Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan na start

Plan na start 2019/03/19 21:51 #45796

  • nullizmatyk
  • nullizmatyk Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 26
Wzrost: 177
Waga: 100kg

Ilość wykonanych pompek: 20
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 2
Ilość wykonanych przysiadów: nie wiem

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: lata temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): raczej słaby
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): nope
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): od kilku lat nic, dawniej siłownia - split 5dniowy

Przebyte kontuzje, urazy: pojawiający się od czasu do czasu ból przy przeciążeniu nadgarstka (pozostałość po torbieli); niewłaściwie zbudowane kolana
Czy teraz coś boli: jak wyżej

Jak często chcesz/możesz trenować: 2-3 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): schudnąć, przy czym za to odpowiadać będzie głównie dieta, trening ma jedynie wspomóc odchudzanie i zminimalizować utratę mięśni podczas odchudzania
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek wolnostojący w domu, uchwyty do pompek (szerokie i wąskie), jak trzeba będzie to skołuję też hantle
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? nie do końca czaję różnicę
############METRYKA KONIEC################



A więc tak: Zamierzam zrzucić 22-23kg, mam ułożoną dietę redukcyjną, plan ma pomóc przy odchudzaniu oraz, co istotniejsze, zminimalizować utratę mięśni przy tej morderczej redukcji. Nie trenuję od lat, mam do dupy kondycję, moja siłownia jeszcze przez jakiś czas będzie niedostępna więc postanowiłem poćwiczyć z ciężarem własnego ciała (w końcu trochę tego mam :lol: ). Planuję trening na początku 2 razy w tygodniu, jak się rozruszam to dodam jeden dzień treningowy. Ułożyłem sobie taki zestaw ćwiczeń (ilość powtórzeń każdego zestawu oraz konkretnych serii w zależności od tego, ile sił mi starczy).

Zestaw 1
Pompki klasyczne
Podciąganie na drążku podchwytem
Przysiady
Brzuszki
Pompki na uchwytach (szerokie)
Podciąganie na drążku nachwytem
Unoszenie bioder w leżeniu
Spięcia brzucha leżąc

Zestaw 2
Pompki szerokie
Podciąganie na drążku nachwytem
Wykroki
Unoszenie nóg w zwisie na drążku
Pompki na uchwytach (wąskie)
Superman
Przysiady
Rowerek (brzuch)



Bardzo proszę o opinie i pomoc w zbudowaniu z tego sensownego planu :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/19 22:06 #45797

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1007
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Ćwiczenia wybrałeś dobre ale może na początek weź tylko te podstawowe. Luknij ten film
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/19 22:27 #45798

  • nullizmatyk
  • nullizmatyk Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Masz na myśli zademonstrowany na filmie plan 3xpompki, 3xpodciąganie na drążku, 3x przysiady ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/19 22:32 #45799

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1007
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Tak i 3x brzuch mogą być wznosy nóg leżąc bo raczej lepsze od brzuszków. Gość proponuje serie na maxa zerknij czy będzie Ci to pasowało.Jakby było Ci mało tych podciągnięć to dobij australijskimi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/19 22:37 #45800

  • nullizmatyk
  • nullizmatyk Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
Tak zrobię, dziękuję za pomoc :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/19 22:39 #45801

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1007
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
2 tygodnie poćwiczysz i będziesz wiedział na czym stoisz. Jak dasz za dużo od razu to będzie efekt odwrotny od zamierzonego :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/20 07:57 #45804

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 501
  • Podziękowania: 33
  • Oklaski: 5
Załóż dziennik treningowy i wpisuj swoje postępy ;-)
Bedziemy Cię śledzić i podpowiadać w razie czego ;-)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/20 11:33 #45807

  • nullizmatyk
  • nullizmatyk Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Oklaski: 0
@Charles88 Próbowałem już kilkukrotnie prowadzić takie dzienniki, są dla mnie zbyt kłopotliwe. Ale nie omieszkam za jakiś czas pochwalić się rezultatami redukcji :side:

Rabbek napisał:
2 tygodnie poćwiczysz i będziesz wiedział na czym stoisz. Jak dasz za dużo od razu to będzie efekt odwrotny od zamierzonego :)
Otóż to! Cieszę się że przynajmniej na tym forum znajdują się ludzie którzy to rozumieją :)
Ostatnio zmieniany: 2019/03/20 11:34 przez nullizmatyk.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan na start 2019/03/20 13:43 #45809

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 501
  • Podziękowania: 33
  • Oklaski: 5
Wiem jak to jest wracać do formy i wagi bo też zgubiłem 20 kg, 12 poleciało samą dietą ostatnie 8 za pomocą diety i ćwiczeń. Teraz odbudowałem mięśnie (jakieś 5-6kg) i wróciłem do sprawności ;) jeszcze trochę chciałbym zredukować, ale bardIej rekompozycja (redukcja tkanki tłuszczowej przy jednoczesnym budowaniu mięśniowej) jest moim celem ;)
Rabbek ma rację, musisz zacząć stopniowo, na spokojnie by poznać swój organizm. Twoja redukcja będzie dużo lepsza od mojej bo w przeciwieństwie do mnie zaczynasz ćwiczyć od razu a to w połączeniu z odpowiednim makro da Ci szanse na rekompozycję i zajebiste samopoczucie ;) trzymam kciuki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Back Lever - Waga tyłem

Tutorial od naszego kolegi: Waga Tyłem / Back Lever tutorial. Zapraszamy do oglądania.

Więcej…

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Wyniki Zawodów Break the Bar w Lublińcu

W dniu 5 kwietnia 2014 miały miejsce zawody Street Workout Freestyle - Break the Bar!   W zawodach wzięło udział łączenie 51 uczestników, z których wyłoniona została dziesiątka najlepszych.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.