Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem z ułożeniem treningu

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/22 16:38 #47682

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Witam Mam problem z ułozeniem sobie treningu..Jestem osoba zaawansowana przez prawie dwa lata trenowałem na siłowni systemem PHAT.Niestety musiałem wyjechać za granice.Obecnie mieszkam na wyspie(mega zadupie i mega drogo)i nie posiadam dostepu do siłowni,jedyne co posiadam to drazek rozporowy zwykły prosty i gume treningową.kiedyś rekreacyjnie trenowałem kalistenike więc wiem jak trenowac całe ciało bez sprzetu.Od kolku tygodni tenuję systemem push&pull(push/wolne/push/wolne itd) i chce pozostać przy tym systemie problem w tym że nie wiem ile seri na partie i ile powtórzeń w seri mogę wykonywać maksymalnie żeby nie przetrenować miesni ani żeby nie robić za mało.Mam 30 lat waże 76 kg wzrost 176cm.Moim celem jest budowa suchej masy mięsniowej oraz rzeźba.Oczywiście prócz tego dieta..waze produkty jem o stałych godzinach itp.Dodam jeszcze że pez problemu robie pompki kazdego rodzaju(nogi na podwyzszeniu/diamenty itp itd)30 powtórzeń w seri nie stanowi problemu wrecz czuje niedosyt gdy zrobie mniej.Z podciaganiem tez niemam problemów 3 razy po 15 powtórzeń na luzie.Chciałbym zasięgnac opini kogoś kompetentnego do udzielenia mi pompcy bo mam wrazenie ze coś robie nie tak a nie chce zeby moje treningi szły na marne nie potrzebuje trenować na wytrzymałośc bo mam jej aż zanatto.Tak jak wczesniej wspomniałem moj cel to budowa miesni i rzeźba. Bardzo proszę o pomoc.Dodam tylko ze próbowałem uzyskać odpowiedzi na moje pytania juz na róznych forach i stronach internetowych i nikt do tej pory mi nie pomógł.Pozdrawiam i czekam na info
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/22 17:56 #47683

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 222
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 1
Jak ciśniesz te 30+ powtórzeń to fajnie byłoby dodać ciężaru co pozwoli na dalszą progresję. Można też utrudniać ćwiczenia, ale tutaj nie pomogę bo sam trenuje na zakresie 8-10 powtórzeń z ciężarem i znam tylko podstawowe ćwiczenia.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/23 14:30 #47687

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 854
  • Podziękowania: 70
  • Oklaski: 9
Wolniejsze wykonywanie ćwiczeń. Przykład na pompce: 2 sek w dół/ sekunda na dole i do góry od razu albo żeby utrudnić też 2 sekundy w górę. Sekundy trzeba dostosować pod siebie z biegiem czasu to wydłużać, no i pamiętaj o normalnym oddechu bo na początku jak jesteś przyzwyczajony to normalnych szybkich powtórzeń to może być trudniej z pilnowaniem się tego. Wiem to po sobie.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/23 23:05 #47695

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 245
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Wariacje pompek np :
Diamentowe,
Szerokie,
Archer,
Na 1 ręce,
Hinduskie,
Pseudo planche push up
Stopy na podwyższeniu,
Z klaśnięciem (różne formy),
Supermen,
Z wyprostowanie reķi w przód/ bokiem. Można tez z therabandem ( katowanie barków :evil: ).
I zapewne wiele wiele innych ciekawych wariantów.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 14:14 #47703

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
W moim pierwszym poście napisałem jasno,choc wyglada na to ze jednak niezbyt jasno że wiem jak trenować całe ciało i że nie wiem tylko ile ćwiczeń na partie ile seri i ile powtórzeń w sriach moge wykonywać maksymalnie żeby nie przetrenować mięsni ani żeby nie robić za mało.niestety nadal nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytanie.jedyna przydatna odpowiedź to z zatrzymaniami na 2 sekundy i z dozuceniem sobie cięzaru,odpowiedź o różnych wariantach pompek jest mi nie potrzebna bo jak napisałem wczesniej wiem jak trenować całe ciało..Powtarzam raz jescze:Ile ćwiczeń na partie ile seri i ile powtórzeń w sriach moge wykonywać maksymalnie żeby nie przetrenować mięsni ani żeby nie robić za mało.Dodałem tez ze nikt na zadnym z for internetowych nie odpowiedział na moje pytanie ciągle ludzie pisza nie na temat.Raz jeszcze proszę o konkretną odpowiedź osoby kompetentnej która przeczyta moje pytanie ze zrozumieniem i jeśli zna odpowiedź to napisze na temat a jeśli nie zna odpowiedźi to poprostu nie napisze nic nie marnując swojego ani mojego czasu.Prosze wybaczyc moją irytację ale juz długi czas próbuje uzyskać konkretna odpowiedź i nie wiem już jakich słów używać.Bardzo proszę osoby chętne mi pomóc o dokładnym przeczytaniu mojego pierwszwgo pytania.Pozdrawiam.PS:sorry za interpunkcje i ortografie spieszyło mi sie..
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 15:06 #47704

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 854
  • Podziękowania: 70
  • Oklaski: 9
Jedni powiedzą 3 serie po 10 powtórzeń a drugi Ci powie, że 4 serie po 15 powtórzeń i nie wiesz jak wybrać bo to samemu musisz dopasować, skoro na jednym treningu zrobisz 3 serie i czujesz, że za mało to na następnym zrób 4 serie i zobaczysz. Nie podałeś swojego treningu teraz jakiego robisz i czy on jest dla Ciebie za łatwy.
Skoro twierdzisz, że umiesz ćwiczyć kalistenikę to powinieneś wiedzieć jaka objętość dla Ciebie jest prawidłowa.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 16:17 #47706

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 222
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 1
Ile osób tyle podejść do treningu tak na prawdę.
Sam preferuje zakres 8-10 powtórzeń (z dodatkowym ciężarem jak w serii wykonam po 10). Co do ilości serii to w tygodniu mam na oko 20 serii dla ruchów push i 20 pull + core (nie wliczając treningu nóg, których nie mogę trenowac).
Ostatnio zmieniany: 2019/06/24 16:18 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 16:29 #47708

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 678
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 5
Czix6412 napisał:
Powtarzam raz jescze:Ile ćwiczeń na partie ile seri i ile powtórzeń w sriach moge wykonywać maksymalnie żeby nie przetrenować mięsni ani żeby nie robić za mało.Dodałem tez ze nikt na zadnym z for internetowych nie odpowiedział na moje pytanie ciągle ludzie pisza nie na temat.Raz jeszcze proszę o konkretną odpowiedź osoby kompetentnej która przeczyta moje pytanie ze zrozumieniem i jeśli zna odpowiedź to napisze na temat a jeśli nie zna odpowiedźi to poprostu nie napisze nic nie marnując swojego ani mojego czasu.
Wybacz Czix6412, ale na to pytanie NIKT Ci precyzyjnie nie odpowie bo Nikt nie jest Tobą.
Każdy człowiek jest inny, musisz spróbować, różnych zakresów powtórzeń, różnej intensywności i objętości, musisz poznać swój organizm, dopiero jak go poznasz to będziesz wiedział na co sobie możesz pozwolić.
Na moim przykładzie mogę sobie pozwolić nawet na 6 krótkich (15-30 min nie liczę rozgrzewki) treningów o średniej objętości w tygodniu, ale już na 2 max 3 długie (60-90 min) treningi z dużą intensywnością, lub objętością bo inaczej regeneracja mi siądzie i będę się regenerować tydzień a jestem tylko rok starszy od Ciebie.
To jest metoda prób i błędów, przetrenowanie się może zdarzyć, układ nerwowy odmówi Ci posłuszeństwa i będziesz musiał dać mu odpocząć, dlatego dobrze jest raz na 8-10 tygodni robić deload, bo on przeciwdziała przetrenowaniu, dodatkowo fajnie wyjść wtedy na lekką nadwyżkę kcal (tak z 200-300) i naładować się na dalsze treningi
Ostatnio zmieniany: 2019/06/24 16:31 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 19:36 #47717

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 245
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Dokladnie, nie ma 1 uniwersalnego treningu dla każdego. Ćwiczyć, obserwować, zaskakiwać ciało. Przy wyniku 3x15powtórzeń podciągania to wydaje mi się że masz wystarczające doświadczenie na ułożenie i wyczucie sił na trening.
Jak brakuje Ci inspiracji to przejrzyj dzienniki lub rutyny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 20:50 #47729

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Staram sie obserwowac swoje ciało i jak reaguje na różne intensywnosci trenigowe ale mam wrazenie że zbyt czesto się przetrenowywuje a z kolei jak zrobie mniejszą objetośc to czuje mega niedosyt.Mój trening PUSH góra ciała:pompki diament z nogami na krzesłach i pompki klasyczne na krzesłach 3 serie po 30x kazde/pompki klasyczne i pompki diament bez krzesła 3 serie po 25x kazde/pompki z rękami na krzesłach diament i klasyczne 3 serie po20x każde/pompki diament i klasyczne w oparciu na kolanach 3 serie po15 kazda/BARKI;wznosy ramion z guma oporową 3 serie po15x/pompki na rekach przy scianie 3 serie po 15x.TRICEPS tak samo dwa ćwiczenia po 3 serie 15 x.PULL;podciaganie klasyczne 3 serie po15x/podciaganie podchwyt 3 serie po 10 lub 15x/Rack chins szerokie 3 serie po 15x/Rack chins zwykłe 3 serie po15x/Rack chins waskie 3 serie po 15x/Biceps dwa cwiczenia z guma oporową po 3 serie po 15x kazde. no i nogi i brzuch
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 21:19 #47730

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1282
  • Podziękowania: 79
  • Oklaski: 8
Ja jakbym już na takim poziomie był to bym robił obwody bez przerw między ćwiczeniami. Takie serie robi np Max true z yt. Lub Sergio do pascale
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/24 23:16 #47733

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 245
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Obwód będzie fajnym nowym bodźcem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 15:12 #47752

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Powiem szczerze ze próbowałem treningów obwodowych i to chyba nie dla mnie..nie czuje sie tak spompowany jak po treningu dzielonym..mógłbym spróbować raz jeszcze ale nie sądze że mi sie spodoba ale jesli macie jakis fajny plan obwodowy to chetnie sprawdze..Choć wolałbym jakieś propozycje planów push pull bez sprzetu tylko z ta guma oporową która mam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 15:20 #47753

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 1282
  • Podziękowania: 79
  • Oklaski: 8
Zrób sobie może trening hanibala
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 16:00 #47754

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Nie chce sie ograniczac do pompek i podciagnięc a gdzie reszta parti?odpada ten hannibal
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 18:14 #47758

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 245
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
Ja robie 3ćwiczenia pod rząd i tak 3 obwody. Potem zmieniam na 3 inne ćwiczenia i tak samo po 3 serie/obwody. Łącznie robie takich 3 obwodzików co daje 9różnych ćwiczeń. 4 obwodem składającym się z również 3 ćwiczeń jest zazwyczaj dobicie rąk. Mnie pompuje strasznie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 18:23 #47759

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
podaj przykład jak możesz bo chyba nie do końca kumam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 22:07 #47771

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 222
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 1
Czix6412 napisał:
podaj przykład jak możesz bo chyba nie do końca kumam

Chyba chodzi o taki układ np.

(3 obwody po x powtorzen):
Pull up
Dips
Push ups

(3 obwody po x powtorzen):
Chin up
Diamond push ups
Pike Push ups

Itd.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 23:00 #47781

  • Hryniak
  • Hryniak Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 245
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 2
To mój 1 dzień treningowy na górne partie. :
Między ćwiczeniami ok 10-15sek przerwy, między obwodem ok 60-90sek
................
Podciąganie nachwytem wąsko 3s
Pompki na poręczach 3s
"Trx ""T"" 3s"
Po zrobieniu powyższych ćwiczeń przechodzę do kolejnych poniższych na tych samych zasadach.
...........
Podciąganie podchwytem szer barków 3s
Pompki diamentowe 3s
Bar dipy 3s
..............
Podciąganie nachwyt 3s
Pompki klasyczne 3s
Dipy 3s
...............
Bic podchwytem z suplinacja 3s
Bary trx Y/T 3s
Extension triceps push up 3s

Na początku robie jeszcze krótką progresje pod MU/back lever/front lever. Innego dnia robie inne ćwiczenia. W sumie to mam ABC na górne partie które się zazębiają. Wsio mam w dzienniku
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z ułożeniem treningu 2019/06/25 23:17 #47782

  • Czix6412
  • Czix6412 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 12
  • Oklaski: 0
Taka troche inna forma FBW..mysle że byłbym zainteresowany czyms takim..długo już tak cisniesz?a Lower body robisz tego samego dnia?czy np dzień góra dzień dół?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.