Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening, co do poprawy?

Trening, co do poprawy? 2019/06/08 20:51 #47404

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek:17
Wzrost:185
Waga:82

Ilość wykonanych pompek:~40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):13-14
Ilość wykonanych przysiadów:~spokojnie 40

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: dzisiaj, rok temu, chyba nigdy :D
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): bardzo dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): 5x5 podciaganie, plaska, pike pushupy, archer pushupy i cos na brzuch
Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: czasem bol pod prawa lopatka

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4x w tyg
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): silownia
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): siła, siła i troche masy. Szczegolnie chcialbym wzmocnic barki i klatke aby potem brac sie za jakies elementy kalisteniczne
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): silownia
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Dzisiaj pierwszy raz w życiu byłem na siłowni, głownie ze względu na to, ze trening w domu troche ogranicza moj rozwoj i nie jest juz tak wygodny. Nie znam sie za bardzo jak to powinno wygladac bo odkad zaczalem trenowac robie fbw 3x w tyg (czyli od jakichs 9mies) Trening, który dzisiaj zrobiłem to:
Podciąganie +25kg (troche sie przeliczylem) (pod muscle upy)
2,1,1, i ostatnia 2, ale +20kg
Płaska 5x5 60kg, w domu ograniczalo mnie 63kg i mysle ze na nastepnym zaloze 65kg
Dipy 5x5 +10kg (bede probowal +15kg)
Barki: nie wiedziałem co mam robić, w domu robilem pike pushupy ale juz troche sa latwe i niewygdne
brzuch 2 serie:
plank na prostych rekach 30s
rozjazdy
"przrzucanie wody" +10kg

Głównie prosiłbym o pomoc co dodać na barki tak zeby nie bylo za duzo push(bo chyba to niewskazane), w sumie powoli moglbym zaczynac robic nogi i co ogólnie sadzicie o takim treningu na siłe, co poprawic.

P.S najwygodniej by mi bylo zostac przy tym fbw 3x/week
Ostatnio zmieniany: 2019/06/08 20:52 przez krickiel.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 16:03 #47413

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Narazie w planie masz jedno ćwiczenie pull - podciąganie, natomiast 2 push (płaska i dipy), gdzie barki mocno pracują i chcesz dodać kolejne. Zakładając że będziesz trenował 3-4x w tygodniu możesz nie wyrobić z regeneracją. Moim zdaniem warto byłoby rozpisać sobie dwa plany (A i B ), które będziesz stosował naprzemiennie.
Przykładowo:

Plan A
Przysiady
Podciaganie
Płaska
Wznosy bokiem

Plan B
Martwy ciąg
Podciaganie
Dipy
Pike-push upy

Czyli 3 głowne ćwiczenia, które zaangażują całe ciało i jedno gdzie skupisz się na barkach, bo widać że ci na tym zależy.
Ostatnio zmieniany: 2019/06/09 16:04 przez Abc.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 16:36 #47415

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
wznosy bokiem i pike 5x5?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/09 17:41 #47416

  • Abc
  • Abc Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 27
  • Oklaski: 0
Trening 5x5 ma sens tylko przy podstawowych ćwiczeniach, a jak izloujesz mniejsze partie typu łydki, biceps, barki to powinno się ćwiczyć, z tego co wiem, w większym zakresie powtorzeń (4/5 x 8/10/12).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/10 16:38 #47433

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8060
  • Podziękowania: 484
  • Oklaski: 123
Martwy faktycznie by się przydał.
Podciąganie - faktycznie mało. Typowo na siłę, ale co da Ci TAKA siła. Jednokrotne powtórzenie z dużym ciężarem, ale możliwe że utkniesz na tych 14 powtórzeniach i nie ruszysz dalej.

Ćwiczenia na płaskiej........Sztangę bym zamienił na dwa hantelki
Te same dwa hantelki na barki by się przydały. Wyciskanie żołnierskie, ale jeszcze lekkimi hantelkami wznosy bokiem, przodem i w opadzie tułowia na barki.... Ładnie zarysowują mięśnie te ćwiczenia.

Plank 30 sekund? ejjjjj, przeskakuj od razu na 1min i nie schodź poniżej.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/12 12:36 #47474

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
NIgdzie nie napisałem, że chce sie ruszac z tych 14 powtórzeń
Co do płaskiej to jest wygodna, czuje klatke i bardzo satysfakcjonująca
Sprobuje wprowadzac martwy (troche boje sie o technike, ale poogladam dokladnie na yt)
Hantelki na tylni akton barkow to tez dobry pomysl, powinienem wprowadzic
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening, co do poprawy? 2019/06/12 13:05 #47475

  • krickiel
  • krickiel Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Na dziś wymyśliłem coś takiego
Podciąganie 4 serie po 2powt +22
Płaska 5x5 65kg
Wznosy Bokiem niezbyt wiem czy 5x5, 8x3 czy 8x5, dzis zrobie 5x5 12-14kg i ozbacze jak bedzie
Dipy 5x5 +12.5
Martwy TECHNIKA
Brzuch planki, rozjazdy,
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.