Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Intensywność treningów

Intensywność treningów 2019/08/08 16:50 #48832

  • xXHerbstXx
  • xXHerbstXx Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witajcie, mam pytanie odnośnie częstotliwości wykonywanych treningów.
Ćwiczę od jakiegoś miesiąca. W ciągu tygodnia wykonuję na zmianę ćwiczenia w domu i basen, jedynie niedziela jest dla mnie dniem wolnym. I tu nasuwa się pytanie, czy nie za często ćwiczę? Powinienem zrobić więcej przerw np. od basenu?
W domu wykonuję ćwicznia od Kury:



Pływanie bardziej jako cardio, niż główna dyscyplina. Chcę zbudować mocną bazę. Co do filmu w linku, zaczynając nie mogłem zrobić 3 pompek, aktualnie robię 15 i na tym się kończy haha. Obwody (robię ich 6) dokańczam pompkami w oparciu na kolanach. Czuję że zrobiłem postęp w sile, ale właśnie nie wiem czy jest to prawidłowy trening jak na początek, czy powinienem coś zmienić.
Co do mnie, mam 20 lat, 190cm wzrostu i 83kg wagi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Intensywność treningów 2019/08/08 17:20 #48833

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1394
  • Podziękowania: 88
  • Oklaski: 10
Jeżeli masz siłę wykonywać tak często treningi to czemu nie? Staraj się wykonywać trudniejsze ćwiczenia na początku a jaj już nie będziesz miał siły to rób do tych ćwiczeń łatwiejsze warianty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/08 17:51 #48834

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 563
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 4
To zależy od tego jak się czujesz. Jeśli chodzisz przemęczony to utnij trochę intensywności.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/09 12:16 #48857

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8107
  • Podziękowania: 488
  • Oklaski: 123
Tak, musisz sam siebie obserwować.
Jedni trenują 2x w tygodniu i są pewni że częściej nie dadzą rady, a inni trenuję 6x w tygodniu i nie czują zmęczenia z treningu na trening.

Trzeba to odpowiednio wyczuć.

Jeśli masz zakwasy, to znaczy że twoje mięśnie się jeszcze regenerują i nie powinieneś trenować tych partii mięśniowych.

Jeśli zależy Ci na masie mięśniowej to również powinieneś robić dłuższe przerwy pomiędzy treningami.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/12 14:32 #48901

  • komvo53
  • komvo53 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Myślę, że to wszystko zależy od tego jak dobierasz sobie ćwiczenia, ile serii i tak dalej. No i oczywiście też od tego jak się czujesz. Moim zdaniem nie ma co się przemęczać – mój brat kiedyś się przetrenował i zerwał sobie ACL na meczu koszykówki przez to. Także są poważne konsekwencje zbyt intensywnego treningu. Polecam sobie poczytać jakieś artykuły o częstotliwości i intensywności treningów np. ten
Ja trenuję 3 dni i robię sobie dzień przerwy, czasem jak czuję się bardzo zmęczony to omijam dzień. Wszystko w granicach rozsądku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wejście Kraba

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Ten sam trik był już prezentowany w naszych tutorialach, jednak tym razem będzie on zaprezentowany w rodzimym języku. ...

Więcej…

Rutyny MadBarz - Średnio zaawansowani

Tym razem prezentujemy zestaw rutyn MadBarz dla osób średnio zaawansowanych.

Coś dla bardziej wymagających zawodników.

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.