Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan na powrót

Plan na powrót 2019/03/21 20:37 #45831

  • youngjanek
  • youngjanek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Witam, chciałbym prosić o ocenę planu, którym chciałbym ćwiczyć przynajmniej do lata. Wracam po kilkumiesięcznej przerwie. Na razie treningi typowo objętościowe bez ciężaru (oprócz 2 ćwiczeń). Wstawię tutaj tylko treningi street workoutu, bo jeśli chodzi o trening nóg to jest on cały z ciężarami więc nie ma co się nad nim rozwodzić. Sorki za angielską nomenklaturę ale tak łatwiej mi identyfikować po prostu ćwiczenia czy w późniejszym czasie progresje do nich :)

Oto plany:

plan a
pull ups [5x]
weighted ring push ups [5x6]
pike push ups [5x]
chin ups [5x]
fist closed push ups [5x]
max bar hang [3x]

plan b
weighted chin ups [5x3]
ring chest dips [5x]
pike push ups v2 [5x]
neutral grip pull ups [5x]
decline resistance band push ups [5x]
max bar hang [3x]

Ćwiczenia z obciążeniem to pompki na kółkach z dopiętymi kilogramami na pasie - na razie przedział raczej mocno siłowy bo 6 powtórzeń, niskie powtórzenia bo liczę głównie na progres kg na pasie, podobnie z podciąganiem podchwytem tutaj wybrałem na razie trójkowe powtórzenia - troche poprogresuję i podniosę do 5 jak będzie zastój - w sumie podobnie z pompkami planuję do 8 powtórzeń z czasem dać. Co do reszty ćwiczeń typowo zwiększanie liczby powtórzeń licząc wszystkie 5 serii, bez ustalonej odgórnie liczby powtórzeń po prostu po podliczeniu na końcu ma być jakiś progres, aczkolwiek pewnie jakoś sobie to ustalę w trakcie żeby też za mocno na "pałe" tego nie robić :) Ogólnie ćwiczenia raczej wszyscy znają, może te dipy na klatę troszkę mniej - ogólnie sylwetka bardziej w pochyleniu do przodu aniżeli pionowo i taki niuans w postaci supinacji ramienia przy fazie koncentrycznej :) To tyle proszę o opinię, pozdrawiam :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na powrót 2019/03/22 07:10 #45832

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 513
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 4
A brzuch? Lędźwia?
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na powrót 2019/03/22 08:23 #45834

  • Firentis
  • Firentis Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 599
  • Podziękowania: 57
  • Oklaski: 15
O jakim ciężarze mowa w podciąganiu? I ile zrobisz powtórzeń bez ciężaru?
Jeśli tylko w jednym życiu spełnię wszystkie plany,
Będzie znaczyło, że serio nie umiałem marzyć ~ Deys
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na powrót 2019/03/22 15:59 #45841

  • youngjanek
  • youngjanek Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Ciężar zacznę od 5kg w każdym ćwiczeniu, co do podciągania szczerze mówiąc ciężko powiedzieć jak to obecnie wygląda myślę ze podchwyt 6-8 powtórzeń w serii wyjdzie. A chcę dodać aspekt z ciężarem bo widzę że pomaga mi to potem w zwiększaniu objętości bez ciężaru.

Co do brzucha no to po każdej sesji chcę wykonywać takie mini plany na zmianę:

- weighted plank
- side hollowbody
- barbell rollout

- hollowbody
- kneeling landmine twist
- ring support knee raises
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wejście Kraba

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Ten sam trik był już prezentowany w naszych tutorialach, jednak tym razem będzie on zaprezentowany w rodzimym języku. ...

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Muscle Up

Kolejny tutorial od Sebastiana: ″Chyba większość ludzi zaczynających ćwiczyć Street Workout zafascynował właśnie muscle up, w tym video poradniku przygotowałem ćwiczenia które pomogą Ci w nauce tego wejścia na drążek.″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.