Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Siłownia+kalistenika

Siłownia+kalistenika 2018/11/04 19:23 #43184

  • Work4FuNN
  • Work4FuNN Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek:18
Wzrost:180/1
Waga:77kg

Ilość wykonanych pompek:65
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):18/21(w wakacje)
Ilość wykonanych przysiadów:Robię z obciążeniem 5x5 aktualnie 90kg

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km:Oj dawno nie biegałem,rok temu jak biegałem to 5km w 22,31 skleiłem:)
Ogólny stan fizyczny...Bardzo dobry

Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu nowy. Kalistenikę ćwiczyłem prawie 2 lata z ponad półroczną przerwą przed siłownią. Aktualnie od 3 miesięcy ćwiczę na siłowni. Mój plan jest dosyć popularny,pewnie znajdzie się ktoś,kto wie skąd mam ten plan(swoją drogą bardzo polecam)
FBW SAKERA:

Trening A:

Przysiady ze sztangą 5x5
Wyciskanie leżąc 5x5
Wiosłowanie 5x5
Wznosy bokiem 3x8
Biceps+triceps 3x8
Brzuch-najczęściej plank,ale często robię spacer farmera
Łydki 3x8-15

Trening B:
Martwy ciąg 5x5
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Podciąganie z obciążeniem 5x5
Dipy z obciążeniem 3x8
Łamana biceps 3x8
Brzuch-znowu spacer/deska
Łydki 3x8-15

Otóz sprawa wygląda tak. Od 3 miesięcy jadę 3x w tygodniu Poniedziałek,Środa,Piątek siłownia. Trenuję ABA,a potem BAB. Chciałbym wrócić do street workoutu. Zależy mi na masie i sile. Aktualnie podciągam się 5x5+24kg i dipy robię z 28kg/30kg. Zamiast jednego treningu kulturystyczno-siłowego na siłowni,chciałbym poświęcić go na trening street workoutu. Co mógłbym na takim treningu robić? Myślałem,żeby robić piramidki z obciążeniem,zacząc od 5kg i dojść do 10 powtórzeń podciągania i 20 dipów i zwiększać i tak cały czas. A może robić obwodowy trening,czyli ustawiam na godzinę stoper i lecę 5-7 podciągnieć 10 dipów i coś na brzuch. Ktoś ma jakiś pomysł? Pomyślałem jeszcze o trenowaniu front levera na poręczach,ponieważ takowe posiadam w domu w dni wolne od siłowni. Czekam na pomysły. Mam nadzieję,że mi pomożecie.
Pozdrawiam :P :P
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia+kalistenika 2018/11/04 21:15 #43189

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 536
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 8
Jak ćwiczysz 3x w tygodniu to 2 razy na siłowni i raz kalistenikę chcesz zrobić to FBW. Chcesz ograniczyć się do tych 2 ćwiczeń z obciążeniem, czy wolisz kompletny trening robić bez ciężaru bo jak tak to coś można wymyśleć. Piramidki są spoko i ciężar mogłby być taki sam i stosunek był by taki: Podciągnięcia 1/2/3/4... a Dipy 2/4/6/8..
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia+kalistenika 2018/11/04 21:17 #43190

  • Work4FuNN
  • Work4FuNN Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 4
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Wlasnie sam nie wiem czy ten jeden dzien poswiecic na dipy I podciaganie piramidkowe z obciazeniem albo jakies fajne sety,czy poswiecic na serie I powtorzenia oraz cwiczenia pod jakies fronty itd :D cholera
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia+kalistenika 2018/11/04 21:24 #43191

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 536
  • Podziękowania: 46
  • Oklaski: 8
No to już u Ciebie pada wybór. Chcesz iść tylko w siłę to Podciągnięcia i dipy, a jak masę/rzeźbę to FBW obwodowo chyba najlepiej by wyszło bo FBW w seriach to ciężko zrobić dobry trening by długo trwał na pewno.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia+kalistenika 2018/11/05 17:49 #43207

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 423
  • Podziękowania: 58
  • Oklaski: 8
Jeżeli robisz podciąganie z ciężarem na siłowni, to po co robić to samo na treningu SW?
Ja osobiście jako uzupełnienie siłowni poszedłbym w sprawność czyli ćwiczenia typu MU, wymyki, skin the cat i jeżeli masz takie cele to progresje pod jakieś figury.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Siłownia+kalistenika 2018/11/07 11:48 #43263

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7936
  • Podziękowania: 474
  • Oklaski: 120
Jeśli trenowałeś ostatnie 3 miesiące takim planem, to może trochę grubszą zmianę w treningu byś zrobił, żeby dać mięśniom inny bodziec.
Może byś całkowicie usuną obciążenie i skupił się jedynie na SW 3x w tygodniu.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wyznaczaj sobie cele i dąż do nich,
osiągnięty cel da Ci dalszą motywację,
a droga którą będziesz podążał by go osiągnąć da ci siłę.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

UWAGA KONKURS!!! - Wyniki

Już niebawem, bo 12-13 września 2015 roku w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Fitness & Wellness. Z tej okazji przygotowaliśmy dla Was KONKURS. Zachęcamy Wszystkich do wzięcia w nim udziału.

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Rozgrzewka - Część 2: Rozgrzewka ogólna

W tej części artykułu, postaramy się przybliżyć najważniejsze elementy ogólnej rozgrzewki, na które warto zwrócić uwagę.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.