Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: potrzebna pomoc w zmianie treningu

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/11/25 19:09 #43543

  • Duxior
  • Duxior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
witam panowie dorwałem niedaleko bloku drążek i powiedzcie mi czy może tak wyglądać trening na partie z grupy A i B:

A- pompki klasyczne x12-14
B - podciąganie podchwytem x 6-7
A- pike push up x10
B- podciąganie wąskim nachwytem x3(dobijam do 6 powtórzeń robiąc 3 powtórzenia negatywne)
A- pompki diamentowe x10
B- podciąganie szerokie x2(dobijam do 6 powtórzeń robiąc 4 powtórzenia negatywne)
A- dipy na ławce x12
B- podciąganie zwykłym nachwytem x3(dobijam do 6 powtórzeń robiąc 3 powtórzenia negatywne)

co o tym myślicie? czy lepiej skupic sie na tym aby wszystkie te powtorzenia byly robione ruchem negatywnym czy moze to byc tak jak ja to robię?

Taki obwód x2 po czym wracam truchtem do domu i robię dwa obwody na partie z grupy C i D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/11/25 19:51 #43544

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 444
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 5
Jak będziesz dobijać negatywami to możesz mieć ciężko w drugim obwodzie, ale zobacz sobie czy będziesz dawać radę,
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/11/26 15:02 #43569

  • Duxior
  • Duxior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
tak jest ciężko, jeśli chodzi o push to wszystko tak samo ale pull to większość powtórzeń lecę negatywami
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/11/30 19:24 #43651

  • Duxior
  • Duxior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
kolejne pytanie czy te oto ćwiczenia wypisane poniżej można robić w obwodzie czy lepiej skupić się na każdym z osobna po 3-4 serie? i dopiero przechodzić do następnego?

L-sit na krzesłach
crunch sit na ziemi z podkulonymi nogami
Hans stand przy ścianie
głębokie pompki na krzesłach
pseudo planche push up
pompki z nogami na podwyższeniu
dipy na krzesłach
stanie na przedramionach przy ścianie
trzymanie nóg w górze leżąc
wznosy nóg na krzesłach

pozdro !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/11/30 20:34 #43652

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 444
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 5
Ćwiczenia izometryczne gdzie utrzymujesz pozycję to zrobił bym dla tego osobny obwód. Czyli byś robił najpierw obwód FBW a potem Obwód izometrii.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/12/01 09:41 #43655

  • Duxior
  • Duxior Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 21
  • Oklaski: 0
Dzięki Virl3x na Ciebie zawsze można liczyć że coś poradzisz;)
bo ten układ chciałem robić w dni "wolne" ale skoro mówisz że nie ma co wplatac między izometrie normalnych ćwiczeń to muszę to troszkę przerobić żeby był sam trening izometryczny;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

potrzebna pomoc w zmianie treningu 2018/12/01 14:27 #43657

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 444
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 5
Znaczy wiesz ja robię osobno obwód gdzie umieszczam ćwiczenia izometryczne i mi jest tak wygodniej i na moje chyba lepiej jest tak robić ale może komuś inaczej będzie lepiej. Więc twój obwód może być taki:

L-sit
hollow body
deska
supermen
hand stand przy ścianie
zwis na drążku

po tym jeszcze dodaje ćwiczenia z przystankami, fajnie siła wchodzi.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.

Kalendarz

Dec 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

GHETTO WORKOUT SHOW na targach Fit&Sport Show

Podczas drugiego dnia targów Fit & Sport Show w Warszawskim Centrum EXPO XXI miałem przyjemność oglądać odbywające się po raz pierwszy zawody GHETTO WORKOUT SHOW. Zawody które odbyły się w niedzielę 16 listopada 2014 r. były zorganizowane przez znaną nam grupę Ghetto Workout Poland i były typowo Street Workout-owe. ...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.