Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Co wy myślicie o takim treningu

Co wy myślicie o takim treningu 2019/09/06 22:04 #49245

  • zoogyone
  • zoogyone Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 104
  • Oklaski: 0
Siemano to pierwszy moj plan zrobiony w cudzysłowiu na papieże więc jak coś dodać to piszcie pozdro :whistle:
Rozgrzewka BIEŻNIA/ORBITREK 10-15MIN dać np jeszcze po tym Mountain Climber 50s 3x ?Albo coś innego żeby się dogrzać bardziej? :dry: I teraz też się zastanawiam po rozgrzewce zacząć od nóg góra brzuch czy od góry potem nogi i brzuch
Kilka przysiadów
Podciąganie max Tu zastanawiam się czy między seriami dać 40s biegu bokserskiego i 30s przerwy?
Podciąganie max
Podciąganie max czyli 3 serie po max
DIPY max Dać jakieś inne ćwiczenie na barki czy coś z gumami
DIPY max
Pike push ups 3s10x
Wskakiwanie na podest 4s10x
Coosaq Squat 4s10x na po 5 na nogę w seri
Wykroki 200x bez ciężaru
I pora na brzuszek takie coś wymyśliłem
Krzesełka 4sMAX dać z siebie wszystko
Krzesełka bokiem 4sMax maximus
Russian twist z kettlem 10kg 4s50x
Landmine rotation 4s20x
Plank 3s max
Hollow 3s Max
Coś dać na koniec piszcie jak udoskonalaliście swoje treningi : :cheer:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Co wy myślicie o takim treningu 2019/10/11 14:25 #49770

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8283
  • Podziękowania: 500
  • Oklaski: 125
Cześć,
nie wiem czy jeszcze aktualne, ale.....

Rozgrzewka: Bieżnia i Orbitrek to taka rozgrzewka ogólna, ale przydała by się jeszcze jakaś rozgrzewka właściwa.


Jak dojdziesz do wykroków to jeszcze raz wszystko od góry w dół.

No i na koniec ten brzuszek.

Tak w skrócie bym tyle poprawił.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Co wy myślicie o takim treningu 2019/10/12 06:14 #49777

  • Invictus95
  • Invictus95 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 76
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Ja bym nie przesadzał z rozgrzewką, kazdy ma inne ciało ale nie przeforsuj się bo zabraknie ci sił na trening.

Jeszcze ograniczyłbym cardio przy rozgrzewce a dodał ćwiczenia przygotowujące mięśnie do ćwiczeń jak np. 5 4 3 2 1
Czyli robisz 5 podciagniec australijskich, 5 pompek, i cos na biceps ja podnosze ciężar, potem, od razu 4 i 3 itd.

Pamietaj ze jak robisz maxy to nalezy dac miesniom czas na odpowiednie dotlenienie, przerwy miedzy kolejną serią 3 min

Hollow body dodałbym jeszcze jedną długą serie na maxa ile dasz rade oraz dodałbym superman na prostowniki.

Napisz jak czesto chcialbys robic ten trening oraz czy zastanawiałeś się czy nie dać w tygodniu jakiejs drabinki?
Ćwicz ciężko, jedz dobrze, śpij dużo
Ostatnio zmieniany: 2019/10/12 06:18 przez Invictus95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.