Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Dodanie back levera i muscle up do bazy

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/03 20:53 #48752

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Wiek: 25
Wzrost:187
Waga:83

Ilość wykonanych pompek: około 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 13/14 podchwyt 15/17
Ilość wykonanych przysiadów: nie robie ale 30/40 na pewno

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Nie biegam, nie lubie/nogi nie pozwalają. Robie 9/12tyś kroków dziennie
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Kalistenika , nie długo rower
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Plany treningowe podam niżej w poście :)

Przebyte kontuzje, urazy: naderwane ścięgno czworogłowe uda, chondromalacja rzepki 3 stopnia, obecnie 1/2 stopień
Czy teraz coś boli: prawe kolano, lekko łokieć przy kiepskiej rozgrzewce ale rozciąganie niweluje ból

Jak często chcesz/możesz trenować: prawie codziennie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): ogródek
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): siła, elementy siłowe, dynamika może później
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek betonowany, poręcze, gumy, koła gimnastyczne
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Raczej Sw ale póki co 80% to baza

Hejka Wszystkim!
Postaram sie jak najkrócej, chociaż wiem że będzie dużo czytania ale obiecuje że Wasza odpowiedź nie pójdzie na marne mam dużo motywacji. Zacząłem w styczniu z wagą 91kg, robiłem jedno podciągniecie może 3 pompki, 0 dipów. Miałem baze z siłowni ale po kontuzji 2 lata nie trenowałem i byłem zardzewiały. Zbiłem do 80 (obecnie 83).
Z początku trenowałem: Pon. Plan A, Wt. Plan B, środa rozciąganie i rolowanie, Czw. A, Pi. B, weekend wolny.
Ale zauważyłem że elementy dają mi dużo radochy i motywacji i zacząłem sie uczyć back levera i muscle upa, chociaż przy MU myślę że ogranicza mnie technika i że dałbym rade z dużym bujnięciem ale bez trenera raczej sie nie uda. Dokładnie nie skupiałem się na żadnym elemencie tylko na końcu rozgrzewki coś pajacowałem ale póki co jestem w stanie przytrzymać kilka sekund Advanced tuck back lever, czyli z stopami przy pośladkach, no i front lever z jedną nogą a drugą przy klacie ale to może 1 maks 2 sekundy. Staram sie nie trenować do upadku, robie około 75-85% możliwości w każdej serii. Okej to wszystko napisałem bo może robię coś źle i zwrócicie mi uwagę. Teraz najważniejsze. chciałbym dodać trening osobny pod MU i Back lever. Tylko nie wiem jak go włączyć. Pobrałem aplikacje "Thenics", która ma 5 różnych obwodów pod dany element i przez 2 tyg robiłem tak:
Pon. Trening pod MU i trening pod Back lever
Wt. PLan A
Śr. rozciąganie rolowanie
Czw. Trening pod MU i trening pod Back lever
Pt. Plan B
Ale dziś zauważyłem że źle używałem aplikacji i robiłem wszędzie minimum zalecanych powtórzeń, dziś zrobiłem to robiąc wszędzie około 80-90% możliwości i i po treningu MU juz nie miałem wgl siły. Tak to wygląda:











Pytanie główne do Was. Jak mam te treningi z aplikacji wlepić do bazy, a może zostawić tylko jeden z nich? Sorki za chaos jeśli coś napisałem niezrozumiale to przepraszam, dajcie znać to poprawie. Moje aktualne plany A i B:




A.
1.Podciąganie nachwyt.
2.Dipy na drążku
3.Leże z prostymi nogami do góry kąt90 i robie jakby spięcia że dotykam dłońmi pięt, (wziąłem od Kury)
4.Pompki diamentowe
5.Russian twists (też wziąłem od Kury nazwe znalazlem w tym momencie ^^)
6.Tuck front lever 15sec.
7.Supermany
Całość 4/5 razy w zależności od dnia
B.
1.Podciąganie podchwyt
2.Dipy na poręczach
3.Wznosy prostych nóg do drążka
4.Pompki z jedną ręką na podwyższeniu (na zmiane)
5.Biore do ręki jakiś ciężar i lekko bokiem go opuszczam i podnosze, nie wiem jaka nazwa ale zawsze mam zakwasy po bokach brzucha po tym
6.Tuck back lever 15-20sec
7.Supermany , prawa ręka i lewa noga z przytrzymaniem i na zmiane ( od Kury wziąłem )

Staram sie doczepiać do podciągnięć jakieś obciążenia, oczywiśćie tyle żeby technika była prawidłowa,do poręczy nie raz gume zakładam żeby trudniej wyprostować pozycje z dołu, jakieś pompki z naciskiem na jedną rękę, staje też na rękach przy ścianie, robie czasami jakieś L-sity lub dipy na kółkach gimnastycznych.

Dzięki za poświęcony czas, czekam na odpowiedź! Pozdro
Ostatnio zmieniany: 2019/08/03 20:56 przez Rewo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/04 00:02 #48754

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1704
  • Podziękowania: 109
  • Oklaski: 12
Jeżeli chcesz się nauczyć muscle upa to rób dynamiczne/ wysokie podciągnięcia z delikatnego bujnięcia. Rób 2/3 na sersie ale tych serii zrób z 6-8 i pamiętaj muszą być na maxa. odpoczynki rób takie żebyś mógł kolejne serie zrobić z maksem siły. Potrzbujesz 3 minuty przerwy to takie rób a dale bazę jak robisz
Ostatnio zmieniany: 2019/08/04 00:03 przez Rabbek.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 01:11 #48763

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Rabbek napisał:
Jeżeli chcesz się nauczyć muscle upa to rób dynamiczne/ wysokie podciągnięcia z delikatnego bujnięcia. Rób 2/3 na sersie ale tych serii zrób z 6-8 i pamiętaj muszą być na maxa. odpoczynki rób takie żebyś mógł kolejne serie zrobić z maksem siły. Potrzbujesz 3 minuty przerwy to takie rób a dale bazę jak robisz

W sensie 2-3 powtórzenia czy 2/3 możliwości czyli jak maks 10 to robić 7? I po tym jak robię bazę pomijać już podciąganie czy dalej orac? No i jeszcze ten Back lever. Robić ten trening raz w tygodniu co wkleilem czy po MU dopiero?
Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 07:11 #48765

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
2-3 wysokie podciągnięcia w 6-8 seriach.

Ja bym robił oddzielny trening pod BL i oddzielny pod MU a potem siłowo baza.

Proponuje byś robił treningi:
- PN MU + Baza
- WT BL + Baza
- ŚR odpoczynek - rozciąganie itp
- CZW MU + Baza
- PT BL + Baza
- Weekend - odpoczynek
Lub coś w tym stylu
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 08:31 #48766

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1704
  • Podziękowania: 109
  • Oklaski: 12
Tak jak napisał Charles88 Robisz 2 , 3 sztuki ale to maja być takie jakby cię dzik gonił a ty być wisiał na gałęzi i musiał koniecznie wysoko się podciągnąć ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 15:46 #48769

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Okej czaje. Dzięki za odpowiedź Panowie ;).

A tak z innej beczki, czy ta baza nie będzie zbyt słaba po takim treningu? Pytam głównie i BL+baza. Wysłałem wyżej zdjęcie z aplikacji. Tam jest łącznie 16 serii w której każdą zalecają robić na full. Myślę że jak zrobię po tym 1-2 obwody ze swojego planu to będzie maks.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 16:05 #48770

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
Potrenuj tak tydzień, dwa i się przekonaj jak Ci organizm zareaguje, pozycję statyczne takie jak BL, FL i ich regresje często dają popalić, zwłaszcza jak się je dopiero włącza do treningu. Np ja od czasu do czasu próbuję pozycję tuck z FL i za każdym razem na następny dzień mam zakwasy.
Jeśli poczujesz, że masz jeszcze siłę to zrób dodatkowe obwody.
Z tego co zrozumiałem, masz problemy zdrowotne z nogami, ale nie myślisz czasem by choć trochę je przećwiczyć? Choćby terapeutycznie? Lekarz nie pozwala?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 18:52 #48772

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Mam rehabilitacje, ale nawet jak robie po 10-14 tysięcy kroków (czyli codziennie) w pracy to często już mnie łapie w kolanie i jest to bardzo nieprzyjemne. Próbowałem wkładać przysiady do planu ale też dosyć szybko pojawiał sie ból. Nie długo sprzedaje motocykl i kupuje rower to może tutaj popracuje troche nad nogami :)
Ostatnio zmieniany: 2019/08/05 18:53 przez Rewo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 19:42 #48773

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
Jeśli masz aż takie problemy z kolanami to najpierw skończ rehabilitację, potem powoli coś na nogi wprowadź ;) zdrowie jest najważniejsze :)
Trochę szkoda motocykla ;) ale rower jak najbardziej na plus :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/05 21:20 #48774

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Najtrudniej uświadomić samemu sobie że hobby wprowadza Cie do grobu :lol:. Później decyzja przychodzi sama ;)

Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/06 23:18 #48789

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
A moje plany A/B są w porządku? Brakuje tam czegoś konkretnego? I jak się podciągam 14 razy lub robię 30-40 pompek dobrze że robię trudniejsze wersję/dokładam ciężar czy to jeszcze za mało? ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/07 08:21 #48792

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
Plany A i B na pierwszy rzut oka wydają się być ok z tym, że masz po 2 ćwiczenia na klate i 1 na plecy. Jeśli klata to Twój priorytet to spoko, ale jeśli nie to bym dodał coś na plecy (chodzi mi o góre pleców)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/08 00:10 #48814

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Szczerze mówiąc nie mam żadnego priorytetu, te pompki dodałem bo za dużo tych klasycznych nie robię i chciałem jakoś zwiększyć ilość maksymalną.

W zasadzie zawsze mi się marzyly duże łapy :cheer: ale chyba genetyka mnie ogranicza, albo może dzwignia za długa. Poczułem duży przyrost siły na bicku i tricku ale wizualnie tylko kable powychodzily.

No i zacząłem robić przed planem A, 6 serii wysokie podciągania po 2-3 powtórzenia. Powiedzcie mi: pomagać sobie bujnięciem, kolanami itp czy czysto silowo?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/08 09:22 #48821

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
Ja bym robił czysto siłowo, ale MU nie robię, chociaż podejrzewam, że lekki kipping, lub wybicie z kolan może pomóc przy nauce MU (wersja z kippingiem), ale jeśli chciałbyś robić siłowego MU to raczej stricte siłowo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/12 19:34 #48904

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Szybkie pytanko moi mili.
Jaki powinien być maks powtórzeń przy Seriach? Na siłowni kiedyś robiłem zawsze do odcięcia każda serię. Teraz robię 70-80% możliwości. Dajcie jakaś radę bo nie wiem. Po treningu MU i BL robię bazę 3-4 obwody. Jak nie robiłem tych elementów robiłem 5-6 obwodów. Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/12 19:41 #48905

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 903
  • Podziękowania: 72
  • Oklaski: 6
60-80% powinno być ok
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/12 19:56 #48906

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1704
  • Podziękowania: 109
  • Oklaski: 12
Do odcinku daje większy bodziec do wzrostu mięśni ale wymaga to dłuższych przerw między seriami i ogólnie dłuższej regeneracji
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): Rewo

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/12 20:50 #48909

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Okej czyli zostanę przy tej intensywności. Jeszcze jedno pytanie, troszkę trywialne ale wolę się upewnić. Robię załóżmy 4 obwody podciągania nachwytem. Wyszło by mi około 15 powtórzeń, 11
9,8. Ja dokładam ciężar i z 16kg na pasie robię 4 powtórzenia następnie z 10kg 7 powtórzeń i bez ciężaru 7,7. I tu właśnie się waham. Powiedzcie mi, lepiej dokładać ciężar tak ja to robię, czy np robić 2 serię trudniejszego zamiennika np archerow i dobic 2 zwykłymi. Chcę osiągnąć większą skuteczność stąd te pytania. Z góry dzięki ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/13 00:04 #48919

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1704
  • Podziękowania: 109
  • Oklaski: 12
Może dołóż 10 kg i rób nim serie i powinna ci wyjść drabina w dół
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Dodanie back levera i muscle up do bazy 2019/08/17 20:13 #48994

  • Rewo
  • Rewo Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 10
  • Oklaski: 0
Hej. Chciałbym zapytać o naukę handstand. Póki co same stanie pod ścianą i próby balansu. Mogę próbować np w środę i sobotę? A może Codziennie? Jak samo stanie na rękach wpływa na zużycie energii / zakwasy itp?
Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Przysiady

Przysiady (ang. squats) - Jedno z popularniejszych ćwiczeń wykonywanych na zajęciach z Wychowania Fizycznego. Angażuje w głównym stopniu mięśnie nóg i pośladków oraz mięśnie głębokie brzucha. W mniejszym stopniu (w sposób pasywny lub izometryczny) angażowane są wszystkie pozostałe mięśnie naszego ciała.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.