Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/10 18:31 #42771

  • CredoM
  • CredoM Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Witam , niestety z pewnych względów musze zrezygnować z siłowni ale niechce rezygnować z budowania sylwetki . Samodzielnie w domu wyspawałem i drążek do podciągania i poręcze do dipów i takie sprzęty mam do dyspozycji .

############METRYKA START################
Wiek:20
Wzrost:170
Waga:68

Ilość wykonanych pompek:40
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):Nachwyt : 5 Podchwyt 7
Ilość wykonanych przysiadów:100

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 5 km to około miesiąc temu . Ok 2km przebiegłem tydzień temu.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Jeżdze na rowerze, czasami biegam a do niedawna siłownia(ale musze ją sobie odpuścić)
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Ogólnie nie stosowałem żadnego konkretnego planu , ćwiczyłem na co miałem ochote ale z zachowaniem pewnych reguł np. przysiad ze sztangą robiłem tylko raz z obciążeniem 80kg w 3 seriach po 12 powtórzeń ,tak samo martwy ciąg (Z tym że tu obciązenie redukowałem do 55 kg). Całą reszte ćwiczeń robiłem po prostu gdy miałem na nie siłe np. wyciskanie sztangielek odbywało się w każdy dzień z obciążeniem 17.5 na ręke w 14 powtórzeniach w 3 seriach.

Przebyte kontuzje, urazy:Nie
Czy teraz coś boli:Nie

Jak często chcesz/możesz trenować:5-6 dni
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Wyrzeźbić mięśnie i przy okazji spalić troche pozostałego tłuszczu
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):Drążek szeroki na powietrzu( w zasadzie to trzepak na dywany ) i poręcze do dipów
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?Kalistenika
############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/10 20:15 #42774

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 143
  • Podziękowania: 15
  • Oklaski: 3
Poradniki od kury workout przeglądnij. Jesteś narazie na takim poziomie gdzie musisz zrobić dobrą baze gdzieś do ok. 10 podciagniec nachwytem i bedzie git. Następnie bedziesz mógł cisnąć z obciążeniem :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/11 09:57 #42775

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 590
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 5
Proponuję byś spróbował Trening P5 - Trening Kadeta link masz tutaj workout-polska....e-treningi
Sprawdź jak Ci idzie trening seriami, a po jakimś czasie 1-2 miesiące przejdź na Kadeta v2, obwodówka pomoże Ci redukować i zadba o kondycje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/11 14:51 #42777

  • CredoM
  • CredoM Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Ten T5 wygląda całkiem ok tylko po ile mam robić powtórzeń w serii i ile dni ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/11 15:45 #42779

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Online
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 1208
  • Podziękowania: 76
  • Oklaski: 6
60-70 % maxa
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/12 07:02 #42782

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 590
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 5
Trenuj co drugi dzień, 60-70% maksymalnej ilości powtórzeń
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Pomoc w ułożeniu planu . 170cm , 68kg 2018/10/12 19:23 #42793

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • 2 lata treningu
  • Posty: 795
  • Podziękowania: 68
  • Oklaski: 9
Jak ogarniesz podciągnięcia 10-15 pwt., bo pompki to Ci jakoś idą to się wykombinuje jakiś trening splitowy. I jak wyżej koledzy napisali najpierw zrób wszystkich ćwiczeń maxy i wylicz z tego jakieś 70% i dokładaj stopniowo powtórzenia np. z każdym treningiem o jedno powtórzenie więcej, akurat przy podciąganiu z takim dokładaniem o 1 może być problem. Tam jest napisane, że 2 serie, tak na początek 2 serie przez jakieś 2 tyg mogą być a później zwiększ do 3. Powodzenia.
Ćwiczenia wykonuj z poprawną techniką i z rozsądkiem!!!

Nie biorę za nikogo odpowiedzialności.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Fizyczne bariery są niczym wobec tych,
które wznosimy w naszych umysłach.
Wątpliwości mogą pokonać nawet najsilniejszego wojownika.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Human Flag / Ludzka Flaga

Flaga jest bardzo popularnym elementem statycznym, do którego wykonania potrzeba mocnych mięśni całego ciała. W tym tutorialu Sebastian zaprezentuje w jaki sposób wzmocnić ciało by ostatecznie wykonać w sposób profesjonalny Ludzką Flagę.

Więcej…

Wyzwanie 30 dni do wakacji

Do wakacji mamy coraz mniej czasu.

Niektórzy z Was pewnie chcieli by coś jeszcze poprawić żeby odpowiednio zaprezentować się na plaży.

Nie martwcie się. Jeszcze nie jest za późno żeby coś z tym zrobić.

Przygotowaliśmy dla Was 30-to dniowe wyzwanie, które pomoże Wam zachować systematyczność w treningach.

Więcej…

Rutyny MadBarz - Początkujący

W tej galerii przedstawiamy zestaw rutyn MadBarz przeznaczony dla osób początkujących.


Nie wiecie jeszcze co to są rutyny?

Rutyny to gotowe SET-y które można wykonywać samodzielnie w ramach własnego treningu.

SET - to zestaw ćwiczeń wykonywanych kolejno po sobie (zgodnie z instrukcją). Jeden trening może składać się z jednego lub więcej SET-ów.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.