Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Prośba o ocenę planu treningowego po przerwie

Prośba o ocenę planu treningowego po przerwie 2018/12/05 14:13 #43736

  • Krzychu9925
  • Krzychu9925 Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
Witam
Wracam po 4 miesięcznej przerwie od treningów proszę o pomoc w ułorzeniu planu treningowego
############METRYKA START################
Wiek: 20
Wzrost: 169
Waga: 83kg

Ilość wykonanych pompek: max 45
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 16/20 sprawdzane tydzień temu na zliczeniu z wf'u
Ilość wykonanych przysiadów: po 3 przysiady na jednej nodze

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: miesiąc temu 3 km
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): kalistenika przed przerwą 3 lata nieregularnych treningów ponieważ nie wiedziałem jak ćwiczyć i często zmieniałem plan
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): nie pamiętam bo nie zapisałem
Przebyte kontuzje, urazy: brak
Czy teraz coś boli: nic
Jak często chcesz/możesz trenować: 3-5 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): w domu
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):nauczyć się podstawowych trików oraz poprawić sylwetkę wraz z siłą
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): drążek i poręcze do dipów oraz paraletki
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? eee???? kalistenika w okresie zimowym
############METRYKA KONIEC################
Ułożyłem sobie na razie taki plan:

Podciąganie nachwyt 5 serii
Wznosy nóg do l sit 5 serii
dipy 5 serii
przysiady na jednej nodze po 5 serii
pompki na paraletkach 5 serii
pike push up 5 serii
i tu pytanie czy taki trening będzie dobry na pierwsze 4-5 tygodni aby się wdrożyć w treningi ?
Ostatnio zmieniany: 2018/12/05 14:14 przez Krzychu9925.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę planu treningowego po przerwie 2018/12/05 16:18 #43737

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 488
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 3
Trening wydaje się być ok, lecz na twoim miejscu zastosowałbym trening obwodowy.

Te ćwiczenia możesz złożyć sobie w obwód i dymac 5-6. Ewentualnie na forum w dziale artykuły znajdziesz co fajnego.

Skoro chcesz się nauczyć elementów, to zacznij już próby HS.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Ostatnio zmieniany: 2018/12/05 16:19 przez Nabemori.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę planu treningowego po przerwie 2018/12/05 19:07 #43739

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 595
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 8
Plan okej ale dodał bym podciąganie podchwytem jeszcze i to wszystko zamiast w seriach to w obwód. Chcesz się nauczyć tricków dynamicznych czy elementów statycznych?
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Prośba o ocenę planu treningowego po przerwie 2019/01/03 12:04 #44249

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7995
  • Podziękowania: 475
  • Oklaski: 120
Żyjesz?
Trenujesz?
Lędźwie wzmacniasz?
Dodaj!
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Podstawowe ćwiczenia na poręczach równoległych

Poręcze równoległe są jednym z podstawowych przyrządów gimnastycznych wykorzystywanych podczas treningów w Street Workout. Większość osób używa ich głównie do wykonywania mniej lub bardziej poprawnie dipów (standardowe ugięcia ramion) jedynie w najprostszej wersji. W poniższym artykule zaprezentujemy kombinacje ćwiczeń, które nie tylko pozwolą uniknąć monotonii w treningu, ale także przygotują Was do wykonywania bardziej zaawansowanych akrobacji i figur na poręczach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.