Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Ekstaza - plan treningowy, wskazówki

Ekstaza - plan treningowy, wskazówki 2018/07/11 09:04 #41431

  • Ekstaza
  • Ekstaza Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 21
Wzrost: 176
Waga: 70

Ilość wykonanych pompek: około 20 max w jednej serii
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): nie robię, nie mam drążka
Ilość wykonanych przysiadów: około 30 max w jednej serii

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: przynajmniej raz w tygodniu mam 2h piłki nożnej oraz siatkówkę plażową
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): średni
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia?): 1-2 razy w tygodniu po 2h piłki nożnej, do tego 1 raz w tygodniu siatkówka plażowa
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

• przysiady – 20x – 15x – 15x – 10x
• wspięcia – 20x – 15x – 15x – 10x
lub
• przysiad w oparciu – 45 sek - 45 sek

• superman (spięcia leżąc) – 12x – 10x – 10x – 8x
• wiosłowanie z gumą – 12x – 10x – 10x – 8x

• rozpiętki poziomo – 12x – 10x – 10x – 8x
• pompki z nogami wyżej – 12x – 10x – 10x – 8x

• pike push up – 12x – 10x – 10x – 8x
• unoszenie hantli bokiem – 12x – 10x – 10x – 8x

• pompki francuskie – 12x – 10x – 10x – 8x
• uginanie ramion chwytem młotkowym – 12x – 10x – 10x – 8x

• plank – 60 sek – 45 sek
• plank bokeim – 30 sek – 30 sek

Przebyte kontuzje, urazy: Brak
Czy teraz coś boli: Nie

Jak często chcesz/możesz trenować: Jeśli to możliwe to codziennie, ewentualnie niedziela wolna
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): W domu
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): Chcę zrzucić brzuch, rozbudować łapska i klatę
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): 2 hantle, gumę do ćwiczeń, poważnie myślę nad zrobieniem własnego mini parku SW
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Kalistenika + hantelki
############METRYKA KONIEC################

Proszę jeszcze o poradę dotyczącą suplementacji, stosuję:
• białko WPC
• monohydrat kreatyny
• X-BCAA
• ZMA
• WIT C
• AAKG
• VITPAK

Dodam też, że ogólnie jestem szczupłej budowy ciała, mam tylko wywalonych brzuch. Może być to spowodowane niedoczynnością tarczycy, którą posiadam - nie wiem.

Z góry dziękuję za pomoc B)
Ostatnio zmieniany: 2018/07/11 09:04 przez Ekstaza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ekstaza - plan treningowy, wskazówki 2018/07/11 10:27 #41432

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Wylogowany
  • Młodszy forowicz
  • Posty: 40
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Zakup drążka będzie chyba najlepszym pomysłem, poleciłbym raczej drążek który montuje się na ścianie albo w suficie. Drążek do futryny też jest dobry, bo jest tańszy ale za to może on spaść i trzeba podkurczać nogi za to można na nim robić figury ale elementy zaczniesz jak będziesz miał już jakąś siłę (bazę). Drążek do ściany lub do sufitu też nie jest jakiś bardzo super bo może masz ściany które by nie wytrzymały i ogranicza cię trochę (na takim elementów nie porobisz). Jeżeli chodzi o drążek do sufitu to też jest szansa że z niego zlecisz więc chyba na ścianę by był najlepszy.

Napisałeś, że chcesz zrobić sobie park SW to musisz się liczyć z tym, że nie zawsze będziesz mógł ćwiczyć na dworze (w zimę nie jest to dobre, bo drążki są zimne i śliskie ale też się da). Jak będziesz zamierzał zrobić ten park to przeczytaj sobie temat o tym podrzucam link do tego tematu: workout-polska....komentarze

Co do planu jest dobry ale bym dodał po 3 ćwiczenia na każdą partię np: na barki - pike push upy na podwyższeniu albo pompki hinduskie, może też być zwykłe stanie na rękach pod ścianą albo dipy. Dipy możesz wykonywać na 2 krzesłach o tej samej wysokości tylko muszą być stabilne żebyś se nic nie zrobił, dipy wchodzą na klatę, triceps i barki więc to jest spoko ćwiczenie. Pomyśl nad dorzuceniem może pompek diamentowych albo szerokich, brzuszków albo jakiejś ich odmiany. Jak chcesz pozbyć się nadmiernej ilości tłuszczu, który znajduję się na twoim brzuchu to rób takie ćwiczenia jak burpress, mountain climbers, sprinty, bieganie, rower też pomoże chodzi o to aby przy takim treningu na spalanie tłuszczu trzeba się nieźle spocić. Tu wrzuce przykładowy filmik z takimi ćwiczeniami:


Chcesz rozbudować łapy i klatę, no dobra a co z resztą rozwijaj ciało proporcjonalnie żeby to ładnie wszytko wyglądało. Radzę jak najszybciej zaopatrzyć się w drążek bo jak będziesz robił te ćwiczenia a nie będziesz się podciągał to będzie tak średnio moim zdaniem jak będziesz umiał 50 pompek a z podciąganiem lipa a przy podciąganiu robisz plecy i biceps więc to też będzie się rozbudowywać fajnie.

1 min przerwy między seriami i 1,30 do 2 min co ćwiczenie chyba będzie spoko
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ekstaza - plan treningowy, wskazówki 2018/07/12 08:17 #41440

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 296
  • Podziękowania: 29
  • Oklaski: 1
Podciąganie, pompki i dipy to podstawa. Bez drążka się nie obejdzie. Można robić australijskie na początek np.: łapiąc się za stół, no ale ileż można? :P
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ekstaza - plan treningowy, wskazówki 2018/07/12 08:49 #41441

  • Ekstaza
  • Ekstaza Avatar
  • Wylogowany
  • Brak rangi
  • Posty: 2
  • Oklaski: 0
Rozumiem i jak najbardziej popieram, ale co w momencie kiedy przychodzi -15*C, na mrozie ćwiczyć? Przecież to bardzo kontuzjogenne i chorobogenne.

Mam na myśli drążki na dworze, bo w domu to trochę lipa na takim przytwierdzanym do ściany.
Ostatnio zmieniany: 2018/07/12 08:49 przez Ekstaza.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Ekstaza - plan treningowy, wskazówki 2018/07/12 08:55 #41442

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 165
  • Podziękowania: 8
  • Oklaski: 1
wtedy idziesz na siłownie
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Dziś zrobię coś, czego innym się nie chce.
Jutro zrobię coś, czego inni nie będą w stanie!

Kalendarz

Jul 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Co to jest Plank?

Czym jest tzw. "Plank"?

To rodzaj ćwiczeń izometrycznych. Ćwiczenia izometryczne polegają na napinaniu poszczególnych mięśni, bez zmiany długości ich włókien.

Co to oznacza w praktyce? Napinamy mięśnie, ale nimi nie ruszamy i wytrzymujemy w takiej pozycji kilkadziesiąt sekund...

Więcej…

Obroty tyłem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #3

Tutorial #22 Obroty tyłem z siedzenia na drążku / Bar Spinning #3 

Siema. Dzisiaj w poradniku nauka obrotów tyłem z siedzenia na drążku, zobacz jak w łatwy sposób nauczyć się takich obrotów, zapraszam do obejrzenia!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.