Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Obwód ogólnorozwojówka

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/08 22:00 #45031

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 16
Wzrost: 172
Waga: 64

Ilość wykonanych pompek: +/- 25/30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nie mam możliwości tego sprawdzić, jedynie chwyt młotkowy to 6.
Ilość wykonanych przysiadów: 5x30 bez problemu

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Nie biegam
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Kickboxing (K1) dwa razy w tygodniu.
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Pisałem tutaj nawet w lipcu, od tamtego czasu ćwiczę nawet regularnie ale efekty naprawdę są beznadziejne bo nie potrafię zostać dłużej przy 1 planie treningowym i ciężko mi ocenić progress, dlatego teraz bede chcial znaleźć coś przy czym zostane na długo.

Przebyte kontuzje, urazy: Zerwanie czworogłowego uda (już OK)
Czy teraz coś boli:Nie

Jak często chcesz/możesz trenować:Wt, Śr, Sb
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Jestem szczupły, ale nie mam widocznego sixpacka co jest moim celem sylwetkowym, ogólna poprawa wyglądu czyli zrzucenie tego brzuszka + nauka elementów statycznych jak i poprawa wyniku w pompkach.
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Paraletki, dywan i poręcze do dipów
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika
############METRYKA KONIEC################


Trening który sobie ułożyłem to

Rozgrzewka 15 min

Podciąganie 5 (Chwyt młotkowy, na poręczach do dipów, są wysokie, podczas podciągania jestem w pozycji coś a'la progresja LSit, a na dole coś w stylu Front Lever najsłabsza progresja zebym tyłkiem nie dotykał ziemi)
Dip 8 (normalnie)
Pompki 15 (paraletki)
Wznosy nóg do Lsita 10
Przysiad 20
Diamenty 8
Hollow body hold MAX s
I takie coś około 8 obwodów.


Ćwiczę już w miarę długo więc myślę że stawy są wystarczające wzmocnione, jak pisałem często zmieniałem treningi bo jak to bywa "brak cierpliwości i efekty mają być na JUŻ", zamierzam tutaj progresować coś w stylu tydzień czy dwa stała liczba powtórzeń, za 2 tygodnie dodaje repów...
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/08 23:00 #45034

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Ja bym dodał australijskie pociągnięcia (możesz w nachwycie) i coś na prostowniki (supermany, mostki).
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/08 23:24 #45035

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 690
  • Podziękowania: 53
  • Oklaski: 8
A masz możliwość zamontowania drążka w domu albo na podwórku?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 06:30 #45036

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Siema,

Mam takie poręcze i ciężko mi będzie zrobić australijskie nachwytem czy podchwytem z tego względu że uderzam plecami o tą rurkę, więc jeśli już to tylko chwyt młotkowy , i w którym miejscu je dodać?

Niestety nie mam możliwości zamontowania drążka w domu
Załączniki:
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 09:18 #45038

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Możesz dodać przed diamentami. Mam podobne poręcze, a jak dasz nogi na krzesło też przeszkadza ta rurka?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 13:49 #45053

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Siema,

Powiem tak, miałem w planach zrobić 8 obwodów, a zrobiłem jedynie 6 i jechałem takim planem:
Podciąganie (młotkowe na poręczach, wyżej opisywałem) 5x
Dipy 10x
Spięcia brzucha (półbrzuszki?) 20
Pompki 15
Unoszenie nóg do Lsita 10
Przysiady 20
Diamenty 8
Australijskie 8 (dzięki koteł, dałem nogi na krzesło i rzeczywiście nie dotykam plecami tej rurki, jest to co prawda pół cm odstępu ale teraz mogę cisnąć nachwytem to)
Hollow body hold 20s
I teraz moja opinia, w 3 obwodzie już przy pompkach zacząłem robić coś takiego że robię powiedzmy 9, zostaję w podporze i dokładam 6, w diamentach już czułem jak robię banana i brzuch wysiadł, ale mimo wzszystko zrobiłem te 6 obwódów i uznalem, ze niee, że to za dużo, co prawda byłem spocony jak lump i dobrze, bo wydolność beztlenowa (chyba) przydaje się też w sportach walki, ale te ćwiczenia robiłem na półgwizdka, potem żeby dobić te 2 obwody zrobiłem coś takiego:

Podciąganie 5 (technika jw.)
Dip 10
Australijskie 8
Pompki 15
Hollow body hold 20s.

Ktoś może powiedzieć, że praktycznie to samo co wyżej, to prawda, ale mniej tzw. ćwiczeń pobocznych i sama baza, podciąganie pionowe i poziome, i push pionowy i poziomy plus brzuch, nogi też już olałem póki co, strasznie się przy nich męczę i czuję że przez to słabo ćwiczę górę, kiedy osiągane satysfakcjonujące wyniki w powtórzeniach u góry zajme się dołem.

Czy taki plan j.w będzie dobry? W sumie mogę dodać jeszcze Supermany pomiędzy Dipem a Australijskim.

I jeszcze jedno, wcześniej nawet długo jak na siebie (1miesiąc :P :P ) trenowałem takim systemem
Rozgrzewka
Piramida pompki do 10, albo 10x10

potem Podciąganie 8x5
Dipy 10x10
Pike pushupy 5x10
Tutaj jakieś pompki różne np. szerokie/diamentowe 5x8/12
Uginanie hantli 5x12
i na koniec treningu znowu piramida do 10 albo 10x10

I taki trening zajmował mi dwie godziny ponad, długie przerwy między ćwiczeniami, czułem te mięśnie że pracują, ale nie byłem zajechany tak jak przy obwodach i w sumie czy żeby polepszyć sylwetkę i zrobić wytrzymałość nie lepsze dla mnie będą serie?
Dzisiaj trening mi zajął niecałe półtora więc czułem taki niedosyt, chociaz wiedziałem że więcej nie dałbym rady wycisnąć z siebie.


TL;DR
Zmiana treningu na podstawy, poprzedni za ciężki, takich obwód chcę robić 8 bądź więcej, ale nie wiem, nastepny trening wypada we wtorek więc wtedy napisze jak to sie sprawdziło.. i nie wiem czy dla mnie nielepsze były by serie.
Podciąganie 5
Dip 10
Supermany (nie wiem ile repów)
Australijskie 8
Pompki 15
Hollow hold


Pozdrawiam hsN
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 13:53 #45055

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Powiem Ci, że też mam problemy z obwodami (zaraz łapie zadyszkę), ale pocwiczysz chwile i od razu kondycja na +.
Ćwiczyłem długo seriami i fajnie mi to wchodziło, ale jednak czasowo zbyt długo.
Nie musisz od razu robić po 8, zwiększa stopniowo co tydzień 1 obwód. Możesz rozbudować trening np. 2x w tygodniu ten obszerny obwód, a raz piramidy lub seriami. Zawsze to jakieś urozmaicenie.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 14:04 #45056

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Własnie śmieszna sprawa bo na treningach kickboxingu trzymam jako tako formę, wiadomo jest ciężko ale kondycyjnie nie umieram chyba ze na końcu, a tutaj już 3 obwód czy 4 i już RIP. Inny wysiłek bardziej siłowy, i tutaj jest cienko no ale rzeczywiście chyba w wtorki i czwartki dam obwody przez to że mam mniej czasu a w sobotę większa objętość i serie. Trochę się boje jak bede robić mało obwodów bo wczesniej robiłem długie treningi i duża objętość, a teraz powiedzmy będę długo robić mniej repów co wtedy i trochę strach przed spadkiem, czy nie mam się czym martwić, i jak oceniasz ten bazowy obwód co napisałem, chyba OK na poprawe sylwetki i wytrzymałości.

Pozdrawiam hsN
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/09 14:14 #45058

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Wg mnie jest w porządku. Pozostaje tylko ćwiczyć i progresować. Powodzenia
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): hsN

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/11 20:51 #45133

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Siema. Piszę po dwóch takich treningach obwodowych nie czuję takiej pompy jak po treningu z seriami, przez co no tracę zapał do takiego treningu, w dodatku już te ostatnie obwody bardzo słabo czuję się przy robieniu tych ćwiczeń, niepełne zakresy ruchów, ale kiedy zmniejszę powtórzenia czy obwody będzie słaba objętość. Dlatego co sądzicie o czymś takim, że we wtorki i czwartki będę robił coś bardziej X serii pompek X powtórzeń, potem powiedzmy dipy, nie w sposób taki jaki miałem np 10x10 pompek czy coś, tylko 5x MAX pompek, max dipy, max podciągania, i te same ćwiczenia co miałem w obwodzie, po prostu no o wiele lepiej się czuje w seriach aniżeli obwodach, dodam że chodzi mi najbardziej o tą wytrzymałość i sylwetkę + chciałbym żeby taki trening z rozgrzewką zajmował mi od godziny do półtorej. W sobotę za to mogę robić jakiś dwugodzinny fajny trening i tutaj w sumie pomyślalem, ze skoro mam aż 40kg obciążenia w domu, mogę załadować do plecaka i robić tak "kulturystycznie :woohoo: :sick: " tzn. nie 5x MAX powtórzeń repów jak w wt i cz, tylko dajmy na to ciężar 10kg i 8-12 repów, tutaj typowo sylwetkowo. Plus wiem że przy dipach czy podciągnieciach nie mam co dodawać cięzaru tylko robić baze dlatego będę tutaj robił wolniejsze ruchy, jak największy możliwy zakres itd. Co o tym sądzicie?
Pozdrawiam hsN

Edit: Cholera zapomniałem dodać, że jeszcze przed tymi treningami każdym po rozgrzewce chcę sobie dodać 20 min, elementów, szlifować Tuck Planche + Lsita, myslę że to też dobry pomysł.
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Ostatnio zmieniany: 2019/02/11 20:54 przez hsN.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/11 21:00 #45135

  • koteł
  • koteł Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 146
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 0
Trening przede wszystkim ma sprawiać przyjemność, więc jeśli obwody Ci nie leżą to zmień na serie. Co do ćwiczeń z ciężarem możesz wprowadzić np. 1x w tygodniu.
Na elementach się nie znam, ale wydaje mi się, że lepiej elementy robić na początku bo po bazie to nie będziesz w stanie :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/11 21:07 #45136

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
@koteł
Dokładnie, zapomniałem o najważniejszym, że po treningu mam już czuć te endorfiny i czekać na następny, a nie mówić "Kur, wreszcie koniec tego syfu.."
Czyli tak jak pisałem, raz w tygodniu ćwiczenia z ciężarem ale będą to ćwiczenia kalisteniczne, a elementy po rozgrzewce.

Pozdrawiam hsN
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/12 15:22 #45145

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Siema, dzisiaj mimo braku chęci i sił (wczoraj zrobiłem rano trening siłowy, i wieczorem Kickboxing) to dzisiaj postanowiłem zrobić i tak coś w stylu serii, ale totalnie czegoś nie rozumiem, już rok chodzę na ten kb, od wakacji można powiedzieć, że systematycznie ćwiczę z ciężarami, jak i bez nich, różne treningi ale jest ta systematyka co jest chyba najważniejsze, do sedna. Cały czas nie jestem zadowolony z tej sylwetki, nigdy nie miałem BFa wynoszącego poniżej 15%, nie widziałem tych kostek na brzuchu, teraz mi pokazuje kalkulator 19%.. Próbówałem kiedyś liczyć kcal, etc ale jak mam cały dzień wysłuchiwać do mamy, że jestem jakimś nietaki, że liczę wszystko to się naprawdę odechciewa. Ale jem zdrowo, wszystkie nawyki żywieniowe, nie napycham się na maxa, fastfoody i słodycze to już dawno out zrobiły z mojej diety. Co do dzisiejszego treningu wykonałem:

Rozgrzewka
Jakieś LSity, Planche Leany, Tucki planche, itd.

Podciąganie młotkowe (Poręcze) 5x5
Dipy 5x10
Podciąganie nachwyt 5x10
Pompki 5x20
Trochę brzucha (wznosy prostych nóg na poręczach, hollowy)

Moje pytanie co do tego, czy takim treningiem będę w stanie progresować wytrzymałościowo + sylwetkowo? (Jak pisałem wcześniej mam dwa cele 1. Sylwetka, 2. Wytrzymałość tzw. baza, chcę osiągnać 20 podciągnieć, 40 dipów, i 60 pompek..)

Pozdrawiam hsN.
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/12 16:18 #45147

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1014
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Jeżeli jesteś pietnowany w domu, że liczysz kalorie to musisz się posiłkiwać inną metodą. Waż się codziennie i jedz jak jesz. Na koniec tygodnia wyciągnij średnią wage. Przez twa tygodnie jedzenia i ważenia będziesz wiedział czy jesteś na 0 kalorycznym, na + czy -. Jak będziesz na 0 lub na + to odejmij weglowodany czy np do jednego posiłku zrezygnuj z chleba a zastąp warzywami. O slodkich napojach i słodyczach to też musisz zapomniec.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): hsN

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/12 16:24 #45148

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Senior forum
  • Posty: 66
  • Podziękowania: 3
  • Oklaski: 0
Napoje kolorowe, słodycze, fastfoody nie jem nic z tych rzeczy, a ta metoda, dobre, skorzystam. A co do treningu? I jak progresować? Myślałem, aby co dwa tygodnie dodawać do Podciągania 1 repa, dipów i australianów 2, a do pompek 3.
"Earth" without "art" is just "eh".

Pompki /40
Dipy /30
Podciąganie nachwytem /15
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Obwód ogólnorozwojówka 2019/02/12 16:27 #45149

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1014
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Z progresją to musisz potestować co lepiej na ciebie działa. Może być tak ,że progres będzie co trening a później ściana.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): hsN
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nikt nie będzie mi mówił, jak mam żyć,
bo nikt za mnie nie umrze.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Próbne moduły Street Workout Parku w Piasecznie juz są!

W dniu 24 lutym ruszyły prace nad budową próbnych modułów Parku do Street Workout-u w Piasecznie. Przy Gosirze stanęły dwa bliźniacze moduły, które dzięki pomocy naszego kolegi droozdy zostały uwiecznione na fotkach.  

Więcej…

Rodzaje pompek

Pompki - chyba najpopularniejsze ćwiczenie siłowe uważane przez wielu jako wyznacznik siły i sprawności fizycznej. Świetnie rozwija mięśnie klatki piersiowej, tricepsy, oraz mięśnie naramienne.   Ponieważ wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wiele różnych rodzajów pompek można wykonywać, postaramy się przedstawić i opisać jak najwięcej wariacji.

Więcej…

Rutyny MadBarz - Zaawansowani

Ostatni (najtrudniejszy) zestaw rutyn MadBarz. Tym razem dla osób zaawansowanych.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.