Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening, co do poprawy?

Trening, co do poprawy? 2019/06/08 20:51 #47404

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek:17
Wzrost:185
Waga:82

Ilość wykonanych pompek:~40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):13-14
Ilość wykonanych przysiadów:~spokojnie 40

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: dzisiaj, rok temu, chyba nigdy :D
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): bardzo dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): 5x5 podciaganie, plaska, pike pushupy, archer pushupy i cos na brzuch
Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: czasem bol pod prawa lopatka

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4x w tyg
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): silownia
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): siła, siła i troche masy. Szczegolnie chcialbym wzmocnic barki i klatke aby potem brac sie za jakies elementy kalisteniczne
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): silownia
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Dzisiaj pierwszy raz w życiu byłem na siłowni, głownie ze względu na to, ze trening w domu troche ogranicza moj rozwoj i nie jest juz tak wygodny. Nie znam sie za bardzo jak to powinno wygladac bo odkad zaczalem trenowac robie fbw 3x w tyg (czyli od jakichs 9mies) Trening, który dzisiaj zrobiłem to:
Podciąganie +25kg (troche sie przeliczylem) (pod muscle upy)
2,1,1, i ostatnia 2, ale +20kg
Płaska 5x5 60kg, w domu ograniczalo mnie 63kg i mysle ze na nastepnym zaloze 65kg
Dipy 5x5 +10kg (bede probowal +15kg)
Barki: nie wiedziałem co mam robić, w domu robilem pike pushupy ale juz troche sa latwe i niewygdne
brzuch 2 serie:
plank na prostych rekach 30s
rozjazdy
"przrzucanie wody" +10kg

Głównie prosiłbym o pomoc co dodać na barki tak zeby nie bylo za duzo push(bo chyba to niewskazane), w sumie powoli moglbym zaczynac robic nogi i co ogólnie sadzicie o takim treningu na siłe, co poprawic.

P.S najwygodniej by mi bylo zostac przy tym fbw 3x/week
Ostatnio zmieniany: 2019/06/08 20:52 przez krickiel.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 16:03 #47413

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
Narazie w planie masz jedno ćwiczenie pull - podciąganie, natomiast 2 push (płaska i dipy), gdzie barki mocno pracują i chcesz dodać kolejne. Zakładając że będziesz trenował 3-4x w tygodniu możesz nie wyrobić z regeneracją. Moim zdaniem warto byłoby rozpisać sobie dwa plany (A i B ), które będziesz stosował naprzemiennie.
Przykładowo:

Plan A
Przysiady
Podciaganie
Płaska
Wznosy bokiem

Plan B
Martwy ciąg
Podciaganie
Dipy
Pike-push upy

Czyli 3 głowne ćwiczenia, które zaangażują całe ciało i jedno gdzie skupisz się na barkach, bo widać że ci na tym zależy.
Ostatnio zmieniany: 2019/06/09 16:04 przez Abc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 16:36 #47415

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
wznosy bokiem i pike 5x5?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 17:41 #47416

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 28
  • Oklaski: 0
Trening 5x5 ma sens tylko przy podstawowych ćwiczeniach, a jak izloujesz mniejsze partie typu łydki, biceps, barki to powinno się ćwiczyć, z tego co wiem, w większym zakresie powtorzeń (4/5 x 8/10/12).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/10 16:38 #47433

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8120
  • Podziękowania: 488
  • Oklaski: 123
Martwy faktycznie by się przydał.
Podciąganie - faktycznie mało. Typowo na siłę, ale co da Ci TAKA siła. Jednokrotne powtórzenie z dużym ciężarem, ale możliwe że utkniesz na tych 14 powtórzeniach i nie ruszysz dalej.

Ćwiczenia na płaskiej........Sztangę bym zamienił na dwa hantelki
Te same dwa hantelki na barki by się przydały. Wyciskanie żołnierskie, ale jeszcze lekkimi hantelkami wznosy bokiem, przodem i w opadzie tułowia na barki.... Ładnie zarysowują mięśnie te ćwiczenia.

Plank 30 sekund? ejjjjj, przeskakuj od razu na 1min i nie schodź poniżej.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/12 12:36 #47474

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
NIgdzie nie napisałem, że chce sie ruszac z tych 14 powtórzeń
Co do płaskiej to jest wygodna, czuje klatke i bardzo satysfakcjonująca
Sprobuje wprowadzac martwy (troche boje sie o technike, ale poogladam dokladnie na yt)
Hantelki na tylni akton barkow to tez dobry pomysl, powinienem wprowadzic
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/12 13:05 #47475

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Na dziś wymyśliłem coś takiego
Podciąganie 4 serie po 2powt +22
Płaska 5x5 65kg
Wznosy Bokiem niezbyt wiem czy 5x5, 8x3 czy 8x5, dzis zrobie 5x5 12-14kg i ozbacze jak bedzie
Dipy 5x5 +12.5
Martwy TECHNIKA
Brzuch planki, rozjazdy,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Co to jest Kalistenika?

Kalistenika jest to rodzaj ćwiczeń, które można wykonywać bez specjalistycznych urządzeń, bądź ciężarów przy wykorzystaniu jedynie własnej masy ciała. Najczęściej wykonywane ćwiczenia, to: podciąganie na drążku, pompki, przysiady, ...

Więcej…

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.