Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Supermany

Supermany 2018/11/03 13:38 #43161

  • Mpq
  • Mpq Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Cześć, szybkie pytanie, czy mają hiperlordozę mogę ćwiczyć supermany czy raczej jest to niewskazane? Niby jest to najlepsze ćwiczenie, ale wyginam kręgosłup w łuk i wydaje mi się że pogłębiam wadę.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/03 13:59 #43163

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 501
  • Podziękowania: 33
  • Oklaski: 5
Myślę, że dobry fizjoterapeuta/ rehabilitant/ ortopeda powinien Ci odpowiedzieć na to pytanie.
Podejrzewam, że możesz pod warunkiem, że będziesz miał dobrane odpowiednie ćwiczenia korygujące tę wadę postawy w proporcji 2 do 1, czyli dwie serie korygujące a jedna supermenów, ale to tylko moje zdanie wzięta na "chłopski rozum" bo lekarzem, ani fizjo nie jestem
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/03 14:56 #43165

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1007
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Według mnie powinieneś sobie darować suparmany a skupić się na brzuchu. Polecam hollow body.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/03 16:42 #43166

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 684
  • Podziękowania: 53
  • Oklaski: 8
Właśnie z takim pytaniem się gdzieś już spotkałem i nawet na livie u Maksyma Riznyka zadałem mu te pytanie i odpowiedział, że jak ma się taką wadę postawy to raczej odpuścić te ćwiczenie jednak nie wiem czym to zastąpić.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/04 15:47 #43177

  • Mpq
  • Mpq Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Dzięki za podpowiedzi :) To jeszcze jedno pytanie żeby nie zakładać nowego tematu, przez pracę siedzącą moja postawa staje się skulona, tzn barki wypchniete do przodu, zaczynają wystawać łopatki. Jak temu zaradzić? Wykonuje dużą ilośc podciągnięć oraz podciągania australijskie chwytem młotkowym (na dwóch poręczach). Co jeszcze może mi pomóc?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/04 16:00 #43179

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 684
  • Podziękowania: 53
  • Oklaski: 8
Zanim zacząłem ćwiczyć moje plecy wyglądały jak u Kwazimodo. Po pewnym czasie ćwiczeń na drążku zobaczyłem, że te plecy się równają i starałem się kontrolować te garbienie bo tak to nie patrzyłem czy się garbię czy nie a zacząłem się skupiać nad tym czyli cały czas miałem w głowię aby moje plecy były wyprostowane gdy idę, siedzę barki cofałem ale przy tym nie robiąc żadnych przeprostów tylko normalnie starałem się robić tak aby były w dobrej postawie te moje plecy. ćwiczę już prawię półtora roku ale do dej pory jeszze te plecy nie są idealne ale różnicę widać gołym okiem.
Jak masz pracę siedzącą i jak nie masz daleko do pracy to dobrym rozwiązaniem byłoby iść pieszo albo rowerem ale też kontrolować plecy. Teraz wiadomo jaka to pogoda więc samochodem najlepiej. Jak masz wadę kręgosłupa to robienie pozycji kobry też by chyba nie było by najlepszym rozwiązaniem. Przy najbliższej okazji jak będziesz u lekarza to spytaj się jak tą wadę postawy zmniejszyć ale chyba najprościej to wbić sobie do głowy aby mieć plecy proste przy wszystkich czynnościach ale nie robiąc przy tym PRZEPROSTÓW czyli nie wychylając się do tyłu jak nie wiem co bo na początku też tak robiłem ale długo się tak nie utrzyma i to jest bezużyteczne. Cofanie barków i co chwilę poprawianie się aby być prosto mi pomogło.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/04 16:02 #43180

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 501
  • Podziękowania: 33
  • Oklaski: 5
Myślę, że na to pomoże świadomość swojej pozycji ciała (musisz pamiętać o tym by samemu świadomie korygować swoją postawę, by ściągać łopatki itp. by weszło Ci to w nawyk), może dobrze dobrane i wyprofilowane krzesła w pracy i w domu Ci w tym pomogą. Myślę, że dobrze by było jakbyś poszedł po radę do specjalisty. Fizjoterapeuta prywatnie zgarnie 100-200 zł, a to chyba nie jest duża kasa w przeliczeniu na zdrowy kręgosłup
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/04 17:40 #43182

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1007
  • Podziękowania: 60
  • Oklaski: 5
Wpisz w youtube "sposób na okrągłe plecy"
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Supermany 2018/11/07 10:43 #43260

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 8015
  • Podziękowania: 478
  • Oklaski: 121
Masz tutaj fajne filmiki z podstawowymi informacjami na temat pogłębionej lordozy.

Najpierw trochę wyjaśnienia skąd to się bierze, a potem ćwiczenia.
Warto popracować trochę nad tym prawidłowym ustawieniem miednicy.

Według mnie Supermany możesz wykonywać, tylko powinieneś je robić naprzemiennie z hollow body.


Pogłębiona lordoza lędźwiowa, ból pleców - JAK SKORYGOWAĆ cz.1 Anatomia



Pogłębiona lordoza lędźwiowa, ból pleców - JAK SKORYGOWAĆ cz.2 Ćwiczenia!



Pogłębiona lordoza, ból pleców - cz.3 Przeciwbólowa technika treningu!
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jak zacząć trenować Street Workout?

W Internecie aż roi się od pytań w stylu: Jak zacząć ćwiczyć Street Workout?, Jak trenować to co Bar Brothers?, Chcę wyglądać jak Hannibal For King. Jak ćwiczenia mam wykonywać? Odpowiedź na te pytania nie jest jednoznaczna i zależy od wielu czynników. W tym artykule postaramy się Wam pomóc w treningach Street Workout.

Więcej…

Trening 100 pompek? - Trening więcej pompek!

Pewnie niektórzy słyszeli już o treningu 100 pompek. Ja przedstawiam swój własny trening, który wykonuję od miesiąca i doszedłem już do 77 pompek. Dodam że zaczynałem od 50.

Więcej…

Freestyle Tricks #1

Kolejny tutorial od naszego kolegi. Tym razem Sebastian pokarze kilka sposobów na efektowny zeskok z drążka. Warto dodać ten element do gamy swoich trików...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.