Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w zwiekszeniu liczby treningów

Pomoc w zwiekszeniu liczby treningów 2020/03/21 12:55 #52012

  • Shizzy
  • Shizzy Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 16
Wzrost: 175
Waga: 58

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6 nachwytem, 8-9 podchwytem
Ilość wykonanych przysiadów: 40

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Czesto biegam, ponieważ raz w tygodniu trenuje piłke nożną(tylko 1 trening tygodniowo oraz mecze w soboty lub niedziele)
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): srednio dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

-podciagniecia podchwytem 3x serie
-negatywy nachwytem 3x serie
-hollow body 3x serie
-pompki zwykle 3x serie
-unosy kolan do brzucha 3x serie
-dipy 3x serie
-podciagniecia australijskie nachwytem 3x serie


zaleznie od energi w dany dzien zmieniam sobie liczbe serii


Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: Nic

Jak często chcesz/możesz trenować: 4-6 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Mam dostep do drazka i porecz do dipow
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zlapac mase + zwieszkyc liczbe podciagniec
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): stojacy drazek od k-sports z poreczkami
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Oba mi pasuja
############METRYKA KONIEC################

Otóż do tego czasu robilem ten lub podobne treningi 3 razy tygodniowo, a chcialbym zwiekszyc liczbe treningow od 4-6. I moje pytanie brzmi czy moglbym stosowoac ten trening, który opisalem i dodatkowo w obecnych dniach odpoczynku robić tylko brzuch i nogi?
Ostatnio zmieniany: 2020/03/21 12:56 przez Shizzy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w zwiekszeniu liczby treningów 2020/03/21 14:53 #52014

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 454
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 2
Możesz robić to co obecnie pamiętając, żeby zwiększać powtorzenia/serie co trening by progresować.
Możesz wrzucić jeszcze pompki pike i przeplataj ćwiczenia tj. pull-push-core-pul-push...
Jeśli chcesz przybrać to trzeba jeść bo bez tego waga nie ruszy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyny nieudany trening to taki,
który się nie odbył.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.