Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: 30/175/75

30/175/75 2018/10/31 12:33 #43100

  • Laughter
  • Laughter Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Czesc,

Wiek:30
Wzrost:175
Waga:75 (redukcja w toku)

Ilość wykonanych pompek:wlasnie 60 zrobilem, siedze w pracy, pojdzie wiecej
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):10 podchwyt
Ilość wykonanych przysiadów:nie testowalem, spokojnie +50

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: na rozgrzewce 1km przebiegam, nudzi mnie to :)
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super):srednio/dobry/pospinany jestem, fizjo grany
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?):silownia
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), Silownia FBW 5x5, 5x6 powtorzen, od miesiaca kalistenika

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: staw skokowy, kolano, poduszka pod kciukiem, lokiec, bark :), wszystko po prawej stronie, ledzwia fizjo grany jest oczywiscie. Popsuty przez karate i pewnie bledy treningowe

Jak często chcesz/możesz trenować:chce 3x w tygodniu, dziecko sie zbliza
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):silownia/dom/park
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): do konca roku, moze do konca stycznia jestem na redukcji, bede chcial zlapac "mase", obecnie redukuje
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):w domu drazek szeroki z mozliwoscia takze podciagania mlotkowego, silownia, park do SW
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?jak na razie kalistenika, chociaz cwicze stanie na rekach, wiec chcialbym takze nauczyc sie figur. W zwisie robie l-sit

Obecnie moje treningi wygladaja tak
4serie obwodu
Przysiady(albo odpuszczam) z kettlem x10
Kettleswing x10
Podciaganie x10
Pompki; diamentowe, szerokie z uginaniem sie na jedna z rak(nie pamietam konkretnej nazwy ;)), z jedna reka na podwyzszeniu x10-12
Uginanie rak na podwyzszeniu nog, np na boxie(cwiczenie na barki)
Cwiczenia na brzuch 4rozne, 4x hipthrusty na ziemi(nie pamietam jak ta odmiana sie nazywa)
Na koniec 3 serie stania na rekach przy scianie
Jestem w miare zajechany :)

Co chcialbym po przeczytaniu czesci forum
2x hipertrofia w tygodniu, 1x sila
Moge po prostu powyzszy trening zmodyfikowac pod ilosc powtorzen/serii zgodnie z tematem Metody Treningowe? Nie bedzie przesadzona ilosc?
W treningu na sile, pewnie na pewno bedzie przesadzona ilosc i trzymac sie tylko dwoch cwiczen? Patrzac na to holistycznie, czyli 3 treningow tygodniowo

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniany: 2018/10/31 12:36 przez Laughter.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/10/31 17:29 #43103

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 363
  • Podziękowania: 30
  • Oklaski: 5
Chcesz robić siłę i hipertrofię jak jesteś na redukcji?
"Porażka to kur*a, więc musisz mieć ich sporo aby otworzyć własny burdel" - Paris Platynov
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/01 07:02 #43112

  • Laughter
  • Laughter Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Moze za bardzo to skrocilem.
Zalezy mi obecnie zeby jak najwiecej miesa utrzymac, a prowadzac takie treningi do "zajebania" i pomoze mi to w redukcji i w kondycji, no i mniejszej utracie miesni. Przechodzac pozniej na 0 kcal, a potem na "mase" bede mial juz ogarnieta baze cwiczen, co wg mnie zaplusuje
Po za tym lubie miec zaplanowane rzeczy :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/06 13:52 #43246

  • Laughter
  • Laughter Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
plan/zamierzenia mam takie:
I
Nachwyt
Dip
Pompki zwykle
Australijskie nachwyt
Barki - spoko jak je wrzucam w trening? Nogi na podwyzszeniu i pompowanie. Nie bylo tego w metodach treningowych
II
Podchwyt
Dip pojedynczy
Diamentowe
Australijskie podchwyt
Barki
III
Muscle up
Bar dip
Podciaganie z izometrią
Dupsko
Brzuszek

Zastanawiam sie czy nie robic w kazdym treningu brzucha, teraz w kazdej serii robie L-sit na drazku
Tylek - musze raz w tygodniu skatowac
Nie chce tez aby treningi mi sie przedluzaly w nieskonczonosc
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/06 14:15 #43247

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 468
  • Podziękowania: 29
  • Oklaski: 4
Na barki to pike pushups, mocniejsze pike push ups z nogami na podwyższeniu a dalej pompki w staniu na rękach.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/06 14:53 #43248

  • Laughter
  • Laughter Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
pike push ups z nogami na podwyższeni - to wlasnie robie, nazwy nie znam :)

ale bardziej pytam o to czemu w metodach treningowych nic nie wrzucili typowo na barki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/06 15:44 #43249

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 212
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 4
Typowo na barki są stanie na rękach i pompki w staniu na rękach.
Jak robisz pike push ups, albo advanced pike push ups to mocno barki angażujesz.
Rób to co robisz i zacznij stawać na rękach by z czasem dojść do pompek w staniu na rękach, które można porównać do wyciskania hantli/sztangi nad głowę tyle, że tu wyciskasz całe ciało
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/07 12:37 #43266

  • Laughter
  • Laughter Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
bar dip / dip na pojedynczej
nie bardzo widze roznice w tych cwiczeniach, tips?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/07 13:45 #43270

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 468
  • Podziękowania: 29
  • Oklaski: 4
To jest to samo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

30/175/75 2018/11/07 14:36 #43274

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 363
  • Podziękowania: 30
  • Oklaski: 5
Bar dipy robisz na drążku a dipy na poręczach równoległych.
"Porażka to kur*a, więc musisz mieć ich sporo aby otworzyć własny burdel" - Paris Platynov
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Nov 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Inne rodzaje wejścia siłowego na drążek

Tym razem krótki tutorial od Sebastiana, przedstawiający inne kombinacje wejść siłowych. Jak się dobrze przyjrzycie, to zauważycie dwie zaprezentowane metody.

Więcej…

Swing Gainer / Salto z drążka

Kolejny poradnik od Sebastiana: ″Dodając ten element do swoich występów, nie tylko urozmaicisz repertuar swoich umiejętności, ale przede wszystkim zachwycisz innych... Zapraszam do obejrzenia i nauki!″

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.