Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ocena treningu

Ocena treningu 2019/03/05 11:16 #45588

  • cez
  • cez Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Witam serdecznie
############METRYKA START################
Wiek:27
Wzrost:~180
Waga:100
BF:20/25%

Ilość wykonanych pompek: około 40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): max nachwyt 5
Ilość wykonanych przysiadów: nigdy nie robiłem ma ów

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: nie pamietam kiedy ostatnio biegalem
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni ( choroba hashimoto)
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Trójboj silowy w wieku 18/21 lat
Mój cel: 20 podciagnieć i 200kg na klatke( ale to dopiero w dalekiej przyszlosci, chce sie teraz skupic na podciaganiu)

A wiec tak jestem po kontuzji rotatorów barku, wrocilem do treningow miesiac temu.. zaczalem sobie od planu obwodowego z waszej stronki a dokladnie takiego:
Pompki normalne
Podciąganie nachwytem (w późniejszych seriach proponujemy zastosować podciąganie poziome nachwytem)
Przysiady wąskie
Wznosy kolan do klatki piersiowej w zwisie
Podciąganie poziome podchwytem
Dipy
Plank
Przysiady szerokie z wyskokiem
Obecnie minał miesiąc i czuje ze jakoś super na tym planie nie progresuje. Ale tez mialem kilka przerw przez chorobe(grypa) .Moze tez tak byc ze przez Hashimoto.. ale ja jakos tej choroby nie odczuwam tak powaznie jak inni.. A wiec wymyslilem sobie ze bedę wykonywał 2 plany, trening A oraz B:
Trening A (wytrzymałość):
Podciaganie nachwytem 1 5 1 ( piramidka)
Podciganie podchwytem 1 5 1 ( piramidka)
Podciaganie waskim nachwytem 1 4 1 (piramidka)
Dipy na poreczach 1 12 1 (piramidka)
Pompki diamentowe 1 10 1 (piramidka)
Przysiady 15/ 3 serie
Deska 30s/3serie
Lydki 3s- wlasna masa ciała

Mysle zeby na koniec jeszcze na dobitke dowalic sobie 3 serie podciagniec australijskich

Trening B( Hipertrofia, trening obwodowy):

Podciganie nachwytem 2 ruchy
Dipy 5 ruchow
Popmpki 8
Australiany 8

Lydki na koniec wlasna masa ciała

Mysle zeby na koniec jeszcze na dobitke dowalic sobie 3 serie podciagniec australijskich


Ten trening znalazlem u was na forum u jakiegos typka w temacie,kiedys go wykonywalem, jeszcze przed kontuzja barku i bardzo mi sie podobał. Dalem sobie o wiele mniejsze powtorzenia na poczatku by idealnie z tempem wykonywac te cwiczenia a zarazem moc fajnie progresowac w przyzłosści.

Cały trening myśle zeby wykonywać A -B-A, B-A-B. Na koniec kazdego treningu mysle nad wykonywaniem cardio 30 min orbitrek. Moim celem terazniejszym jest wykonywanie 20 ruchow podczas podciagania, a w dalszej przyszlosci moim marzeniem jest podniesc 200kg w wyciskaniu na klate. Chcialbym w przyszlosci połaczyć trening taki z cieżarami. Co myslicie o takim treningu? Za każda rade z góry dziekuje oraz Pozdrawiam.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 12:47 #45589

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 640
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 7
W piramidce podciągania dochodzisz do maxa? Robiłeś już ten trening?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 16:50 #45592

  • cez
  • cez Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Tak, dochodze do maxa. Robie 1/5/1. A zarazem powtorzenia z dobra technika.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 16:54 #45593

  • cez
  • cez Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Tego treningu jeszcze nie robilem, wczoraj wlasnie probowalem sobie zrobic piramidke ale w super seri z pompkami na poreczach. Wyczytalem ze najlpiej na poczatku na kazde cwiczenie robic osobno piramidke wiec tak sobie ustalilem.
Wczoraj zrobilem taki trening:
Podciagania z nachwytem+ dipy - piramidka
Pompki 3s
Pompki diamentowe 3s
Przysiady 3s
Australiany 3s
Deska 3s

Ulozylem sobie go tak na szybko w glowie, zeby cos innego zrobic. Bylem niezle spompowany i mysle ze zrobie ten trening co sobie zalozylem na lajcie.
Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 17:28 #45594

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 640
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 7
Mi się wydaje, że jak dochodzisz do maxa w piramidce to dasz radę chyba zrobić więcej niż 5 no ale mogę się mylić, też zależy jakie przerwy robisz w piramidce.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 22:00 #45605

  • cez
  • cez Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Robie troszke wieksze przerwy pozniej, bo jest ciezko i sie pompuje dosyc.. Niestety nie dam rady.. Ja jestem dopiero miesiac podczas treningow a jeszcze mialem z poltora tygodnia przerwy przez chorobe. A co sadzisz o takim planie? Myslisz ze jest ok ? Masz jakies zastrzezenia ? Chcialbym w przyszlosci robic tez masual up-y, moeze jakies cwiczonko bys polecil ? Mnie nie kreca zadne figury, chce po prostu robic sobie w przyszlosci 1/2 dni bazy w tygodniu z kalisteniki/sw.. Bardzo mi sie spodobaly te cwiczenia, zaluje teraz bardzo ze sie wczeniej nie zaczelem podciagac bo czuje w tym cwiczeniu wielka moc hehe. Pozdro
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ocena treningu 2019/03/05 22:06 #45607

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 640
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 7
Jak będziesz już umiał tak z 10 podciągnięć ładnych zrobić to wtedy za Muscle upy można się brać.

workout-polska....e-treningi

Tutaj masz przykładowe plany dla początkujących. Zobacz, może coś Ci się spodoba i zobaczysz jak mniej więcej mogą być rozłożone treningi i jak się je później modyfikuje.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Czasem zbyt długo myśląc o marzeniach,
tracimy czas na ich realizację.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Recenzja ze Street Workout Poland Championships 2014

Street Workout Poland Championships 2014 mamy już za sobą. Zawody które odbyły się w dniach 23-24 sierpnia były wykonane w sposób bardzo profesjonalny. Wszystko zostało zapięte na ostatni guzik. ...

Więcej…

Szkoła na drążku 8 - Wspieranie wychwytem

Kolejne ćwiczenie przedstawione w naszym tutorialu jest ćwiczeniem zaczerpniętym bezpośrednio z gimnastyki sportowej. Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, że jest to rodzaj Muscle Up-a, wykonywanego z większym zamachem ciała.

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.