Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: metoda treningu

metoda treningu 2018/10/11 18:39 #42780

Witam. Proszę o radę. Czy jeżeli moim celem jest zwiększenie ilości powtórzeń w kilku podstawowych ćwiczeniach typu podciągnięcia, pompki, dipy itd. to czy mógłbym ćwiczyć przez kilka miesięcy robiąc tylko i wyłącznie trening piramidowy przeznaczając każdy dzień na jedno konkretne ćwiczenie i starając się w każdym kolejnym tygodniu sprogresować? Zależy mi na tym abym mógł obserwować wzrost formy, a robiąc każdego dnia coś innego nie ma takiej możliwości.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/11 21:25 #42781

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 423
  • Podziękowania: 58
  • Oklaski: 8
Rozpisz to dokładniej jak chcesz robić, bo tak to ciężko coś powiedzieć. Na pewno dane ćwiczenie częściej niż raz w tygodniu -dwa razy to minimum. Jak chcesz być w czymś dobry to musisz robić tego dużo. Piramidy jak najbardziej dobre do nabijania objętości. Ja bym proponował na jednym treningu robić dwa ćwiczenia antagonistyczne np. trening A: podciągnięcia nachwyt / dipy, trening B podciągnięcia podchwyt / pompki.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/12 12:03 #42788

To znaczy że dwa ćwiczenia robić w piramidzie jednocześnie? Bo po jednej piramidzie byłbym pewnie zbyt zmęczony żeby zaczynać drugą osobno.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/12 12:22 #42789

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 595
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 8
Wybierasz sobie np: podciągnięcia i dipy i w podciągnięciach robisz co jeden a przy dipach co 2 i to tak wyjdzie:
1 seria- 1 podciągnięcie/2 dipy
2 seria- 2 podciągnięcia/4 dipy
3 seria- 3 podciągnięcia/6 dipów
I tak do spalenia czyli będziesz przy 10 serii 10 podciągnięć/20 dipów i przy jedenastej jak Ci nie wejdzie 11 pwt. przy podciąganiu to się wracasz a jak nie spalisz przy dipach to jedziesz aż do skuchy.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką!!! Nie biorę odpowiedzialności po moich radach. Jak czujesz, że jest za ciężko to odpuść, jeszcze przyjdzie czas na to.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

metoda treningu 2018/10/22 09:54 #42881

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7995
  • Podziękowania: 475
  • Oklaski: 120
Ciężko Ci cokolwiek doradzić.
Pytasz się: czy możesz?
Możesz.

Jeśli chcesz dopytać, co da lepsze efekty, to musisz podać sporo więcej informacji.
Najlepiej pełną metrykę + rozpisane treningi z ostatniego roku.

Doradzanie czegokolwiek w oparciu o obecne informacje, to jak wróżenie z fusów.

PS. Jeśli przez ostatnie pół roku robiłeś piramidy, to teraz bym Ci odradził robienie piramid.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

100 treningów bez sprzętu

Widziałem już wiele tego typu treningów.

Nawet chciałem je pozbierać i wrzucić luzem w formie grafiki.

Ale bym się musiał przy tym narobić :P

Więcej…

Kombinacje Planka

Wszyscy znają ćwiczenie na brzuch jakim jest Plank, ale czy nie jest ono trochę nudne?

Żeby nie popadać w monotonię przedstawiamy kilka ciekawych sposobów na wykonanie Planka.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.