Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w skompletowaniu planu treningowego.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 20:57 #45150

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Witam. Jak napisalem w temacie, przydalaby mi sie pomoc w ulozeniu planu treningowego. Nie mam na mysli wszystkiego od zera bardziej prosze o udzielenie wskazowek ktore pomoga mi go ulozyc. Chcialbym laczyc kalistenike (podciaganie, pompki, z czasem dipy i inne trudniejsze cwiczenia) z cwiczeniami ze sztangielkami. Najbardziej zalezy mi na poprawieniu wynikow w podciaganiu. Czy w porzadku bylby trening FBW co drugi dzien z tym ze podciaganie, pompki i ew. triceps(aktualnie waskie podciaganie podchwytem) codziennie? Co drugi dzien chcialbym dolozyc sobie cwiczenia ze sztangielkami na biceps i klatke oraz brzuch. Jeszcze jedno pytanie ktore mnie nurtuje-czy lepiej bedzie robic podciagania tylko raz na treningu czy w porzadku jest robic na poczatku i potem jeszcze na koncu?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 21:13 #45151

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 246
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
Trenuj najlepiej co drugi dzień, żeby się regenerować.
Te hantelki bym sobie darował i skupił się na kalistenicznych wielostawach. Jak już chcesz coś z ciężarkami to przysiady I jeśli możesz to warto dodać martwy ciąg.
Jaka forma treningów cie interesuje (obwody, push-pull-legs, serie)?
Warto też napisać jakie masz max.dipy, podciągniecia nachwyt/podchwyt, pompki, przysiady.
Ostatnio zmieniany: 2019/02/12 21:16 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 21:49 #45154

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Nog nie trenuje, moze to dziwne ale nie mam na to najzwyczajniej ochoty. Hantelki byly bardziej dla poprawy sylwetki ale jesli lepiej sobie je darowac to zrobie to. Interesuja mnie bardziej serie ale obwody tez sa w porzadku. Co do maxow to ich nie sprawdzalem glownie dlatego ze nie sa zbyt duze, jestem poczatkujacym. Max dipy-mysle ze 5-7, max nachwyt-5-6, podchwyt-nie robilem od niedawna planuje dodac ale uwazam ze 6-8, pompki- 25-30. Odnosnie pompek stosuje taki trening:
Diamenty 5
Zwykle 5
Szerokie 5
Zwykle z nogami na podwyzszeniu 5
Miedzy pompkami 20 sek przerwy a miedzy obwodami 1minuta
Robie 4 takie obwody.
Absolutnie nie ma mozliwosci treningu chociazby samych pull upow codziennie?
Lepiej podciaganie cwiczyc raz na caly trening czy mozna wcisnac np na poczatku i na koncu kilka serii?
Ostatnio zmieniany: 2019/02/12 21:52 przez Ktosfajny.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 21:59 #45155

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 246
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
Jest możliwość, ale czy zdążysz się zregenerować. Dobrym planem na podciąganie jest plan Armstronga - poczytaj. Udało mi się na nim w niecałe 2 miesiące poprawić podciągnięcia z 12 do 22.
Jakie masz cele prócz tych podciągnięć?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 22:07 #45156

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Dziekuje ze wskazowke napewno w najblizszym czasie poczytam. Oprocz podciagniec chcialbym poprostu progresowac, robic wiecej pompek, robic trudniejsze wariacje, muscle-upy itp., jednak aktualnie chcialbym sie skupic najbardziej na podciaganiu i nabieraniu masy miesniowej poniewaz nie wygladam zbyt dobrze-waga 60kg przy ok 177cm to bardzo zly wynik wiec tez zalezy mi na poprawie sylwetki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 22:11 #45157

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 246
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
To w takim przypadku treningi swoją drogą, ale bez dodatniego bilansu kcal z budowaniem masy będzie ciężko.
Co do treningu, jeśli będziesz wykonywał plan Armstronga (5x w tyg.) dodaj co 2 dzień ćwiczenia push oraz coś na korpus (nmogą być w obwodach, seriach po treningu podciągania).
Ostatnio zmieniany: 2019/02/12 22:12 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 22:37 #45158

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Wiec tak:
Plan armstronga do tego co drugi dzien (wtorek i czwartek) korpus, triceps-szwedki, pompki w seriach ok 70% max.(przykladowo po 2 serie diamentow, zwyklych i szerokich)
Mialoby to sens czy cos do korekty?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 22:50 #45159

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 246
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
Ja bym to widział tak:
Poniedzialek:
Plan Armstronga
Pompki zwykłe
Pompki pike
Dipy

Wtorek:
Plan Armstronga
Scyzoryki
Supermany
Hollowbody
Superman hold

Sroda:
Plan Armstronga
Dipy
Pompki pike
Pompki diamentowe

Czwartek:
Plan Armstronga
Krzesełka na drążku
Supermany/mostki
Plank
Superman hold

Piatek:
Plan Armstronga
Przysiady (te nogi chociaż raz w tyg.)

Co do planu Armstronga wyrzucilbym z niego te pompki rano bo tak czy tak będziesz ćwiczył push 2x w tyg.
Ostatnio zmieniany: 2019/02/12 22:51 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 23:05 #45160

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Wszystko fajnie co do nog moze sie nawet przekonam i dodam jeszcze osle wznosy ale odnosnie tych pompek rano-moze zamiast je calkowicie wyrzucac zostawic ta 1 ew. 2 serie?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 23:09 #45161

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 246
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 2
Jak chcesz wg mnie tylko utrudni regenerację biorąc pod uwagę stosunkowo dużą objętość. Pamiętaj, żeby w miarę dopilnować jedzenia i snu bo bez tego może być ciężko z taką intensywnością.
Ostatnio zmieniany: 2019/02/12 23:10 przez koteł.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w skompletowaniu planu treningowego. 2019/02/12 23:41 #45162

  • Ktosfajny
  • Ktosfajny Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 15
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Spie conajmniej 7-8h dziennie jesc tez staram sie jak. Najwiecej zebh nabrac troche ciala. Serdecznie dziekuje za pomoc na pewno sie przyda. Pozdrawiam
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jeśli robię krok w tył,
to tylko po to żeby wziąć rozbieg.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Słownik Crossfit

W sieci można znaleźć bardzo wiele gotowych treningów i zestawów ćwiczeń CrossFit-owych, jednak w gąszczu specyficznych nazw i określeń można się łatwo pogubić. Poniższy słownik pomoże Państwu w ich rozszyfrowaniu.

Więcej…

Street Workout Freestyle - Lubliniec

Ekipa Street Workout z Lublińca organizuje imprezę freestyle-ową.   Termin imprezy: 5 kwietnia 2014  

Więcej…

Szkoła na drążku 9 i 10

Dzisiaj zaprezentujemy dwa bardzo zbliżone do siebie triki, dzięki którym można `dosyć łatwo` przejść ze zwisu swobodnego do pozycji siedzącej na drążku. Wejście Hiszpańskie i Wejście Księcia...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.