Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan treningowy do oceny

Plan treningowy do oceny 2020/04/01 18:30 #52234

  • Shizzy
  • Shizzy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 16
Wzrost: 175
Waga: 56.4

Ilość wykonanych pompek: 23
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 8 podch/6 nachw
Ilość wykonanych przysiadów: 60

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: W jesieni biegalem co tygdzien około 3-5 km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): w miare dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Kalistenia + wczesniejsze granie w pilke nozna
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy: Brak
Czy teraz coś boli: Brak

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4 razy tygodniowo
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom + drazek + porecze do dipow
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): złapać mase
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drazek szeroki
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Oba
############METRYKA KONIEC################

Podaje moj plan:

set 1
-dipy 10 rep
-podciagniecia nachw 3 rep
-wznosy do l sita (przytrzymanie 3 sec w pierwszym powtorzeniu) 5 rep
-pompki 10 rep

sa to obwody w ktorych wykonuje cwiczenie jedno po drugim i staram sie wykonac jak obwodow najwiecej w ciagu 30 min ostatni moj wynik to 8 tych obwodow


Set 2
-Przysiady z wyskokiem
-Sit na drazku
-Wall sit
-Dragon flag na ziemi
-L sit

Ten set wykonuje na podobnej zasadzie tylko w ciagu 15 min zrobilem 4 obwody(tutaj nie trzymam sie scisle powtorzen i staram sie robic max)

Progresja dziala na zasadzie zwiekszaniu liczby obwodow w ciagu okreslonego czasu oraz zwiekszaniu liczby powtorzen do tej samej liczby obwodow.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy do oceny 2020/04/01 19:32 #52237

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2528
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
Raczej ok ten plan tylko ja bym dał na początku pierwszego seta pull upy bo są trochę trudniejsze niż dipy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy do oceny 2020/04/01 21:00 #52239

  • Shizzy
  • Shizzy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Zaczalem od dipow zeby byly dalej od pompek zeby mogly lepiej odpoczac
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy do oceny 2020/04/02 17:16 #52254

  • Shizzy
  • Shizzy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 11
  • Oklaski: 0
Rabbek napisał:
Raczej ok ten plan tylko ja bym dał na początku pierwszego seta pull upy bo są trochę trudniejsze niż dipy

a mam pytanie czy nie moglbys mi zrobic do tego treningu silowego? Chcialbym robicc 2 razy w tygodniu hipertrofie i 2 silowy
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan treningowy do oceny 2020/04/02 17:43 #52256

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2528
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
jak chcesz siłowo to możesz to samo z tempem 1:3 ruch koncentryczny 1 a ekscentryczny na 3
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Wyniki Zawodów Break the Bar w Lublińcu

W dniu 5 kwietnia 2014 miały miejsce zawody Street Workout Freestyle - Break the Bar!   W zawodach wzięło udział łączenie 51 uczestników, z których wyłoniona została dziesiątka najlepszych.

Więcej…

Fit & Sport Show ? największe wydarzenie dla ludzi kochających sport i zdrowie

Już niebawem, w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbędzie się pierwsza edycja targów dla aktywnych: Fit & Sport Show. Fit & Sport Show to impreza dla wszystkich ludzi ceniących sobie aktywny styl życia. Jeśli w weekend 15-16 listopada 2014 r. nie musicie ratować świata, przed jakimś kosmicznym zagrożeniem, to nie szukajcie innych wymówek. Po prostu musicie się zjawić...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.