Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Plan pod siłę/wytrzymałość

Plan pod siłę/wytrzymałość 2018/06/13 09:51 #41131

  • gwl97
  • gwl97 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 5
  • Oklaski: 0
Witam panowie
Poszukuję pomocy w doborze planu pod moje cele , mianowicie trenuję Kali już ponad rok wpierw próbowałem swoich sił w samej wytrzymałości , potem spodobała mi się statyka , potem siła . Jednak teraz chciałbym obrać konkretny cel treningowy mianowicie przede wszystkim chciałbym być silny no i mieć jako taką wytrzymałość, moim głównym celem jest przede wszystkim nauczyć się podciągać na 1 ręce , oraz stać na rękach na jednej ręce. Ułożyłem sobie taki plan ;

Poniedziałek/Czwartek ( Siła) 1 tydzień
10x3 pull ups ( narazie z +5/8kg żeby się przyzwyczaić potem będę zwiększał)
10x5 dipsy z ciężarem
Izometria 10/10/10

Wtorek (wytrzymałość)
piramdika pull ups + dips / chin ups + bar dips
piramidka australijskie + pompki / podchwyt australijskie + diamenty

Środa ( Handstand)
trening pod hs'a + barki

Piątek (trening pod one arm pull up)
tutaj mam problem z doborem ćwiczeń

Sobota (nogi)
siady / bułgary/ eksplozywne / łydki

Poniedziałek / Środa / Piątek (brzuch)

I teraz moje pytanie brzmi czy taki plan będzie dobry , czy może za dużo namieszałem i należy coś wyrzucić/zmienić ? Chciałbym też was prosić o pomoc w doborze ćwiczeń pod one arm gdyż nie wiem jakie ćwiczenia są najefektywniejsze . Za wszystkie sugestie dziękuje
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Plan pod siłę/wytrzymałość 2018/06/13 17:15 #41142

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 326
  • Podziękowania: 12
  • Oklaski: 2
Pod one arm pull-up niestety nie pomogę, bo nigdy takiego treningu nie robiłem. Jeżeli chodzi o piramidki w treningu na wytrzymałość to jak najbardziej bardzo pożądana sprawa :D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Za tę wiadomość podziękował(a): adrianwoj32
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nie ma złej pogody, czy złego dnia,
są tylko słabe charaktery.
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Imprezy SW Czerwiec

Kilka ciekawych imprez Street Workout-owych odbywających się w czerwcu. Informacje ze strony: Street Workout Event\'s.

Więcej…

Jak prawidłowo podciągać się na drążku? - Część 1

Podciąganie na drążku nie należy do najłatwiejszych ćwiczeń. Tym bardziej dla osób, które na co dzień nie uprawiają żadnych sportów poprawne podciągnięcie może być nie lada wyzwaniem.

Więcej…

Z Back Lever-a do Front Levera-a - Combo

Jeśli brakuje Ci pomysłu jak urozmaicić swoje umiejętności na drążku koniecznie zapoznaj się z tym poradnikiem!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.