Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: metoda treningu

metoda treningu 2018/10/11 18:39 #42780

Witam. Proszę o radę. Czy jeżeli moim celem jest zwiększenie ilości powtórzeń w kilku podstawowych ćwiczeniach typu podciągnięcia, pompki, dipy itd. to czy mógłbym ćwiczyć przez kilka miesięcy robiąc tylko i wyłącznie trening piramidowy przeznaczając każdy dzień na jedno konkretne ćwiczenie i starając się w każdym kolejnym tygodniu sprogresować? Zależy mi na tym abym mógł obserwować wzrost formy, a robiąc każdego dnia coś innego nie ma takiej możliwości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/11 21:25 #42781

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 409
  • Podziękowania: 54
  • Oklaski: 8
Rozpisz to dokładniej jak chcesz robić, bo tak to ciężko coś powiedzieć. Na pewno dane ćwiczenie częściej niż raz w tygodniu -dwa razy to minimum. Jak chcesz być w czymś dobry to musisz robić tego dużo. Piramidy jak najbardziej dobre do nabijania objętości. Ja bym proponował na jednym treningu robić dwa ćwiczenia antagonistyczne np. trening A: podciągnięcia nachwyt / dipy, trening B podciągnięcia podchwyt / pompki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/12 12:03 #42788

To znaczy że dwa ćwiczenia robić w piramidzie jednocześnie? Bo po jednej piramidzie byłbym pewnie zbyt zmęczony żeby zaczynać drugą osobno.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/12 12:22 #42789

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 221
  • Podziękowania: 16
  • Oklaski: 4
Wybierasz sobie np: podciągnięcia i dipy i w podciągnięciach robisz co jeden a przy dipach co 2 i to tak wyjdzie:
1 seria- 1 podciągnięcie/2 dipy
2 seria- 2 podciągnięcia/4 dipy
3 seria- 3 podciągnięcia/6 dipów
I tak do spalenia czyli będziesz przy 10 serii 10 podciągnięć/20 dipów i przy jedenastej jak Ci nie wejdzie 11 pwt. przy podciąganiu to się wracasz a jak nie spalisz przy dipach to jedziesz aż do skuchy.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/22 09:54 #42881

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7858
  • Podziękowania: 470
  • Oklaski: 120
Ciężko Ci cokolwiek doradzić.
Pytasz się: czy możesz?
Możesz.

Jeśli chcesz dopytać, co da lepsze efekty, to musisz podać sporo więcej informacji.
Najlepiej pełną metrykę + rozpisane treningi z ostatniego roku.

Doradzanie czegokolwiek w oparciu o obecne informacje, to jak wróżenie z fusów.

PS. Jeśli przez ostatnie pół roku robiłeś piramidy, to teraz bym Ci odradził robienie piramid.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Oct 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Dynamiczne wejście na drążek / Dynamic bar entrance Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastaina. Co to tym razem będzie: ″Dynamiczne wejścia i triki są bardzo efektowne. Zapraszam do obejrzenia i nauki.″

Więcej…

Ghetto Workout Session vol.3

Impreza przełożona! 28 marca w godzinach 11:00 - 14:00 odbędzie się Ghetto Workout Session vol.3 z jednoczesnym otwarcie Parku Street Workout we Wrocławiu. Tego nie można przegapić!

Więcej…

Posiłek po treningowy

Posiłek po treningu jest równie istotny jak posiłek spożywany przed treningiem. Mimo, że bardzo często po skończonych ćwiczeniach nie odczuwamy uczucia głodu to jednak zawsze warto coś zjeść, choćby garść suszonych owoców czy małą porcję jogurtu. Wynika to przede wszystkim z tego, że...

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.