Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem z ułożeniem treningu

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 23:28 #47783

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 434
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Chyba od 21 maja tą metodą z krótkimi przerwami( teraz w wakacje powinna być ciągłość) Nogi/bieganie + core/brzuch kolejnego dnia na zmiane. Zakładam 6dni treningowych w tygodniu. 7dzień może być na dokładne rozciąganie,rolowanie czy leżenie na kanapie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 19:03 #47809

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Spoko powiem Ci że przekonał mnie twój plan..spróbuje go zacząc od poniedziałku i zobaczymy jak organizm zareaguje ale myśle że szybko sie zaadaptuje to takiego systemu..jeśli to nie problem dla Ciebie to mogłbyś mi napisać jak wygląda twój przykładowy dzień nóg z brzuchem?A ogólniejeśli chodzi o efekty to jesteś zadowolony z tego systemu?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 19:09 #47810

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
I mam jeszcze jedno pytanie bo dziś ogarnołem opone od traktora i line treningowa chętnie dołączyłbym to do treningu na góre ciała ale nie wiem jak to trenowac czy tez na serie przeżucac opone machac ta liną czy na czas? żeby sie nie zajechać
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 19:32 #47814

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 434
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Line i opone dałbym na koniec na czas na dobicie. To już rzeźnia dla mnie by była. Poszperaj u mnie w dzienniku albo moge ci na dysku google udostępnić. Zazwyczaj zaczynam od biegu i później przysiady itp. Tak aby każda partie zaangażować. Później moge napisać więcej.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 20:58 #47816

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Spoko to czekam w takim razie..napisz jak bd miał chwile..a z ta opona i lina to jak czasowo?po ile cisnac np 3x po 30 sec na przykład?wiecej? mniej?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 22:57 #47819

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 434
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Co do liny i opony to już jak uważasz bo takiego dobicia nie robie ale starałbym się po prostu wydłużać czas. 3 serie dla mnie w zupełności by starczyły. Jak będzie Cię energia jeszcze rozpierać to machaj ile mozesz albo burpee może dorzuć.

A to mój 1 z treningów nóg/core

Bieg 10km
Przysiady z obrotem 180°
Jaskółka
Pistolety
Przysiady pulsacyjne ze wspięciem na palce
Hollow body
Deska tyłem
Wznos kończyn po przekątnej z podporu
Gluten bridge na 1 nodze
Wycieraczka na ziemi
Deska bokiem

Czasem obwód z tego robie, czasem na serie. Zależy jak się czuje po bieganiu.

A co do efektów to krótko tym działam systemem ale ja jestem bardzo zadowolony i wyczuwam dobry progres z kreatyna, cytrulina, beta alanina i glutaminą.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 23:11 #47820

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Super dzięki wielkie za pomoc..odezwe sie po jakimś czasie jak mi idzie.. albo w razie jeszcze jakis pytań bede pisał..Póki co myśle że to może być strzał w dyche..od poniedziałku startuje z tym koksem..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/26 23:50 #47826

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 434
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Fajnie że się podoba. Powodzenia, czekam na pytania i efekty ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/27 21:55 #47874

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
aaa jeszcze chciałem spytac o powtórzenia..bo masz napisane tylko ze po trzy serie kazdego cwiczenia a ile w seri?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/27 22:19 #47875

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 434
  • Podziękowania: 22
  • Oklaski: 4
Jeśli chodzi o moje wyniki to musisz zobaczyć u mnie. Ogólnie zaczynałem chyba tak na 60-80%. Póki co w podstawowych ćwiczeniach z treningu na trening staram się coraz więcej powtórzeń robić i dobrze idzie.
Ostatnio objętościowo wyszło mi 69 podciągnięć, pompek 77 i dipów z bar dipami 52.
Czasowo bez progresji pod MU i levery ok 52min mi wyszło chyba
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Taboret - Street Workout podstawy

Taboret jest to jedno z podstawowych wejść na drążek, w poradniku znajdziesz przydatne ćwiczenia do nauki, oraz najczęstsze błędy. Miłego oglądania.

Więcej…

Wideo Tutoriale

Właśnie uruchamiamy nową kategorię artykułów, w której będziemy prezentować gotowe wideo tutoriale znalezione w internecie, dotyczące wykonywania różnych trików Street Workout-owych.   Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.