Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pytanie.

Pytanie. 2019/01/09 17:26 #44420

  • Durotan
  • Durotan Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 14
  • Oklaski: 0
Co myślicie o odpoczynku podczas serii?
Tzn. jeżeli masz w treningu 10 podciągniec x 5 serii (przyklad) i zrobisz, np. 8, po czym zejdziesz z drążka na 5s i zrobisz te 2.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie. 2019/01/09 17:35 #44421

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 650
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 6
Staraj się robić 10 ale jak nie dasz rady to twój sposób jest dobry. Mimo , że nie masz w danym dniu siły to i tak dobijasz do założonej objętości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie. 2019/01/09 19:25 #44424

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 460
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 3
Ja tak właśnie robię i jest git.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pytanie. 2019/01/09 22:25 #44430

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 536
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 8
Ja robiłem tak, że jak spalę serię nawet o jedno powtórzenie a miałem zaplanowane 3 serie po 10 i zrobiłem 10/10/9 to robiłem jeszcze jedną serię dodatkową czwartą i robiłem do 10 jak dawałem radę czyli robiłem więcej niż założyłem ale ten sposób też jest ciekawy tylko czy te 5 sekund to może być za mało ale to też zależy dla kogo. Można albo liczyć sekundy albo wdechy ale zazwyczaj są to sekundy.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przeskok nad drązkiem / Jump over the bar

Kolejny tutorial od Sebastiana. Tym razem dotyczący przeskoku nad drążkiem wraz z jednoczesnym obrotem o 180º. Miłego oglądania.

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Naturalne suplementy diety

Obecnie na pólkach sklepowych znaleźć można przeróżne suplementy diety wspomagające odchudzanie, poprawiające kondycje skóry, włosów czy paznokci, preparaty zatrzymujące czas oraz przyspieszające oczyszczanie organizmu Występują one w różnej postaci, począwszy od herbatek poprzez tabletki, napoje na batonach kończąc.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.