Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Rozpiska trenigowa

Rozpiska trenigowa 2019/03/14 00:40 #45707

  • nerwik
  • nerwik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Siema, potrzebuję rozpiski trenigowej na SW (Głownie do wyrzeźbienia ciała i wzrostu śiły.)

Wiek:15

Wzrost:186

Waga:75

Ilość wykonanych pompek:25

Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):Podchwyt:13 Nachwyt:7

Ilość wykonanych przysiadów:35

bieganie:0,5km dziennie, 2km co poniedziałek, 5km co 3 dni

Ogólny stan fizyczny: średni

Uprawiane aktywności fizyczne: rower,lekkie bieganie,worek trennigowy, śiłownia do końca marca i jeszcze jakieś ciężarki w garażu,i od czasu do czasu Sw

Co trenowałem i trenuje :śiłownia ,street workaout,boks,piłka nożna

Przebyte kontuzje,urazy:żadne

Czy teraz coś boli:nie

Jak często mogę trenować:dziennie

Gdzie mogą się odbywać moje trenigi: dom,garaż,sw

Co chcę osiągnąć:Wyrzeźbić brzuch,złapać masę,rozbudować biceps generalnie to wyrzeźbić ciało

Co mam do dyspozycji:drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW,ciężarki do 25kg,skakanke,ławczke do wyciskania

Co preferuje:Kalestenika
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozpiska trenigowa 2019/03/14 08:20 #45712

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 405
  • Podziękowania: 27
  • Oklaski: 4
Hej, proponuje byś zajrzał na trening Kadeta V2 znajdującu się workout-polska....e-treningi . Jest to wymagający trening obwodowy. Zacznij od 2-3 obwodów z ilością powtórzeń równą 50-60% Twoich maxów. Po 2-3 tygodniach możesz dodać kolejny obwód itd. Trenuj 3x w tygodniu z dniem przerwy między treningami.
Ten trening napewno wpłynie pozytywnie na Twoją sylwetkę, ale musisz pamiętać, że jesteś jeszcze młody, czas na bycie napakowanym jeszcze masz i musisz uzbroić się w cierpliwość bo budowanie mięśni jest procesem długotrwałym.
Dobrze by było gdybyś zadbał o dietę, jedz zdrowe nieprzetworzone produkty, dużo bialka itp.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozpiska trenigowa 2019/03/16 09:00 #45746

  • MariuszW.
  • MariuszW. Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Piłka - chodzisz na regularne zajęcia, ile razy w tygodniu trenujesz?
Boks - trenujesz aktualnie, w grupie z trenerem? Ile razy w tygodniu, ile czasu trwa trening? Jakie ćwiczenia robicie przed właściwym treningiem?
Bieganie - wpisałeś to, co biegasz na piłce, czy jeszcze dodatkowo biegasz?

Twoje maxy są na oko całkiem niezłe. Jeżeli uczęszczasz już na piłkę i boks, to nie wiem, czego jeszcze Ci potrzeba :)

Napisz dokładniej o tej piłce i boksie.
...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozpiska trenigowa 2019/03/17 01:25 #45759

  • nerwik
  • nerwik Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
chodzę regularnie 4 razy w tygodniu
trenuje z bratem 3 razy w tygodniu 2g rozgrzewka lekkie bieganie itp
dodatek
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Rozpiska trenigowa 2019/03/17 12:54 #45769

  • MariuszW.
  • MariuszW. Avatar
  • Online
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 4
  • Oklaski: 0
Rozumiem, że piłka 4x w tyg a boks sobie z bratem robicie we własnym zakresie.
Czyli po piłce nogi masz chyba mocne.
Nie napisałeś niestety, w które dni co robisz.
Zakładam, że przed tym boksem robisz tylko lekką rozgrzewkę.
Możesz wyjść od Kadeta V2, jak radził Charles88, i zamiast przysiadów wrzuć coś na lędźwie, np superman, albo superman hold, albo jeszcze coś innego.
Zadbaj też o regenerację, żebyś się nie zajechał, bo sporo masz tej aktywności.
...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 2

Wiemy już jakie korzyści możemy osiągnąć podciągając się, oraz w jaki sposób można chwytać drążek. Przyszła więc kolej na pierwsze podciągnięcie.   Jeśli nie jesteście w stanie wykonać ani jednego prawidłowego podciągnięcia na drążku, postaramy się w dalszej części artykułu opisać kilka sposobów na ułatwienie tej czynności.

Więcej…

360 Jump over the bar / 360 palm spin on bar

Sebastian ja widać nie próżnuje, tylko tworzy poradniki:

"Zapraszam do obejrzenia poradnika do przeskoku nad drążkiem o 360 stopni!..."

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.