Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan do oceny

Plan do oceny 2019/06/25 16:16 #47755

  • psimon
  • psimon Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam :)

Postanowiłem ostatnio wziąć się ostro za siebie, poczytałem o różnych treningach i zdecydowałem się na street workout, skleciłem sobie taki oto plan według którego zacznę ćwiczyć w obwodach jak tylko skończę robienie drążka ogrodowego i poręczy.

Jeden obwód to:

Pompki zwykłe na paraletkach x 15
Wznosy nóg x 5
Dipy x 10
Deska 30 sek
Pompki diamentowe x 10
Przysiady x 15
Podciąganie nachwytem szerokość barków x 4
Wspięcia na palcach x 20
Podciąganie podchwytem na szerokość barków x 4
Wykroki x 15
Podciąganie podchwytem wąsko x 4
Nożyce poziomo x 15
Podciąganie nachwytem szeroko x 4

Takich obwodów chciałbym zrobić 2-3 i przerwy pomiędzy nimi około 2 min (wszystkie podane liczby będą skorygowane po pierwszych treningach). Zastanawiam się tylko czy nie za dużo dałem tych ćwiczeń, może niektóre można by zastąpić jakimiś innymi?

Chciałbym trenować tym planem w poniedziałki, środy i piątki natomiast we wtorki, czwartki i soboty chciałem robić rozciąganie + rollowanie, będzie tak odpowiednio, czy może lepiej jakbym robił te rozciąganie i rollowanie po treningach a w te wolne dni jakieś cardio?

Na koniec chciałem zapytać o suplementacje na stawy, czy ktoś stosuje i może polecić jakieś preparaty?

############METRYKA START################
Wiek: 18
Wzrost: 165
Waga: 71 (trochę ulany jestem)

Ilość wykonanych pompek: 25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 5 podchwyt 6
Ilość wykonanych przysiadów: 20

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 0.5km dwa dni temu, 2 km miesiąc temu, 5km chyba nigdy
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): sporadycznie rower
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): raz w tygodniu 2 serie pompek na paraletkach do maxa

Przebyte kontuzje, urazy: brak
Czy teraz coś boli: nic

Jak często chcesz/możesz trenować: 6 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): nauczenie się V-sit, flagi, planche i przy okazji złapanie masy.
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): paraletki 20cm, drążek i poręcze ogrodowe będą w przyszłym tygodniu
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Street Workout
############METRYKA KONIEC################

Z góry dziękuje za pomoc i proszę o wyrozumiałość.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2019/06/27 13:53 #47858

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 854
  • Podziękowania: 70
  • Oklaski: 9
Wykroki daj parzyście.
Jeżeli będziesz się długo rozciągał to raczej lepiej w dni nie treningowe a takie delikatne rozciąganie może być kilka godzin po treningu, Kura tak mówił.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan do oceny 2019/07/03 20:15 #47962

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8088
  • Podziękowania: 486
  • Oklaski: 123
Coś na lędźwie jeszcze dodaj i może być. Jak na razie.

Jak byś dodał coś bezpośrednio na barki to też by było spoko.



Wykroki to na każdą nogę oczywiście ma się rozumieć...
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastiana, tym razem: Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.