Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening dla osoby początkującej

Trening dla osoby początkującej 2018/09/05 09:12 #42339

  • Hoozer
  • Hoozer Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 20
Wzrost: 190 cm
Waga: 88,5 kg

Ilość wykonanych pompek: 22
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6, 7
Ilość wykonanych przysiadów: 31

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 0,5km wczoraj , 2km wczoraj , 5km tydzień temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): aktualnie średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie, kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Podciąganie szerokim nachwytem 4, 3, 3
Pike Push-Ups 7, 6, 5
Wznosy kolan do klatki 8, 7, 7
Podciąganie wąskim nachwytem 3, 2, 2
Pompki diamentowe 10, 9, 7
Przysiady z wyskokiem 15, 15, 15
Podciąganie podchwytem 5, 4, 3
Pompki normalne 12, 11, 10
Mountain Climbers 25s, 25s, 25s
Wykroki 10, 10, 10

Obwody te wykonywałem dwa razy w tygodniu głównie z powodu długiego czasu potrzebnego na regenerację.

Przebyte kontuzje, urazy: naderwanie pachwiny udowej (w obu nogach)
Czy teraz coś boli: prawy bark po ćwiczeniach strikte go obciążających

Jak często chcesz/możesz trenować: 3,4 dni w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Chcę zyskać stałą siłę bo obecnie niestety moja forma strasznie się waha. Chcę nabyć ogólnie większą sprawność by następnie móc zacząć budować sylwetkę, siłę i wytrzymałość w prawidłowy sposób,
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Drążek wolnostąjący, drążki do dipów, kamizelka z obciążeniem (18kg), uchwyty do pompek
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Nie mam szczególnych preferencji, chcę uzyskać jak najlepsze rezultaty.
############METRYKA KONIEC################

Parę słów na koniec które mogę pomoc nakreślić sytuację. Wcześniej w wieku licealnym zarzuciłem sobie cel zdobycia wymarzonej sylwetki i bez żadnej wiedzy rzuciłem się na głęboką wodę oczekując rezultatów. W ciągu tych paru lat udało mi się uzyskać to co widać i progres rzeczywiście był. Niestety z ostatnim rokiem moja forma strasznie zaczęła się wahać i stwierdziłem że potrzebuję pomocy osób które się na tym temacie rzeczywiście znają, bo uwielbiam ćwiczyć a moja obecna forma stara mnie się do tego zniechęcić. Nie proszę o wykreślony plan co i jak, chciałbym tylko by ktoś pomógł mi nakreślić ścieżkę którą powinienem pójść do celu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla osoby początkującej 2018/09/11 15:01 #42427

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7896
  • Podziękowania: 472
  • Oklaski: 120
To ja nawet nie wiem co mogę Ci podpowiedzieć.

Wprowadź statykę do swoich treningów.
Dodaj Ćwiczenia na barki. Najlepiej stanie na rękach i powoli przechodź do pompek w staniu na rękach.
Dodaj ćwiczenia na lędźwie.

Zacznij się bawić treningiem. Może wprowadź jakieś freestyle push up.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Jednym z największych wyzwań w życiu jest bycie
sobą w świecie, który próbuje byś był jak reszta.

Kalendarz

Nov 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout Showcase

W dniach 18-19 Kwietnia 2015 r. we Wrocławiu, podczas międzynarodowych targów Wrocław Sport Power ekipy z całej Polski prezentować będą swoje umiejętności właśnie na pokazie Street Workout Showcase!

Więcej…

Runmageddon - Dasz radę?

Na wiosnę szykuje się ciekawa impreza w stylu "Reebok Spartan Race". Będzie to pierwsza edycja nowej zabawy pod nazwą "Runmageddon". Jeśli lubisz ekstremalne wyzwania, nieziemskie zmęczenie, rywalizację, oraz całą masę błota, to ta impreza jest właśnie dla Ciebie...  

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.