Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w przygotowaniu planu

Pomoc w przygotowaniu planu 2019/10/06 10:46 #49699

  • tymon321
  • tymon321 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Cześć, jestem tu nowy, ostatnio dotarło do mnie, że wszelkie aktywności fizyczne to to co lubię (trochę późno, ale lepiej późno, niż wcale).
Chciałbym zacząć uprawiać kalistenike i połączyć to ze ścianką wspinaczkową i wyczynowym bieganiem po górach/lasach, ale bieganie później, teraz nie chcę schudnąć bo i tak jestem szczupły.

############METRYKA START################
Wiek:23
Wzrost:191cm
Waga: 75kg

Ilość wykonanych pompek:25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 7
Ilość wykonanych przysiadów: ponad 100

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 0.5 km niedawno, ale więcej nie biegałem.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): rower niedawno 50km, ścianka wspinaczkowa conajmniej raz w tygodniu ponad 2h
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): nic

Przebyte kontuzje, urazy: brak
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom i ścianka wspinaczkowa
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): masa + siła
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drązek stacjonarny, w futrynie, ławeczka, wyciąg dolny i górny i kettlebell
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################
Ostatnio zmieniany: 2019/10/06 10:47 przez tymon321.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w przygotowaniu planu 2019/10/06 13:24 #49702

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 267
  • Podziękowania: 17
  • Oklaski: 2
Najlepiej przejrzyj dział trening i przypięty post, z którego wybierzesz trening pod siebie.
Jeśli wspinaczka to dla Ciebie priorytet to możesz przeszukać Internet w celu znalezienia jakiegoś treningu dedykowanego pod to bo na pewno takie treningi będą się delikatnie różnić.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w przygotowaniu planu 2019/10/06 22:04 #49711

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 368
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 4
Przydałaby się taka plansza z różnymi uchwytami typy kamień, rurka, jakiś labirynt co przesuwasz kloceki wisząc. Są też zamiast kółek takie kulki do podciagania.
Ćwiczenia z tym przydadzą się na ściankę.
Myśle, że dodanie do treningu core/mobility też będzie się dobrym pomysłem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w przygotowaniu planu 2019/10/07 18:01 #49720

  • tymon321
  • tymon321 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Ok plan mniej więcej już mam, a co z nogami, jaki plan treningowy na nogi?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w przygotowaniu planu 2019/10/07 19:37 #49724

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Online
  • Złoty forowicz
  • Posty: 368
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 4
Możesz dodać po np. 2 ćwiczenia do treningu typu przysiady, wykroki, kaczy chód, krzesełko itp (jest tego trochę) lub zrobić oddzielny dzień ma nogi. Ja robie nogi/bieganie + core na osobnych treningach i tak mi wygodnie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Crossfit

Co to jest Crossfit? Próbowaliście może kiedyś wbiec na wysokie schody, bądź na szczyt góry i mimo że już nie dawaliście rady biegliście dalej z językiem na brodzie? A może na zajęciach WF-u kazano wam zrobić w określonym czasie maksymalnie dużo brzuszków, przysiadów, bądź pompek?   Crossfit wygląda podobnie...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.