Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ułożeniu planu! :)

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 02:09 #46364

  • Judge
  • Judge Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Witam, piszę ponieważ chciałbym poprosić was bardziej doświadczonych o pomoc w poprawie bądź ułożeniu mojego planu treningowego. Szukając informacji w internecie napisałem coś hm... co wydaję się być dobre ale wiadomo jak ktoś nie ma doświadczenia to wszystko może wydawać się być dobre. Główny cel? Zwiększenie masy mięśniowej oraz poprawa sylwetki a w wolnych chwilach poza treningami nauka elementów :D!

############METRYKA START################
Wiek: 19
Wzrost: 183
Waga: 72

Ilość wykonanych pompek: 25
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nachwyt 3 podchwyt 5 (Podciąganie czuły punkt :v )
Ilość wykonanych przysiadów: 40+

Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Kiedyś rower lecz od roku dwóch zero aktywności fizycznej chyba że zaliczamy długie spacery
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...): Trenowałem z własną masą ciała przez pewien czas jakimś hmm składanym planem później sam brzuszek pod LSIT dość skomplikowana sytuacja bo wcześniej ćwiczyłem dla em.. lepszego samopoczucia i po prostu dla można powiedzieć zdrowia ponieważ mam głównie siedzący tryb życia. Po czasie się w to można powiedzieć troszkę wkręciłem jak zacząłem zauważać efekty w przy wykonywaniu LSIT i pierwszy raz udało mi się wytrzymać 30 sekund pomyślałem że czas się za to wziąć na poważnie. Plan zamieszczę poniżej choć nie wiem czy dacie radę rozszyfrować moje skrótowe nazwy ćwiczeń ! :D

Przebyte kontuzje, urazy: Nic
Czy teraz coś boli: Nie

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-4 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): nauka elementów, w głównej mierze poprawa masy mięśniowej oraz sylwetki
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Uchwyty do pompek, poręcze do dipów oraz myślę nad budową drążka przed domem.
############METRYKA KONIEC################

W załączniku przesłałem mój stary plan treningowy a poniżej udostępniam nowy który zrobiłem sam i proszę o poprawę go bądź ewentualną zmianę oraz najbardziej proszę o uwagi na czym się skupić na samym początku najbardziej. Wydaję mi się, że mogłem dać zbyt dużo ćwiczeń jak na początek i postawiłem zbyt wysoko swój cel ale to chyba dobrze wydaje mi się, że jestem upartą osobą. Niżej napisałem (3-7obw) z czego jestem pewien, że na początku zacznę od 3 obw ponieważ mogą być braki siły. Głównie też napisałem ponieważ jestem osobą która ma ciut ciężko przybrać na masie (ważyłem 69 KG przy wzroście 183cm) dlatego nie jestem pewien co do takiej ilości ćwiczeń, a może to rozbić i ćwiczyć więcej razy z mniejsza ilością ćwiczeń? Pytań w głowie mnóstwo ale no nic.. Jeżeli ktoś ma chwilę czasu i mógłby na to rzucić okiem jestem otwarty na propozycje. Jak wspominałem wyżej cenie sobie rady bardziej doświadczonych.
########################


Przysiady (10x)
Pompki zwykłe (10x)
Wspięcia na palce łydki(10x Lewa Prawa)
Pompki szerokie (10x)
Spięcia brzucha leżąc (10x)
Pompki wąskie (10x)
Hollow Body (4x 6sec) / obejmowanie kolan
Lsit (4x 15sec)
Plank (Lew.. Praw.. 10ec 2x)
Plank (10sec 2x)
Szwedki (10x)
Pompki Pike (V 4-7x)
Prostowniki (5x)
Pociagnięcia australijskie (7x)

3-7 obw

##############################
Załączniki:
Ostatnio zmieniany: 2019/04/15 02:13 przez Judge.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 08:00 #46365

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 144
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
W załączonym zdjęciu nie ma żadnych ćwiczeń na plecy. Jeśli nie masz drążka to rób australijskie pociągnięcia, ale przy zachowaniu proporcji w stosunku do ćwiczeń push (możesz robić nachwyt, podchwyt).
Wyrzuciłbym jeszcze te brzuszki i w zamian włożył hollowbody.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 12:44 #46371

  • Judge
  • Judge Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
W załączniku jest mój stary plan o który było pytanie w metryczce, ten nowy jest ciut wyżej mógłbyś zerknąć na niego okiem?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 12:50 #46373

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 144
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Pierwsze co się rzuca w oczy to 5 rodzajów pompek i tylko 1 podciąganie.
Ja bym sobie wybrał powiedzmy: pompki zwykłe, pike i dipy (ewentualnie pompki wąskie), do tego australijskie nachwyt i podchwyt. Wiadomo jeszcze nogi i korpus. Chodzi o to, aby wszystko było równomiernie rozłożone (pull = push, bo obecnie masz pull 1:push 5).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 13:09 #46376

  • Judge
  • Judge Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 3
  • Oklaski: 0
Dziękuję bardzo i jeszcze ostatnie pytanko. To nie jest tak, że jak wyrzucę np pompki szerokie to moja klatka nie będzie się tak rozciągać? Bo właśnie się nad tym zastanawiałem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu! :) 2019/04/15 13:19 #46377

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 501
  • Podziękowania: 33
  • Oklaski: 5
Najlepiej rozciągaj klate jak i całe ciało po treningu ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Recenzja z otwarcia Street Workout Parku Bemowo

Otwarcie Street Workout Parku mamy już za sobą. Organizatorzy zadbali o świetną atmosferę i nie pozwolili, by było nudno. Pogoda dopisała. Ludzie dopisali. Czego chcieć więcej?...  

Więcej…

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness to biznesowe wydarzenie organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 12-13 września 2015 roku.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.