Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening dla osoby początkującej

Trening dla osoby początkującej 2018/09/05 09:12 #42339

  • Hoozer
  • Hoozer Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 20
Wzrost: 190 cm
Waga: 88,5 kg

Ilość wykonanych pompek: 22
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): 6, 7
Ilość wykonanych przysiadów: 31

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: 0,5km wczoraj , 2km wczoraj , 5km tydzień temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): aktualnie średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie, kalistenika
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Podciąganie szerokim nachwytem 4, 3, 3
Pike Push-Ups 7, 6, 5
Wznosy kolan do klatki 8, 7, 7
Podciąganie wąskim nachwytem 3, 2, 2
Pompki diamentowe 10, 9, 7
Przysiady z wyskokiem 15, 15, 15
Podciąganie podchwytem 5, 4, 3
Pompki normalne 12, 11, 10
Mountain Climbers 25s, 25s, 25s
Wykroki 10, 10, 10

Obwody te wykonywałem dwa razy w tygodniu głównie z powodu długiego czasu potrzebnego na regenerację.

Przebyte kontuzje, urazy: naderwanie pachwiny udowej (w obu nogach)
Czy teraz coś boli: prawy bark po ćwiczeniach strikte go obciążających

Jak często chcesz/możesz trenować: 3,4 dni w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): dom
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Chcę zyskać stałą siłę bo obecnie niestety moja forma strasznie się waha. Chcę nabyć ogólnie większą sprawność by następnie móc zacząć budować sylwetkę, siłę i wytrzymałość w prawidłowy sposób,
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Drążek wolnostąjący, drążki do dipów, kamizelka z obciążeniem (18kg), uchwyty do pompek
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Nie mam szczególnych preferencji, chcę uzyskać jak najlepsze rezultaty.
############METRYKA KONIEC################

Parę słów na koniec które mogę pomoc nakreślić sytuację. Wcześniej w wieku licealnym zarzuciłem sobie cel zdobycia wymarzonej sylwetki i bez żadnej wiedzy rzuciłem się na głęboką wodę oczekując rezultatów. W ciągu tych paru lat udało mi się uzyskać to co widać i progres rzeczywiście był. Niestety z ostatnim rokiem moja forma strasznie zaczęła się wahać i stwierdziłem że potrzebuję pomocy osób które się na tym temacie rzeczywiście znają, bo uwielbiam ćwiczyć a moja obecna forma stara mnie się do tego zniechęcić. Nie proszę o wykreślony plan co i jak, chciałbym tylko by ktoś pomógł mi nakreślić ścieżkę którą powinienem pójść do celu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening dla osoby początkującej 2018/09/11 15:01 #42427

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7813
  • Podziękowania: 463
  • Oklaski: 119
To ja nawet nie wiem co mogę Ci podpowiedzieć.

Wprowadź statykę do swoich treningów.
Dodaj Ćwiczenia na barki. Najlepiej stanie na rękach i powoli przechodź do pompek w staniu na rękach.
Dodaj ćwiczenia na lędźwie.

Zacznij się bawić treningiem. Może wprowadź jakieś freestyle push up.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Sep 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 6 - Zeskok z drążka

W tym tutorialu zaprezentowany został sposób na efektowny zeskok z drążka. Niestety, kolejny raz nie potrafię nadać temu ćwiczeniu polskiej nazwy.

Więcej…

Blog Anny Lewandowskiej

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Europy i Świata w karate tradycyjnym, specjalistka ds.żywienia i ostatnimi czasy, dzieląca się swoją wiedzą i pasją blogerka: Anna Lewandowska...

Więcej…

Szkoła na drążku 2 - Kołowrót w siadzie

Kolejny tutorial od Michaiła Waratowa. Tym razem jest to "kołowrót w siadzie". Ciekawe ćwiczenie, które może być wstępem do innych kołowrotów.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.