Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: POMOC W ROZPISANIU TRENINGU

POMOC W ROZPISANIU TRENINGU 2019/06/13 08:17 #47521

  • ddaniel68
  • ddaniel68 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Oklaski: 0
Witam chciałbym zabrać się za rozpisanie treningu lecz kompletnie nie wiem jak to ugryżć, chciałbym żeby to był trening dzielony push pull core legs, tak żebym był wiedział jak progresować (żebym miał widełki ile maksymalnie powtórzeń na dane ćwiczenie zrobić, żeby za jakiś czas wiedzieć że to już jest max i trzeba albo zmienić ćwiczenie na trudniejesze albo dołożyć jakieś dodatkowe obciążenie z zewnątrz) zależy mi na budowaniu masy mięśniowej, jestem po naprawdę ciężkiej redukcji i zacząłem okres budowania masy, wcześniej trenowałem na siłowni.

Wiek:24
Wzrost:169
Waga:51

Ilość wykonanych pompek:20
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 5,6
Ilość wykonanych przysiadów:100+

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: nie biegam
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Wcześniej trenowałem w domu kalistenikę, miałem plan od "hamzhamowni" nie wkleje go tutaj, ponieważ on by sobie tego nie życzył, a nie wiem jak progresować na tym planie, dlatego chciałbym go zmienić, ale był to trening push pull core legs, trenowałem 2 miesiące

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować: 4 Dni
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): zbudować masę
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek w futrynie, poręcze do dipów
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? kalistenika
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

POMOC W ROZPISANIU TRENINGU 2019/06/14 13:48 #47552

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Kalistenika - Moja Pasja
  • Posty: 1054
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 9
Skoro masz plan od hamazhamowni i nie wiesz jak progresować to się go dopytaj, przecież o to chodzi o współpracy trenera z klientem.
MAXY WYTRZYMAŁOŚCIOWE:

Pompki - 65
Podciąganie nachwytem - 20
Dipy - 40

MAXY SIŁOWE:
Dip - 40 kg
Podciągnięcie nachwytem - 35 kg

Instagram: www.instagram.com/prze.m3k_/
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

POMOC W ROZPISANIU TRENINGU 2019/06/14 23:31 #47567

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Administrator
  • Posty: 2522
  • Podziękowania: 168
  • Oklaski: 18
On juz nie współpracuje z hamem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): ddaniel68
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś, że idziesz na szczyt!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

Sprzęt treningowy

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

UWAGA KONKURS!!! - Wyniki

Już niebawem, bo 12-13 września 2015 roku w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Fitness & Wellness. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was KONKURS. Zachęcamy Wszystkich do wzięcia w nim udziału.

Więcej…

Jak zrobić Front Lever?

Front Lever (po polsku: waga w zwisie przodem) - Jest to pozycja statyczna (izometryczna), bardzo często wykonywana przez osoby trenujące Gimnastykę i Street Workout. Polega na zwieszeniu i utrzymaniu siłą ramion wyprostowanego ciała w pozycji poziomej...

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.