Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Brzuch

Brzuch 2020/06/07 21:54 #55936

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Witam. Ostatnio zauważyłem że zaczal mi się odkładać tłuszczyk na brzuchu. Może jest to spowodowane nadmiarem insuliny która podaje (jestem cukrzykiem) ponoć od tego robi się taki wydęty brzuch. Trenuje go 3 razy w tyg. Tzw turbo ABS na yt. Co sądzicie o tego typu treningach czy jest wystarczający? Jeśli chodzi o dietę to już zszedłem z calori ostatnio bylo 95 nie jestem ułany bo przy wzroście 2m wygląda okey.
Proszę o poradę ;) ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/07 22:04 #55938

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
Nie będę się mądrzył bo przy cukrzycy dietę powinieneś skonsultować z fachowcem, ale jeśli jesteś na definicję to brzuch będzie schodził. Ćwiczenia na brzuch tutaj nie mają znaczenia bo nawet przy codziennym treningu bez ujemnego bilansu kcal nic nie zdziałasz. Oblicz zapotrzebowanie i sprawdź czy na pewno spełniasz warunki konieczne do redukcji.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/07 22:09 #55943

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Nie wiem jak z insulina. Masz wliczone zapotrzebowanie? Jak tak to zmniejszasz o 100 - 300 kcal i powoli powinno schodzić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/07 22:34 #55951

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Tak właśnie chce zrobic tylko czy żeby odkryć ten brzuch bardziej wystarcza te 3 x w tyg ten ABS. Aktualnie nie robie żadnego kardio tylko praca fizyczna ale może trzeba było by je już wdrożyć może jakiś basen?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/07 22:37 #55954

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
Jak wolisz więcej zjeść to możesz wrzucić cardio, ale deficyt równie dobrze zrobisz ucinając jedzonko ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/07 22:47 #55955

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Myślisz że trening 3x w tyg w dni nie treningowe brzuch w formie ABS 2-3 rundy po 6 min każda plus może jakieś supermeny albo hollow body 4 serię np. Był by to dobry trening brzucha? Jak mówisz zejdę z calori i to zejdzie ale teraz jak go wyzezbic
Dziękuje za odpowiedzi ;)
Ostatnio zmieniany: 2020/06/07 22:47 przez Dawid231.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/07 23:00 #55956

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
Trening 3x w tygodniu spokojnie wystarczy, ćwiczenia wg uznania choć wg mnie plank, hollowobody czy ab wheel to jedne z podstawowych i warto choć 1 z nich wrzucić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/08 06:42 #55961

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Wielkie dzięki za odpowiedź ;) mam jeszcze pytanie o podciąganie to mogę je napisać tutaj czy stworzyć osobny temat? Niewiem czy tak można na tym forum?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/08 07:15 #55962

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Dawaj o razu jak rozwinie się coś ciekawego to najwyżej wytną moderatorzy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/08 11:16 #55973

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Chodzi o to że ostatnio trochę przybrałem na masie i jest 95 kg. Wcześniej jak ważyłem 84 85 podciągałem się tak około 10 11 raz nachwytem. Teraz na dzień dzisiejszy jest takie 7 w porywach do 8. Podciągam się raz w tyg niestety(drążek tylko dostępny w niedzielę) ale tobie wtedy 8 serię na nim. Od 3 miesięcy wogole nie czuję progresu. Fakt plecy zaczynają wyglądać ale siłowo ani trochę lepiej. Czasami nawet gorzej. I w czym może tkwić problem? Może jakiś rozłożyć drabinkę od 1 do 8 czy może zwiększyc serię? Bo przy ostatnie robiłem już max 4 podciągnięcia. Zależy mi głównie na placach bo biceps robię sztanga i hantlami. Czy może po prostu poczekać na efekty?
Dzięki za odpowiedź mam nadzieję że napisałem zwięźle i czytelnie ;D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/08 11:19 #55974

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
No ten drążek raz w tygodniu to będzie mało. Jakichś australijskich nie możesz zrobić np. na poręczach, stole? Zawsze to coś, ogólnie lepiej ćwiczyć całe ciało niż wybrane partie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/08 11:39 #55975

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Tak tak normalnie mam caly plan treningowy i dietę.Ten plan jest chyba na forum tutaj już. Chcę po prostu poprawić podciąganie. Australijskie robię ale sproboje w tyg znaleźć Dzień jeszcze na ten drążek. I teraz czy robić po prostu serię np 4 5 czy może więcej aż do np 3 podciągnięć i tak samo w weekend. Czy może z dłuższym palzami na górze
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/08 11:54 #55976

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 949
  • Podziękowania: 85
  • Oklaski: 4
Jak już się podciągasz kilka razy i możesz to robić tylko raz w tygodniu to najlepiej kilka serii maxa.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/08 12:13 #55977

  • matthan
  • matthan Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 576
  • Podziękowania: 40
  • Oklaski: 4
Ja widzę dobre efekty robiąc prawie max w każdej serii.
U Ciebie to tym bardziej wskazane nawet do upadku jak Koteł napisał. Bo to dobry bodziec siłowy, ale potrzeba długiego odpoczynku co w Twoim wypadku może się sprawdzić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Dawid231

Brzuch 2020/06/08 15:21 #55987

  • Dawid231
  • Dawid231 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Oklaski: 0
Dzięki za rady. Na pewno sproboje ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Brzuch 2020/06/09 06:49 #56046

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1203
  • Podziękowania: 96
  • Oklaski: 6
W podciąganiu możesz nie wiedzieć progresu bo jednak sporo przybrałeś na masie. Przy podciąganiu nawet 1 kg może robić różnicę. Im częściej się będziesz podciągnąć nawet w małej ilości tym szybciej układ nerwowy się przyzwyczai i nauczy ruchu.

A co do brzucha to sprawdź też może jak ustawiasz miednicę w codziennym życiu, bo jeśli nie jest ona w ustawieniu neutralnym to może się robić kaczy kuper i wydęty brzuch.
Co do diety dla cukrzyka nie będę się mądrzyć bo jedyny cukrzyk jakiego zwyczaje żywieniowe znam (Mój Tata) je więcej słodyczy niż ja a jestem łasuchem :D chociaż dzięki aktywności fizycznej wygląda dobrze jak na swój wiek :)
Ostatnio zmieniany: 2020/06/09 06:51 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastiana, tym razem: Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Kalistenika - Trening w domu - Początkujący

W tym artykule przedstawimy przykładowy trening kalisteniczny, który każdy może wykonać w domu bez absolutnie żadnego sprzętu treningowego. Ponieważ nie każda osoba posiada w domu drążek treningowy, zaprezentujemy tu kilka sposobów na zastąpienie tego urządzenia. Jeśli nie wiecie jeszcze co to jest Kalistenika, to odsyłamy Was do ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.