Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Czy takie.katowanie jest dobre

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/07/06 08:15 #41360

###########METRYKA START################
Wiek:23
Wzrost:190
Waga:83

Ilość wykonanych pompek:50
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt):10/8
Ilość wykonanych przysiadów:70

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: biegam po 4km pod koniec treningu
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): bieganie i i Ala sw
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
Codzienny kat drazek/dipy 6/12 6/12 5/10 5/10 4/8 4/8 3/6 3/6 3/6 3/6 60 pompek i biegiem do samochodu około 4km i tak od 2 tyg , wcześniej przez 3 miesiące jechałem plan treningowy na ramiona z androida przeszedłem cale 3 plany po 30 dni i zdecydowałem ze na drążku cos.mogę juz robić. Aplikacja nazywa.sie ; ramiona treningu.
Przebyte kontuzje, urazy:nie
Czy teraz coś boli:

Jak często chcesz/możesz trenować: 6dni/2 przerwy
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW): sw
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..): nauka trików rzezba
Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): park do sw, sztanga hantelki
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Streetworkout
############METRYKA KONIEC################
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/07/07 15:31 #41378

  • drake
  • drake Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 393
  • Podziękowania: 52
  • Oklaski: 5
Ja codziennie staram się robić 30 podciągnięć i 30 dipów, ale to jest taki rozruch - cięższe treningi są rzadziej. Więc dużo zależy od tego jak ciężkie są te treningi. Jeżeli wolisz (lub takie masz możliwości) ćwiczyć lżej a często i dajesz radę się zregenerować to ok - nie ma w tym nic złego. Jeżeli wpadniesz w stagnację, wtedy możesz poeksperymentować i np. zwiększyć intensywność a zmniejszyć częstotliwość. Bo trenować do upadłego codziennie na dłuższą metę się nie da - dopadnie Cię przetrenowanie albo kontuzje.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/07/07 15:44 #41380

  • amnestian
  • amnestian Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 215
  • Podziękowania: 13
  • Oklaski: 5
Z tym katowaniem uważaj :) Po jakimś czasie, mogą się mieśnie zbuntować o ile nie trenujesz dłuższy okres czasu. Ja po nie całym roku postawiłęm sobie poprzeczkę i codziennie przez 30 dni po 100 diamentów. Mięsnie w ostatnich dniach padały z zmęczenia i nie miały czasu na regenerację. Niby poprawiła się klatka, ale jakbym robił co 2 dni trening byłoby pewnie dużo lepiej :)

Polecam CI treningi 3 / 4 razy w tygodniu na początek i po 7 - 12 miesiącach jak chesz to zwiększ.

Ale prawda jest taka, że wszysytko zależy od Twojego organizmu. Tylko się nie przetrenuj :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/07/10 13:44 #41420

Dziękuję za wypowiedzi. jak na razie to straszny katabolizm mam chyba od tych drazkow i dipow..., Do końca miesiąca będę robil i podwyzszal poprzeczke na koniec miesiąca wypowiem się czy był progres czy jednak kontuzja :) Piateczka! B) B) B) :P :lol:
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/08/06 19:55 #41958

Witajcie
Minał prawie miesiąc wiec czas się wyspowiadać :D
Z treningami trochę "zlajtowalem" przez ostanie 3tyg jade trybem 2dni cwiczace, 2 dni nie cwiczace, 2 dni cwiczace, 2 dni nie cwiczace.
Mysle ze progres jako taki jest poniewez po przeczytaniu postu który pisałem miesiąc temu jestem w szoku :D ponieważ dziś zrobiłem trochę więcej i czuje ze zostane na tym etapie jak na razie, moje ćwiczenia wyglądają tak. ( od razu uprzedzam ze cwicze ciagle to samo, nie zmieniam cwiczen, chce wyrobić jak najlepsza baze,) Na zmiane drążek z dipami 9/15 9/15 8/15 8/15 7/12 7/12 6/10 6/10 5/10 5/10 ( z czego 5 pierwszych serii nadchwytem czyli 41podciagniec i podchwytem 29, dipy ciagle takie same czyli 124) Nastepnie pompki -100 w tym serie zależne od sily która mi została :D staram się zrobić w 4-6 seriach I NA KONIEC MOJ RARYTAS

l-sit który wykonuje na poręczach od dipow robie po 4 serie i trzymam czasowo az mi nogi opadna, na ziemi tez mi powoli wychodzi utrzymać trochę w powietrzu ladnie technicznie jak na mnie z prostymi kolanami i palcami u nog wysuniętymi robie je na palcach nie na rekach w sensie dłoniach :XX no mam nadzieje ze napisałem to jakos zrozumiale, spojnosci tekstu pewnie brak wiec przepraszam :D, Jakies porady ? hejty? wszystko mile widziane :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/08/16 12:12 #42110

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7813
  • Podziękowania: 463
  • Oklaski: 119
Trenujesz zgodnie z własnymi założeniami i sam wyciągasz wnioski na bazie własnych doświadczeń.
Czego chcesz więcej.
Taka forma nauki jest najlepsza.

Sam zauważyłeś że coś jest nie tak i musiałeś zmniejszyć ilość dni treningowych.

Na obecną chwilę trening się sprawdza (sprawdza się po zmniejszeniu dni treningowych).



PS. Ale nogi trenujesz też?
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/08/16 19:32 #42118

Wstyd się przyznać ale od 2 mięs, mój jedyny trening nóg to bieganie xd B)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/08/18 08:51 #42127

  • Nabemori
  • Nabemori Avatar
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Posty: 352
  • Podziękowania: 35
  • Oklaski: 3
To bardzo źle. Nogi warto robić typowo silowo. Przysiady na jednej nodze, z obciążeniem itp.

Chyba że zależy Ci na freestylu to wyrosniete nogi mogą przeszkadzac.
Mam plan plan,
I za ciosem idę...
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/09/06 09:23 #42347

Heja,, jak co miesiąc wypowiedz na temat mojego progresu, wiec nie wiem czy jestem jakiś dziwny ale chyba jednak od figur najbadziej podoba mi się robienie bazy, kazde powtórzenie więcej jest dla mnie bardzo ważne, ale do rzeczy rozpisze się na jakim etapie jestem swoim treningiem d-drążek dip-dipy

10d/15dip 10d/15dip 9d/12dip 9d/12dip 8d/12dip (zmiana chwytu po pieciu seriach z nachwytu na podchwyt ) 8d/12dip x5
i tak już 3 miesiąc ciagle w gore :) następnie jakeis pompki, ostatnio uczyłem się muscule upa, myslalem ze będzie latwiej ale jednak nie jest :( nauczyłem się wchodzić jedna reka jakos i tak na zmiane robilem, lecz po mocniejszym treningu i zrobieniu 20 muscule upow na drugi dzień myslalem ze odpadną mi barki i dalem sobie na razie spokoj, gdyż wydaje mi się ze robie cos nie poprawnie i nadwyrężam strasznie owe stawy, Podpowie mi ktoś na jakiej figurze nabiorę trochę motywacji do dalszych treningow :) myslalem o nauce front levera, ale niestety brzuch mam bardzo slaby wiec zaczynam go dopiero cwiczyc, muscule upy na razie odpuszczam gdyż boje się o kontuzje :) jeżeli ktoś przeczytal moje wypociny to dziekuje bardzo :)
Wstawie tutaj filmik nagrany moim telefonem do biegania wiec się nie smiac XD tutaj mój muscule up ale trochę gorszy niż robilem dotychczas to sa pierwszy proby choć nie wiele się zmienilo
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/09/06 09:24 #42348

Heja,, jak co miesiąc wypowiedz na temat mojego progresu, wiec nie wiem czy jestem jakiś dziwny ale chyba jednak od figur najbadziej podoba mi się robienie bazy, kazde powtórzenie więcej jest dla mnie bardzo ważne, ale do rzeczy rozpisze się na jakim etapie jestem swoim treningiem d-drążek dip-dipy

10d/15dip 10d/15dip 9d/12dip 9d/12dip 8d/12dip (zmiana chwytu po pieciu seriach z nachwytu na podchwyt ) 8d/12dip x5
i tak już 3 miesiąc ciagle w gore :) następnie jakeis pompki, ostatnio uczyłem się muscule upa, myslalem ze będzie latwiej ale jednak nie jest :( nauczyłem się wchodzić jedna reka jakos i tak na zmiane robilem, lecz po mocniejszym treningu i zrobieniu 20 muscule upow na drugi dzień myslalem ze odpadną mi barki i dalem sobie na razie spokoj, gdyż wydaje mi się ze robie cos nie poprawnie i nadwyrężam strasznie owe stawy, Podpowie mi ktoś na jakiej figurze nabiorę trochę motywacji do dalszych treningow :) myslalem o nauce front levera, ale niestety brzuch mam bardzo slaby wiec zaczynam go dopiero cwiczyc, muscule upy na razie odpuszczam gdyż boje się o kontuzje :) jeżeli ktoś przeczytal moje wypociny to dziekuje bardzo :)
Ostatnio zmieniany: 2018/09/06 09:26 przez Zielonykierat. Powód: chcialem wstawic filmik xd
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/09/06 09:58 #42349

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 322
  • Podziękowania: 18
  • Oklaski: 3
Nie rób MU na jedną rękę bo rozpieprzysz sobie barki
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/09/08 00:29 #42372

  • Virl3x
  • Virl3x Avatar
  • Online
  • Moderator
  • Posty: 164
  • Podziękowania: 6
  • Oklaski: 2
Rabbek dobrze mówi, nie rób muscle upa na jedną rękę bo właśnie są takie efekty czyli ból barku. Spróbuj podciągać się wyżej, tak mniej więcej do klatki. Na początku możesz robić tak jak na crossficie czyli takie kipowane podciągnięcia z pomocą wybicia z bioder/kolan ale z czasem podciągaj się wysoko bez tego kipowania. Niskie bar dipy też będą spoko, jak masz gumę oporową to też pomaga. Co do figur to mówią, że back lever niby jest łatwy ale ja już go katuje długo i nie jestem jeszcze zadowolony z wyników, ale możesz spróbować. Pewnie l-sita umiesz trzymać na drążku to może spróbuj teraz przejść z nim na poręcze/paraletki i na koniec na podłogę, to Ci powinno wzmocnić fajnie brzuch ale pamiętaj żebyś wykonywał też inne ćwiczenia na tą partię jak i na pozostałe.
"Pozdrawiam mocne charaktery, widzimy się niedługo" - hamzhamowni
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Czy takie.katowanie jest dobre 2018/09/08 13:24 #42374

  • Charles88
  • Charles88 Avatar
  • Wylogowany
  • Ekspert
  • Posty: 161
  • Podziękowania: 9
  • Oklaski: 4
Trenuj tez mięśnie core, bardzo Ci to pomoże.
Wykonuj regularnie np.: hollow body, planki, supermany, wznosy nóg itp.
Do nauki L-sit dodałbym jeszcze próby dragon flag ;) i nie zapominajmy o nogach czyli pistoletach.
Mnie osobiście nauka tych 3 ćwiczeń mobilizuje i daje dodatkowych chęci, bo widzę wzrost siły także w innych ćwiczeniach. Np, ćwicząc pod L-Sita wykonuje scapula dips i dzięki temu lepiej czuje barki itd
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Sep 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Ghetto Workout Poland Championship 2014

IMPREZA PRZEŁOŻONA Lista imprez organizowanych w 2014 roku ciągle rośnie. Kolejne zawody Street Workout tym razem na warszawskim podwórku. Impreza pod nazwą: Ghetto Workout Poland Championship 2014 odbędzie się najprawdopodobniej 17 maja 2014.  

Więcej…

Street Workout

Street Workout (ang. Street - ulica, Workout - trening) Jest to rodzaj ćwiczeń kalistenicznych na świeżym powietrzu, wykonywanych z użyciem elementów tzw. "małej architektury" , np. trzepaki, murki, latarnie, bramki piłkarskie, ...).

Obecnie w Polsce powstaje coraz więcej specjalnie do tego celu przystosowanych Parków (place zabaw dla dorosłych), wyposażonych w drążki rozmieszczone na różnych wysokościach, poręcze, lub drabinki.

Jest to świetny sposób na wzmocnienie kondycji, poprawę sylwetki, oraz znakomity sposób na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. 

Więcej…

Rozgrzewka - Część 1: Wstęp

Jedna z najważniejszych części treningu, a jednocześnie najczęściej bagatelizowana przez początkujących (i nie tylko) sportowców. Ponieważ jest to tzw. temat rzeka, podzielimy go na kilka części prezentowanych w kolejnych artykułach.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.