Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening bazowy

Trening bazowy 2018/07/18 21:47 #41531

  • hsN
  • hsN Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
Wiek:15
Wzrost:171
Waga:64 (+/-)

Ilość wykonanych pompek: 30
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Podchwyt bez wyprostowanych rąk 4, nachwyt myślę że gdzieś z 2,3.
Ilość wykonanych przysiadów: Nie robiłem maksa, ale dzisiaj zrobiłem 4x40 i było okej.

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Większość na wfie, chociaż ostatni raz sam w czerwcu 4km przebięgniete.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Słabośredni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Kickboxing
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...): Trenuje cały czas kickboxing (chociaz w lipcu przerwa), 3 razy w tygodniu w Poniedziałek Piątek i Sobotę dlatego uważam że treningi kalisteniki najlepiej będzie wtorek oraz czwartek.

Przebyte kontuzje, urazy:
Czy teraz coś boli: Nie, nie miałem żadnych kontuzji.

Jak często chcesz/możesz trenować:
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): Garaż, około 4km do niego, mam tam drażek. Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Zdecydowanie poprawić sylwetkę oraz poprawić wyniki właśnie w podciąganiu, dipach, pompkach abym miał dobrą bazę do nauki trików, oraz wzmocnienie do kickboxingu.
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.):Nie mam w miejscowości żadneego placu do street workoutu dlatego pozostaje mi tylko garaż z drążkiem, zbieram pieniądze aby dokupić poręcze do dipów.
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Z przyczyn technicznych kalistenika

Edit: zapomniałem dodać że kickbox trenuje od lutego, i stosuje Omega3 oraz multiwitamine + kreatyna 3g codziennie + gdy nie dostarczam dostatecznie dużo białka w diecie to biore odzywke.
Ostatnio zmieniany: 2018/07/18 21:49 przez hsN.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening bazowy 2018/07/21 22:58 #41625

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 488
  • Podziękowania: 44
  • Oklaski: 3
Co do treningu to wez obwodowy dla początkujących.

Ty chcesz przyredukowac czy złapać masę?
Jeśli masa to wywal białko i zastap je choćby nawet ryżem.

Trenuj 3/4 razy w tygodniu. Dobra technika ćwiczeń to podstawa. Unikniesz kontuzji.

Systematyczność to droga do celu :)
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening bazowy 2018/08/06 17:02 #41953

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7995
  • Podziękowania: 475
  • Oklaski: 120
Wykonujesz któryś z naszych treningów dla początkujących?
Trening Kadeta V2 był by OK. Na pierwsze 3-4 tygodnie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Przykładowe treningi dla początkujących

Pierwsza seria artykułu z kilkoma przykładowymi treningami dla osób chcących zacząć swoją przygodę ze street workout-em. Mamy nadzieję że pomogą Wam one zbudować podstawową siłę, potrzebną do trenowania SW.

Więcej…

Blog Anny Lewandowskiej

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, wielokrotna medalistka Mistrzostw Polski, Europy i Świata w karate tradycyjnym, specjalistka ds.żywienia i ostatnimi czasy, dzieląca się swoją wiedzą i pasją blogerka: Anna Lewandowska...

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.