Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ocena planu treningowego

Ocena planu treningowego 2019/03/05 23:56 #45610

############METRYKA START################
Wiek: 19
Wzrost: 174
Waga: 74

Ilość wykonanych pompek: 60
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nachwyt 20/Podchwyt 20
Ilość wykonanych przysiadów: Robiłem Przysiad 15x110kg/1x170kg innych nie testowałem.

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Wczoraj
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Rower, Siłownia, Sztuki walki
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): 3 lata siłowni ciągle FBW, rekordy to Przysiad: 1x170kg, Martwy Ciąg: 1x200kg i Wyciskanie leżąc: 1x130kg.

Przebyte kontuzje, urazy: Brak
Czy teraz coś boli: Nic

Jak często chcesz/możesz trenować: Mogę trenować 7 dni w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Domowa siłownia
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Złapać masę
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Drążek, poręcze do pompek, wolne ciężary.
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?: Kalistenike + ciężary

Witam, chciałbym zacząć trenować kalistenikę bo to była moja pierwsza zajawka, ale później zacząłem trenować na siłowni i zauważyłem, że mimo wzrostu siły moja sprawność fizyczna spadła. Ogólnie można powiedzieć, że w kwestii kalisteniki jestem zielony. Ułożyłem sobie plan treningowy FBW 3 razy w tygodniu i chciałbym aby ktoś go doświadczony w tym temacie ocenił i dał jakieś wskazówki jak osiągnąć zamierzone cele, chciałbym: Podciągnąć się na jednej ręce, zrobić flagę i nauczyć się robić Ładnego Muscle Upa, aktualnie zrobię 6-7 Muscie Upów, ale takie jakby wejście pierw jednym łokciem a późnej drugim. Podciągnąć się na jednej ręce potrafię jak łapię się drugą na wysokości łokcia więc nie jest chyba tak źle.

Plan Tydzień 1: A/B/A Tydzień 2: B/A/B
A
1. Podrzut hantla jednorącz: 5s
2. Pompki w staniu na rękach: 5s
3. Podciąganie nachwytem: 5s
4. Dipy: 5 s
5. Podciąganie Podchwytem: 5s
6. Pompki Klasyczne na podwyższeniu: 5s
7. Przysiad Przedni: 5s

B
1. Muscle Up: 5s
2. Podrzut: 5s
3. Dipy: 5s
4. Podciąganie chwytem młotkowym: 5s
5. Pompki na jednej ręce: 5s
6. Brzuch

A
1. Podrzut hantla jednorącz: 5s
2. Pompki w staniu na rękach: 5s
3. Podciąganie nachwytem: 5s
4. Dipy: 5 s
5. Podciąganie Podchwytem: 5s
6. Pompki Klasyczne na podwyższeniu: 5s
7. Przysiad Przedni: 5s

Co sądzicie o takim planie ? Mam dwa pytania: otóż jak w planie Kalisteniki dodać jakieś zastępstwo za Martwy Ciąg oraz Wiosłowanie ? Chodzi mi głównie o prostownik grzbietu oraz ruch przyciągania do klatki piersiowej. Myślałem robić Podciąganie podchwytem aż do mostka/dołu klatki, ale nwm czy to będzie dawało podobne efekty.

Pozdrawiam i liczę na pomoc.
Ostatnio zmieniany: 2019/03/05 23:58 przez TytanowyKran.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena planu treningowego 2019/03/06 08:06 #45611

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1098
  • Podziękowania: 67
  • Oklaski: 5
Na wiosłowanie to wydaje mi się tucked front level a na prostowniki to w staniu na głowie opuszczanie nóg i podnoszenie do kąta 90 stopni
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): TytanowyKran

Ocena planu treningowego 2019/03/06 14:33 #45616

tucked front level o to ćwiczenie mi chodziło, ale myślałem jeszcze dodać do tego podciągnięcie do brzucha w tej pozycji. To chyba odpuszczę jednak te prostowniki bo nie mam zbyt warunków aby wykonywać takie ćwiczenie.
Ostatnio zmieniany: 2019/03/06 14:34 przez TytanowyKran.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi Street Workout - Wytrzymałość

Trenując Street Workout nie wystarczy jedynie nabrać siły, by móc się podciągnąć 20 razy, wykonać 10 eksplozywnych muscle up-ów pod rząd, czy pokazać znajomym kilka wyuczonych trików. Należy również zyskać odpowiednią wytrzymałość, która pozwoli nam wykonywać kombinacje tych ćwiczeń bez schodzenia z drążka, czy poręczy, przez, np.: półtorej minuty...

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Wyniki Zawodów Break the Bar w Lublińcu

W dniu 5 kwietnia 2014 miały miejsce zawody Street Workout Freestyle - Break the Bar!   W zawodach wzięło udział łączenie 51 uczestników, z których wyłoniona została dziesiątka najlepszych.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.