sposób?

Cardio i interwały trochę się kłócą z treningiem siłowym, najlepiej je robić w osobne dni, albo chociaż parę godzin przerwy. Wiem, że dni w tygodniu jest za mało, to tylko wskazówka:)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu i zapotrzebowania 2021/03/20 15:52 #63896

  • Sylwia14076
  • Sylwia14076 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Ćwiczę w ten sposób od stycznia, zaczęłam od 1750 kcal, ale czułam, że stoję w miejscu i w marcu weszłam na 1600.
Na cardio mam taki sposób, że trening siłowy robię z samego rana, a na wieczór do filmu wpada rowerek. Jednak od jakiegoś czuje się zmęczona i mam zmiany nastroju, trochę poczytałam i martwię się, że jednak za mało tych kcal, ale chciałam poczekać do kwietnia zobaczyć jak zleciałam z obwodami i wagą. Z drugiej strony wszędzie czytam, że kroki i aktywność poza treningowa jest mega ważna, u mnie ta aktywność jest nieduża ze względu na prace i studia i stąd chciałam kogoś się poradzić.
A na redu weszłam bo się troszku zalałam na masie B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Ostatnio na forum

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Bar Spinning #2 / kręcenie na drążku tyłem - Street Workout podstawy

Obiecany poradnik do nauki kręcenia tyłem po wejściu taboretem!(poprzedni poradnik). Jeśli wejście taboretem jest dla Was proste, z Bar Spining-iem też sobie poradzicie. Zapraszam do obejrzenia i nauki.

Więcej…

Otwarty trening Hell Yeeeah

W najbliższą sobotę, tj. 02-08-2014 o godzinie 15:00 na warszawskim Bemowie odbędzie się otwarty trening dziewczyn ze szkoły Hell Yeeeah.  

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.