Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Intensywność treningów

Intensywność treningów 2019/08/08 16:50 #48832

  • xXHerbstXx
  • xXHerbstXx Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witajcie, mam pytanie odnośnie częstotliwości wykonywanych treningów.
Ćwiczę od jakiegoś miesiąca. W ciągu tygodnia wykonuję na zmianę ćwiczenia w domu i basen, jedynie niedziela jest dla mnie dniem wolnym. I tu nasuwa się pytanie, czy nie za często ćwiczę? Powinienem zrobić więcej przerw np. od basenu?
W domu wykonuję ćwicznia od Kury:



Pływanie bardziej jako cardio, niż główna dyscyplina. Chcę zbudować mocną bazę. Co do filmu w linku, zaczynając nie mogłem zrobić 3 pompek, aktualnie robię 15 i na tym się kończy haha. Obwody (robię ich 6) dokańczam pompkami w oparciu na kolanach. Czuję że zrobiłem postęp w sile, ale właśnie nie wiem czy jest to prawidłowy trening jak na początek, czy powinienem coś zmienić.
Co do mnie, mam 20 lat, 190cm wzrostu i 83kg wagi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Intensywność treningów 2019/08/08 17:20 #48833

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 1704
  • Podziękowania: 109
  • Oklaski: 12
Jeżeli masz siłę wykonywać tak często treningi to czemu nie? Staraj się wykonywać trudniejsze ćwiczenia na początku a jaj już nie będziesz miał siły to rób do tych ćwiczeń łatwiejsze warianty
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/08 17:51 #48834

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Posty: 589
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 4
To zależy od tego jak się czujesz. Jeśli chodzisz przemęczony to utnij trochę intensywności.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...

ig: konrad.sudol
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/09 12:16 #48857

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8206
  • Podziękowania: 493
  • Oklaski: 124
Tak, musisz sam siebie obserwować.
Jedni trenują 2x w tygodniu i są pewni że częściej nie dadzą rady, a inni trenuję 6x w tygodniu i nie czują zmęczenia z treningu na trening.

Trzeba to odpowiednio wyczuć.

Jeśli masz zakwasy, to znaczy że twoje mięśnie się jeszcze regenerują i nie powinieneś trenować tych partii mięśniowych.

Jeśli zależy Ci na masie mięśniowej to również powinieneś robić dłuższe przerwy pomiędzy treningami.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx

Intensywność treningów 2019/08/12 14:32 #48901

  • komvo53
  • komvo53 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Myślę, że to wszystko zależy od tego jak dobierasz sobie ćwiczenia, ile serii i tak dalej. No i oczywiście też od tego jak się czujesz. Moim zdaniem nie ma co się przemęczać – mój brat kiedyś się przetrenował i zerwał sobie ACL na meczu koszykówki przez to. Także są poważne konsekwencje zbyt intensywnego treningu. Polecam sobie poczytać jakieś artykuły o częstotliwości i intensywności treningów np. ten
Ja trenuję 3 dni i robię sobie dzień przerwy, czasem jak czuję się bardzo zmęczony to omijam dzień. Wszystko w granicach rozsądku.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): xXHerbstXx
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jedyną osobą, która może Ci powiedzieć, że nie dasz rady...
jesteś Ty sam. Reszta nie ma nic do gadania!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Park Street Workout Bemowo - Wielkie Otwarcie

No i się doczekaliśmy. Właśnie stanęły konstrukcje bemowskiego Parku do Street Workout.   Póki co Park jest w fazie budowy (beton dopiero wiąże), ale już na przyszłą sobotę (tj. 2014.03.29) planowane jest huczne otwarcie.  

Więcej…

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Co to są składniki odżywcze?

Składniki odżywcze zawarte w różnych pokarmach są niezbędne do sprawnego funkcjonowania naszego organizmu. Pokrótce postaramy się przybliżyć różnicę pomiędzy: białkami, węglowodanami, tłuszczami, witaminami i składnikami mineralnymi.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.