Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Problem z podciaganiem

Problem z podciaganiem 2018/07/12 09:58 #41443

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Witam
mam problem z podciaganiem i chcialem sie poradzic jaka forma treningu bylaby najefektywniejsza jesli chodzi o poprawe podciagania
cwiczen miesiac praktycznie we wszystkich cwiczeniach mam spory progres a podciaganie mega slabo. pompki diamentowe, na podwyzszeniu spokojnie 4 serie robie po ok 10 a podciaganie bez gumy moze 2x z guma bodajze 35kg wyglada to 6-4-4-3.
wzrost 183 waga 96
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/12 13:18 #41445

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 165
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 1
Redukuj wagę, będzie Ci łatwiej. A dodatkowo spróbuj piramidami jechać.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/12 13:36 #41446

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Rób dużo negatywów i zredukuj wagę. Z własnego doświadczenia wiem, że każdy kg mniej ułatwia podciąganie ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/12 13:45 #41447

  • Wariot
  • Wariot Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 31
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 1
nie podciągaj sie z gumą! :O guma wyłącza ci pewne mięśnie , które pracują przy poprawnych podciąganiach. Negatywy i tylko negatywy ci pomogą zbudowac siłę do podciągnięcia lub przytrzymania izometryczne.

Jeśli sie nauczysz podciągać to rób serie po 1 powtórzeniu.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/12 18:53 #41449

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
slyszalem ze te gumy nie sa az tak dobre

co myslicie o takim treningu

podciaganie nachwyt- piramidka do 3

pompki zwykle- piramidka 3-4

pike push ap- max w 3 seriach

1 cwiczenie na nogi i 2 na brzuch

na koncu treningu robic jakies negatywy jeszcze ?
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/12 19:41 #41451

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
Majkellbn napisał:
slyszalem ze te gumy nie sa az tak dobre

co myslicie o takim treningu

podciaganie nachwyt- piramidka do 3

pompki zwykle- piramidka 3-4

pike push ap- max w 3 seriach

1 cwiczenie na nogi i 2 na brzuch

na koncu treningu robic jakies negatywy jeszcze ?

przysiady - 3 serie 20/15/12

podciaganie nachwytem - piramidka co 1 / do 3

pompki szerokie - piramidka co 2 / 5

pike push ap - 3 rowne serie

dipy - piramidka co 2 / do 5

podciagania podchwytem - piramidka co 1 / do 3

hollow body, superman

1min odpoczynek miedzy seriami

troche poprawilem, nie wiem gdzie wcisnac jakies negatywy np
Ostatnio zmieniany: 2018/07/12 19:42 przez Majkellbn.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 10:35 #41452

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Ja bym proponował Ci robić obwodówkę FBW:
- podciąganie nachwytem (możesz robić powolne opuszczanie, np 3 powtórzenia i powoli opuszczasz się)
- przysiady
- pompki klasyczne
- hollow body
- podciąganie podchwytem (powolne opuszczanie)
- dipy
- pompki szerokie
- superman
- pike push ups

Ewentualnie na koniec obwodu dodaj serie negatywów, lub australijskich podciągnięć.
Ostatnio zmieniany: 2018/07/13 10:36 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 10:50 #41453

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
cwicze teraz podobnym planem ale rozlozonym na 2.
Nie za duzo cwiczen w tym twoim planie na 1 obwod ?

zastanawiam sie nad drabinka bo podobno przynosi niezle efekty jesli chodzi o sile
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 11:04 #41454

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Zaproponowałem Ci obwód z tych ćwiczeń, które chciałbyś wykonywać. Zawsze możesz sobie to podzielić na 2 treningi obwodowe np:
Obwód A )
- podciąganie nachwytem
- przysiady
- pompki klasyczne
- hollow body
- dipy
- przyciąganie australijskie
Obwód B )
- podciąganie podchwytem
- superman
- pompki szerokie
- wykroki
- negatywy
- pike push ups
To byłyby obwody FBW z mocnym akcentem na podciąganie.

Ja osobiście w obwodzie wykonuje 10-12 ćwiczeń (wychodzi mi po 2-3 ćwiczenia na partie) w ten sposób mogę zrobić 3-4 obwody ciało jest fajnie przećwiczone. Jeśli robisz obwód z mniejszą ilością ćwiczeń to lepiej robić takich obwodów 5-6 (tak przynajmniej jest w moim przypadku i wtedy mam rezultaty).
Piramidki są świetne i czasami je stosuje bo dają rezultaty, ale trening z piramidkami jest dłuższy i lepiej robić piramidki min 1-5-1.
Ostatnio zmieniany: 2018/07/13 11:05 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 11:19 #41455

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
czyli piramidki mozna sorobowac jak bede umial kilka razy sie podciagac, racja
pocwicze obwodowo, w dni nietr bede robil obwodowo interwaly musze zgubic kilka kg i moze bedzie lepiej z tym podciaganiem
dzieki za pomoc ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 11:28 #41456

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Z doświadczenie powiem Ci, że wywalenie z diety słodyczy, fast foodów, alkoholu (ogólnie wysoko przetworzonych produktów spożywczych) bardzo pomaga szybko zrzucić zbędny balast, jak będziesz trenować 3 razy w tyg obwodówkę, 2 razy interwały (o ile regeneracja CI pozwoli) i trochę z dieta popracujesz to szybko zrzucisz ;) jestem świeżo po takowej spokojnej i nieświadomej redukcji :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 11:49 #41457

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
wiem od miesiaca 0 slodyczy, alkoholu i innych tego typu rzeczy
odzywiam sie zdrowo czarne pieczywo, duzo kaszy, owsianka na sniadanie, posilki co 3 godz, widac sporo roznice w sylwetce
ale jak zaczynalem cwiczyc wazylem 93kg teraz po miesiacu 99 haha. brzuch gubie a masa idzie..i tak z takimi kilogramami to chyba ciezko sie podciaga, wiekszosc chlopakow co cwicza to 70-85 kg i lataja :)

najgorsze ze ja nie wiem gdzie mam te kg :) bo nikt nie powie ze waze prawie 100..
Ostatnio zmieniany: 2018/07/13 11:52 przez Majkellbn.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 12:04 #41458

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Miałem podobnie w najgorszym tragicznym dla mnie momencie w maju 2017 r. ważyłem 103 kg. Ludzie myśleli, że ważę max 86, teraz zszedłem do 83-84.
Przez około pół roku praktycznie nie ćwiczyłem poza standardowymi czynnościami i długimi spacerami dieta troszkę lepsza to waga zaczęła spadać, w sierpniu ponieważ żona musiała odstawić ww produkty to ja też je odstawiłem i waga sama zaczęła spadać a jak dołożyłem ćwiczenia to już zrobiło się cacy :D
Więc ja mówię wprost, chcesz stracić kg zmień nawyki żywieniowe, dodaj ćwiczenia i patrz jak chudniesz (o ile nie masz choroby metabolicznej czy czegoś takiego).

A skoro Ci masa idzie to chyba po prostu jesz trochę za duże porcje ;) dietetyczka powiedziała mojej Żonie, że np. kotlet max wielkości rozłożonej dłoni, a dodatki max wielkość pięści i wtedy nie trzeba liczyć kalorii a porcje nie są za duże
Ostatnio zmieniany: 2018/07/13 12:08 przez Charles88.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 12:16 #41459

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 165
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 1
Z tym odżywianiem to też nie tak , że nie możesz sobie w weekend piwa wypić. Ja zliczam kalorie i jem na co mam ochotę byle by się w bilansie zmieścić i w ilości białka.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 12:22 #41460

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 9
  • Oklaski: 0
rzeczywiscie byc moze te porcje sa za duze :) trzeba obserwowac i cos zmieniac w razie potrzeby :)

jasne, jesli ktos sobie to wylicza to wiadomo ze moze sobie pozwolic :) ja akurat nie mam czasu ze zwgledu na prace zeby trzymac sie tych wyliczen :)
wazne zeby cos robic ze swoim cialem i bedzie git :)
Ostatnio zmieniany: 2018/07/13 12:25 przez Majkellbn.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 12:29 #41461

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 165
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 1
Liczenie jest proste i nie zabiera dużo czasu. Ja liczę już od dwóch lat i robię to odruchowo.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/13 12:35 #41462

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 102
  • Podziękowania: 5
  • Oklaski: 2
Rabbek oczywiście ma rację, kcal i białko sa bardzo ważne i można sobie pozwolić na odstępstwo jak się liczy kcal. Ja mowie tylko o swoim przykładzie ;) na początku w ogóle piwka nie piłem itp, ale teraz sobie pozwalam czasem na piwko lub coś słodkiego a waga stoi zero jojo nawet jak teraz moja aktywność jest nikła;)

Ja w życiu nie liczyłem kalorii :D starczy mi liczenia jak siedzę w pracy (pracuję w kantorze i liczenia mam już dość).
Polecam też jakoś raz na tydzień dwa zrobić cheat meala w postaci jakiegoś batonika jak nie umiesz bez słodyczy wytrzymać ;)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/14 12:37 #41467

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 374
  • Podziękowania: 49
  • Oklaski: 3
Ja Ci dam radę którą sprawdziłem na sobie. Dwa lata temu nie dałem rady się podciągnąć nawet raz, a teraz już ponad 25 razy (może 30 dałbym radę, dawno nie sprawdzałem).
Nie kombinuj dużo z treningiem podstawowym - staraj się aby był zrównoważony i obejmował wszystkie grupy mięśniowe. ALE do tego podciągaj się przy każdej okazji poza podstawowymi treningami. Z tym, że podciągaj się tak aby nie zaburzyć zbytnio regeneracji pomiędzy treningami. Czyli jak się podciągasz dwa razy, to wystarczy jeżeli się podciągniesz po jednym razie ze przy jakiejś okazji raz, dwa lub trzy razy dziennie. Tak aby się nie zmęczyć, ale wykonać ten ruch. Potem stopniowo możesz podnieść liczbę takich sporadycznych podciągnięć lub częstotliwość. Efekty pojawią się po kilku tygodniach. Ja tak robiłem - wychodziłem z synem na plac zabaw - kilka podciagnięć na ramie huśtawki albo innym sprzęcie których na placach zabaw nie brakuje, wychodziłem z pracy kilka podciągnięć na "zielonej siłowni", wyrzucałem śmieci - kilka podciągnięć na trzepaku, spacer rodzinny w parku / lesie - kilka podciągnięć na drążku, bramce / gałęzi, czy co tam się trafiło. W efekcie ruch podciagnięcia stał się dla mnie bardzo naturalny - pozbyłem się bólu barków przy zwisie, doszedłem do upragnionego MU na dwie ręce, no i sporo schudłem - bo takie nawet kilkuminutowe "strzały" 2-3 razy dziennie wystarczają by utrzymac dług tlenowy i podnieść spalanie kcal. Tylko jeszcze raz podkreślam - robisz tak, aby się nie zmęczyć - od tego masz podstawowe treningi i musisz wyrobić z regeneracją pomiędzy nimi.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/14 23:02 #41473

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 215
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Rabbek napisał:
Z tym odżywianiem to też nie tak , że nie możesz sobie w weekend piwa wypić. Ja zliczam kalorie i jem na co mam ochotę byle by się w bilansie zmieścić i w ilości białka.

To samo. Jak mantrę będę powtarzał: jak chcecie łatwo liczyć to fitatu na kompie albo tablice kalorii na kompie. Łatwe jak ruch... jak ruch i ćwiczenia fizyczne :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Problem z podciaganiem 2018/07/14 23:10 #41474

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 165
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 1
Sprostowanie fitatu nie ma na kompa tylko mobilne :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Swing to back / front combo

Trochę dynamiki od Sebastiana.

Tutorial nr #25

Więcej…

Wstęp

Witamy w nowej kategorii naszych Artykułów. Będziemy zamieszczać w tym miejscu różne tutoriale, dotyczące trików wykonywanych w Street Workout i Gimnastyce. Mamy nadzieję, że pomogą Wam w treningach i zmotywują do uczenia się kolejnych trików.

Więcej…

Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Kolejny tutorial od Sebastiana, tym razem: Nauka stania na rękach / Handstand Tutorial

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.