Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Czy można tak ćwiczyć?

Czy można tak ćwiczyć? 2020/05/20 19:53 #54295

  • andrej
  • andrej Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
Czy dobrym pomysłem byłoby trenować raz seriami a na następnym trening obwodami i jakie efekty dają serie a jakie obwody
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy można tak ćwiczyć? 2020/05/20 20:00 #54297

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1021
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 4
Sam tak trenuje, obwody zajmują znacznie mniej czasu i spalą więcej kcal, więc są dobre pod wytrzymałość i redukcję. Z kolei serie nadają się bardziej pod trening siłowy, hipertrofię, ale nie jest to reguła. Można je stosować wg swoich upodobań treningowych.

Ostatnio zmieniany: 2020/05/20 20:00 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy można tak ćwiczyć? 2020/05/20 20:00 #54298

  • Heeeku002
  • Heeeku002 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Treningi to maraton, nie sprint ;).
  • Posty: 594
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
andrej napisał:
Czy dobrym pomysłem byłoby trenować raz seriami a na następnym trening obwodami i jakie efekty dają serie a jakie obwody

fajny pomysł, ja robiłem jak zaczynałem jeden trening serie dipów pompek podciągnięć z doczepionym ciężarem a następny trening obwody,

trening z doczepionym ciężarem zbuduje siłę, a obwody wytrzymałość, co uczyni Cię wszechstronnym i będziesz zajebiście progresowal, polecam taki sposób, robisz sobie serie z ciężarem 5x5 a obwody 80% maksa dane cwiczenie w każdym obwodzie.
2021.07.01 :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): andrej
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Szkoła na drążku 4 - Krab

Szukacie kolejnej sztuczki, którą możecie zaskoczyć znajomych? Wydaje mi się, że ten trik się do tego świetnie nadaje.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.