Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening siłowo-odchudzający

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/06 10:07 #47381

  • Dakotha
  • Dakotha Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 45
Wzrost: 180
Waga: 100

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 8 / 8
Ilość wykonanych przysiadów: 50

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 5km biegam co jakiś czas.

Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni

Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): siłownia

Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Crossfit, Kalistenika, ogólnie taki trening funkcjonalny, podrzuty, zarzuty, rwania, przysiady, martwe.

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: łokieć, plecy i kolana, czytam ostatnio dużo o przyczynach i na własną reke staram sie rociagac jedne i aktywowac drugie miesnie aby pozbyc sie dolegliwosci.

Jak często chcesz/możesz trenować: chce codziennie, ale watpie ze moge, nie wyrobie z regeneracja

Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): najczesciej silownia wyposazona w "trzepaki"

Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): moim celem jest utrata wagi, poprawa sily i dla zaspokojenia wlasnych ambicji i zeby poszpanowac przed zona nauka podstawowych trikow, takich jak muscle up, czy levery.

Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): wszystko

Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
Kalistenika
############METRYKA KONIEC################

Na poczatek witam was wszystkich, jako ze jestem tutaj nowy. Od poczatku roku dosc mocno trenuje, efekty sa spoko biorac pod uwage ze w styczniu nie potrafilem sie nawet raz podciagnac poprawnie, a 2km bieglem z 5 przerwami. Trenowalem bez wiekszego planu, teraz chcialbym wprowadzic plan naprawczy dla swojego ciala, a wiec cwicze z rana a'la joge i przez pare miesiecy chcialbym potrenowac kalistenike. Wymyslilem sobie taki plan:

Dzień 1
rozgrzewka
1. Ciezkie dipy: 10x2 lub 3 powtorzenia z obciazeniem u pasa
2. Kilka serii dipow na drazku do zajechania
3. Lekkie podciaganie, czyli 5x80% maxa, ale nie mniej niz lacznie 25 powtorzen
4. Przysiady z kettlem na klatce, w ten sposob ze w pierwszej minucie 1 przysiad, w drugiej 2, itd. lub tym podobne zabawy

Dzien 2
regeneracja

Dzien 3
rozgrzewka
1. Ciezke podciaganie: 10x2 lub 3 powtorzenia z obciazeniem u pasa
2. Kilka serii podciagania do zajechania
3. Lekkie dipy, czyli 5x80%maxa, ale nie mniej niz 50 powtorzen lacznie
4. Nogi, tak jak wyzej

Dzien 4
regeneracja

Dzien 5
Trening z dnia 1

Dzien 6 i 7
regeneracja

w dni wolne od treningu mysle o tym zeby biegac na biezni solidnym tempem i rozciaganie, no i w zaleznosci od posiadanego czasu, rano codzinnie a'la joga.

Co tym myslicie? Czy to ma jakis sens?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/06 15:03 #47383

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8060
  • Podziękowania: 484
  • Oklaski: 123
Sens jest, ale po co Ci to obciążenie?

Wprowadź jakieś ćwiczenia na lędźwie.

Wprowadź też jakieś pompki. Dipy działają trochę inaczej.

Więcej podciągania. Więcej serii. Możesz dodać na koniec 2-3 serie podciągania poziomego.

Postaraj się 1x w tygodniu zrobić kilka serii czegoś bezpośrednio na barki.

Brzuch na drążku lub w podporze na poręczach równoległych też by się przydał 2-3 serie jakiegoś ćwiczenia co trening na początek.

No i tą rozgrzewkę to rób porządną.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/09 09:54 #47411

  • marcin_75
  • marcin_75 Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 86
  • Podziękowania: 2
  • Oklaski: 0
Muszę napisać, że wygląda to rewelacyjnie. W pół roku takie postępy! Naprawdę nie mogłeś się podciągnąć ani razu a po pół roku 8? Codziennie ćwiczyłeś po kilka godzin czy jak? Super. Jeżeli masz taki progres to ja się nie biorę za doradzanie, ale będę śledził :whistle:
Ostatnio zmieniany: 2019/06/09 09:55 przez marcin_75.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/09 20:13 #47418

  • Dakotha
  • Dakotha Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Tak, taki progres mam, ale to tylko dlatego ze swego czasu bylem w zajebistej formie, a potem z roznych powodow fizycznie stoczylem sie na dno, jednak jest cos takiego jak pamiec miesniowa i dlatego mam taki progres, jednak eldorado sie konczy i teraz zeby isc dalej, musze robic treningi z sensem.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/10 16:27 #47431

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8060
  • Podziękowania: 484
  • Oklaski: 123
Możesz spróbować jeszcze podciągania przeplatanego z wiszeniem na jednej ręce. Mocniej zmęczysz wtedy przedramiona.
Ogólnie fajnie jest na początku treningu tak maksymalnie zmęczyć przedramiona :) potem owiele mocniej napinasz inne mięśnie.

A co do tego podciągania to robisz tak:
Podciągasz się jeden raz, potem w pełnym zwisie puszczasz się jedną ręką (na początek na 2 sekundy), chwytasz się z powrotem, potem puszczasz się drugą ręką (2 sek), chwytasz się z powrotem. No i to jest jedno powtórzenie.
Teraz się podciągasz 1 raz i ponownie na przemian puszczasz jedną ręką.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening siłowo-odchudzający 2019/06/10 21:51 #47440

  • Dakotha
  • Dakotha Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Ooo fajnie brzmi, spróbuje tego, dzieki :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Próbne moduły Street Workout Parku w Piasecznie juz są!

W dniu 24 lutym ruszyły prace nad budową próbnych modułów Parku do Street Workout-u w Piasecznie. Przy Gosirze stanęły dwa bliźniacze moduły, które dzięki pomocy naszego kolegi droozdy zostały uwiecznione na fotkach.  

Więcej…

Break The Bar! vol. 2 - Street Workout Freestyle Contest

Po udanej pierwszej edycji zawodów: Break The Bar!, przyszła pora na ich kolejną edycję.   Poniżej zamieszczamy pierwsze wzmianki o imprezie. ...

Więcej…

Nowe Parki do Street Workout

Mamy informację o planowanych nowych Parkach do Street Workout-u. Tym razem nowe Parki powstaną w: Gdańsku, Piasecznie, oraz Rzeszowie.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.