Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Metryka Hypnocil trening SW

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 10:12 #56136

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################

Siemanko :)

Wiek: 26
Wzrost: 166
Waga: 63.5

Ilość wykonanych pompek: 45
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 15, 12
Ilość wykonanych dipów: 31
Ilość wykonywanych przysiadów: 50
Czy potrafisz zrobić: Handstand, front, back, l-sit, mostek: nigdy nie robiłem tych rzeczy, więc myślę że nie


Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 1km, kiedy 5km, a kiedy 15+km: wczoraj, kilka miesięcy temu, nigdy
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): rower, piłka nożna
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): przykładowy trening obwodowy FBW:
1. Podciąganie podchwytem 6x
2. Podciągnięcia australijskie 8x
3. Pompki klasyczne 13x
4. Dipy 7x
5. Przysiady 15x
6. Ćwiczenie na brzuch 30x (zależy od ćwiczenia) w tym przypadku unoszenie nóg w zwisie na drążku
I 10 obwodów tego treningu, każde ćwiczenie od razu po sobie bez przerwy. Przerwa dopiero po całym obwodzie (zależnie od tego na której serii skończyłem to od 3 do 4 minut).

Przebyte kontuzje, urazy: nie
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 do 4x w tyg.
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom, park SW
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): chciałbym złapać masę, pozbyć się lekkiego brzucha
Co masz do dyspozycji (Opisz cały sprzęt, który posiadasz do treningu): drążek stojący, poręcze do dipow, kamizelka z ciężarkami.

Chciałbym od siebie dodać jeszcze, że według moich obliczeń wyszło mi jakieś 18.5% bf i do końca nie wiem w którą stronę zmierzac, czy trochę zredukować czy jechać w masę. Staram się odżywiać zdrowo, zazwyczaj są to 4 posiłki dziennie a w każdym ok. 30g białka. Mam niestety słabość do słodyczy i pizzy, przez to może to odtłuszczenie na brzuchu. Pozdrawiam wszystkich.
############METRYKA KONIEC##############
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 11:30 #56146

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 474
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
chlopie 60kg ważysz, wiatr Cię porwie jeszcze, do 70 dobijaj, nie zastanawiaj się, ale oczywiście na spokojnie z kaloryką
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 11:33 #56147

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
63.5kg :) ale fakt jest to mało, z tym że jestem też bardzo niski
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 11:47 #56148

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 474
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
żartuje tylko, spoko xd
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 11:55 #56150

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Nie no luzik, tylko teraz pytanie, czy lepiej ładować 3 do 4 treningów FBW w tygodniu czy jednak split? Ten przykładowy trening co podałem jest ok? Oczywiście jest to tylko szablon, bo ćwiczenia staram się zamieniać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 12:13 #56152

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 474
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
fbw 3/4 razy w tygodniu

pull /podciąganie
push / pompki
pull / australijskie
brzuch / krzesełka/lsity
push / dipy
izometria / hollow body 30-60 sekund

po 4/5 serii każdego i masz fajny fbw,
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hypnocil

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 12:14 #56153

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Żeby wyjść na szczyt, musisz iśc pod góre.
  • Posty: 474
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
musisz robić ćwiczenia pull/push na zmianę, nie po sobie pompki i dipy odrazu, tak jak Ci wyżej napisałem trenuj, dobierz sobie powtórzenia.
2k21
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 12:28 #56154

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Własnie chciałem się zapytać jakiej pomocy potrzebujesz bo ogólnie wygląda to dobrze.
FBW a split zależą od upodobań.
Ja tobie Pull+ nogi i Push + core. ja zrobiłem split i jest spoko - bardziej pod siłę. Jeśli chodzi o masę to raczej idź w stronę treningu pod siłę niż wytrzymałość. FWB też może być, ale w takim wypadku staraj się robić przerwy 1 dzień po treningu.


Od kiedy ćwiczysz?
Ostatnio zmieniany: 2020/06/10 12:29 przez matthan.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 12:54 #56155

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Obecnie trenuje FBW 3 razy w tygodniu tak jak napisałem wyżej po 10 obwodów, jeśli mam siłę to i 12. Generalnie kalistenike ćwiczę od stycznia 2019r. Wcześniej był to podzial:
1. Klatka triceps
2. Plecy biceps
3. Nogi barki

Teraz jak robię obwody to czuje się bardzo dobrze, robię lekki progres siłowy o wytrzymalosciowy, tylko zastanawiałem się nad tym czy idę w dobrym kierunku jeśli chodzi o rozbudowę masy mięśniowej, bo taki jest mój cel z tym że nie wiem czy to dobrze, ale moje obwody w cm ruszyły się tylko delikatnie, a konkretnie np. Biceps z 34.5 do 36 obecnie od stycznia tamtego roku i nie wiem czy to optymalny progres czy to jest za mało i muszę dołożyć więcej.
Ostatnio zmieniany: 2020/06/10 12:55 przez Hypnocil.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 13:15 #56156

  • Maz
  • Maz Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 541
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 0
U mnie podobnie przyrosło na początku, ale ja byłem cały czas na redukcji i cardio. Za to potem stanęło i rok nie rośnie. Ale ja ćwiczę pod siłę i pilnuję wagi - czytaj nie robię masy.
Może spróbuj cwiczyć z obciążeniem w seriach zamiast obwodów. Dasz nowy impuls mięśniom. Bo jak w kółko będziesz robił to samo, to organizm się przyzwyczai do obciążeń. Zwiększenie liczby obwodów da Ci wytrzymałość, ale siła stanie na pewnym poziomie i nie ruszy od powtarzania w kółko tych samych ćwiczeń.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 13:38 #56157

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Masz rację, spróbuję powoli zacząć wykorzystywać obciążenie, trzeba trochę modyfikować plan żeby nie było stagnacji :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 13:40 #56158

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Jak dobrze widzę w metryce robisz poniżej 50% obciążenia w obwodach - to zdecydowanie za mało na masę.
Aby mięśnie budować muszą dostać w d..pę i to ostro.
Musisz zmienić ćwiczenia na trudniejsze - aby robić 8-9 RPE ( 80-90% maxów) na obwód - i wtedy zmniejszyć ilość obwodów i wydłużyć przerwy aby zrobić kolejny obwód na świeżo.

Ogólnie obwody sprzyjają odchudzaniu (robi się je na czas i na wysokim tętnie) a robienie masy i siły bardziej sprzyja duże obciążenie i dobry odpoczynek pomiędzy seriami - - dlatego rekomenduję zmianę na serie :)

Michał Urbanik dobrze to tłumaczył na podstawie badań i chyba doświadczenia :)
Ostatnio zmieniany: 2020/06/10 13:42 przez matthan.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 14:05 #56162

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Wcześniej robiłem też trochę na serie, potem zacząłem na obwody i tak jakoś zostało, bo zaczęło mi się to podobać :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/10 14:22 #56165

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
No wiesz i na obwodach zbudujesz mięśnie. Teoria teorią a praktyka praktyką. Ale utrudnij sobie ćwiczenia lub dołóż obciążenia aby nie robić za dużo powtórzeń w jednym ćwiczeniu.

Oraz jak Heeku pisał pomieszaj ćwiczenia, aby nie robić tego samego ruchu po sobie:
czyli pull i push za zmianę a nie po sobie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Hypnocil

Metryka Hypnocil trening SW 2020/06/13 12:45 #56283

  • Hypnocil
  • Hypnocil Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 7
  • Oklaski: 0
Dzięki Panowie, po czasie dam znać co mi pomogło pójść do przodu, może ktoś też kiedyś skorzysta z tej wiedzy. Siła z wami!
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Kobiety w Street Workout

Kto powiedział że Street Workout jest tylko dla mężczyzn. Kobiety również świetnie się w nim odnajdują odnajdują. Postaramy się zachęcić Was do trenowania Street Workout zamieszczając kilka filmików z udziałem kobiet.  

Więcej…

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Nowy Park do Workout - Warszawa Bemowo

Na wiosnę, na Bemowskim osiedlu Przyjaźń powstanie nowy Park do uprawiania Street Workout-u. Podobno inicjatorami akcji jest warszawska grupa...  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.