Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan FBW, prosba o ocene

Plan FBW, prosba o ocene 2018/07/08 21:21 #41402

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek: 26
Wzrost: 184
Waga: 96

Ilość wykonanych pompek:15+
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):5
Ilość wykonanych przysiadów:20+

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: kilka dni temu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): super
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):

Przebyte kontuzje, urazy: brak
Czy teraz coś boli: nie

Jak często chcesz/możesz trenować: codziennie
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): park sw
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): masa plus poprawa sylwetki
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): park sw oraz silownie
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout?
############METRYKA KONIEC################

Witam wielel osob poczatklujacych zastanawia sie nad optymalnym planem. Wydaje mi sie ze zmontowalem niezly plan a przynajmniej dobor cwiczen. Prosilbym o ocene i mozliwe popraki.
Plan bedzie wykonywany obwodami, 30-60s przerwy miedzy cwiczeniami, ok 1-2min miedzy obwodami.
Cwicze juz jakies 2 miesiace, postaram sie robic 4-6 obwodow jesli nie bede dawal rady na 4-5 obwodzie zamienie cwiczenia w trakcie treningu na prostrze. Trening ok 4 dni w tygodniu plus bieganie w dni nietreningowe.
1
Podciagniecia nachwyt
Podciaganie podchwyt wasko negat.
Pompki szerokie
Pompki klalsyczne
Pompki szczupakowe
Przysiady bulgarskie
2cw na brzuch

2
Podciaganie szerokim nachwytem
Podciaganie mlotkowe negat.
Pompki na podwyzszeniu
Pompki diamentowe
Przysiady
2cw brzuch
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan FBW, prosba o ocene 2018/07/08 21:35 #41403

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Platynowy forowicz
  • Posty: 422
  • Podziękowania: 58
  • Oklaski: 8
Poprzeplataj podciągnięcia i pompki, tzn: ćwiczenia pull/push/pull/push. Teraz masz priorytet na pull: robisz dwa rodzaje podciągnięć "na świeżo", a przechodząc do pompek już jesteś bardziej zmęczony. Jak poprzeplatasz będzie to lepiej zbalansowane.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan FBW, prosba o ocene 2018/07/08 21:52 #41404

  • Majkellbn
  • Majkellbn Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 13
  • Oklaski: 0
aaa racja racja :)
wydawalo mi sie ze podciagniecia trzeba dac na poczatku treningu bo najwiecej sily zabieraja
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.

Kalendarz

Nov 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness

FIWE - Międzynarodowe Targi Branży Fitness & Wellness to biznesowe wydarzenie organizowane w Warszawskim Centrum EXPO XXI, w dniach 12-13 września 2015 roku.

Więcej…

Trening dla osób początkujących - kalistenika / street workout

Dla wszystkich osób chcących zacząć przygodę ze Street Workoutem Sebastian przygotował specjalny tutorial. W poradniku przykładowy trening dla osób zaczynających ćwiczyć z ciężarem własnego ciała - kalistenika / street workout

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.