Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;)

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/14 00:22 #41154

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 261
  • Podziękowania: 10
  • Oklaski: 2
Nie no mówię serio, widać że zapierdalasz i nie ma lipy. Ja szanuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/14 08:19 #41156

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
piesu napisał:
Nie no mówię serio, widać że zapierdalasz i nie ma lipy. Ja szanuję.


Hah , dzięki stary za miłe słowa ! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/19 21:17 #41203

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Trening 14.06
Trening 16.06
Trening 17.06

Czułem dość duże zmęczenie , nie wiem czy to praca czy coś innego , może złe posiłki przed treningiem ? Postanowiłem zrobić treningi bez progresu ;/ , następny trening , jutro może 3 dni przerwy dobrze zrobią ;)
Panowie już o to pytałem , głownie zależy mi na klacie, co dodać żeby ją troche pobudzić do redukcji tłuszczu ?


-Pike Push-Ups 6/6/6/5
-Wznosy kolan do klatki 25/25/25/25
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/5/5
-Pompki diamentowe ( na skosie żeby zrobić więcej jak ktoś radził) 12/12/12/12
-Przysiady z wyskokiem 22/22/22/22
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/5/5/5
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 24/24/24/24
-Wykroki 22/22/22/22
-Dipy na krześle 7/7/7/7
-Pompki szerokie (również na skosie jak diamentowe) 12/12/12/12
-Plank 3x15 sekund 30/30/30/30 s
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/19 22:57 #41204

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 270
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 6
Wznosy kolan polecam zminić na wznosy prostych nóg, starczy nawet do L robić i tak mocniej poczujesz brzuch po mniejszej ilości powtórzeń.

A co do spalenia tłuszczu widze 3 rozwiązania:
1 bieganie i rower dodatkowo w wolnym czasie
2 interwały
3 trening siłowy na zwiększenie zapotrzebowania dobowego kalorii w organiźmie (poprzednie spalają więcej kalorii głównie tylko podczas treningu)

No i jasne o diecie zdrowszej, mniej przetworzonej rzywności, ale to pewnie wiesz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/21 08:48 #41227

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Bardzo dziękuje za rady :) , tak jak mówisz zmienię na wznosy prostych nóg , zobaczymy ile dam radę zrobić powtórzeń :) , dieta jest , liczę calorie , chociaż nie powiem ze jestem jakimś robotem i się trzymam w 100% , poprostu zdrowa dieta , nie jestem zawodnikiem żeby się aż tak przejmować :)
Ok , myśle ze zrobię bieganie , tylko czy bieganie po treningu będzie odpowiednie ? Tak najbardziej by mi pasowało .Zrobilem 3 dni przerwy i odrazu trening lepiej szedł .

Trening 20.06


-Pike Push-Ups 6/6/6/5
-Wznosy kolan do klatki 26/26/26/26
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/6/5
-Pompki diamentowe ( na skosie żeby zrobić więcej jak ktoś radził) 14/14/14/14
-Przysiady z wyskokiem 24/24/24/22
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/5/5/5
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 24/24/24/24
-Wykroki 24/24/24/22
-Dipy na krześle 8/8/8/7
-Pompki szerokie (również na skosie jak diamentowe) 14/14/14/12
-Plank 30/30/30/30 s
Ostatnio zmieniany: 2018/06/21 08:49 przez Jura95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/02 12:47 #41304

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Witam , pozmieniałem troche trening :p , z racji tego ze jazda rowerem to moje hobby i robię miesięcznie często koło 100km to po tych treningach z przysiadami z wyskokiem i wykrokami każdy jazda mega mnie męczyła :/. Postanowiłem ćwiczenia usunąć , wkoncu jazda na rowerze to głównie trening nóg nie ?

Trening 24,27,30-06

Pike Push-Ups 6/6/6/6
-Wznosy wyprostowanych nóg do klatki 22/20/18/18
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/6/6
-Pompki diamentowe na skosie 12/12/12/12
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/6/6/6
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 26/26/26/26
-Dipy na krześle 10/10/10/10
-Pompki szerokie 12/12/12/12
-Plank 30/30/30/30

No i średnio miedzy 60-100 km na rowerze tygodniowo oraz bieganie raz , dwa razy w tyg 25-35 min . Widzę ze sylwetka się poprawia mimo ze waga leci wolno :) pozdro !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/02 14:21 #41305

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 249
  • Podziękowania: 14
  • Oklaski: 2
Jak ciśniesz pod górę to nogi ładnie pracują.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/04 12:34 #41330

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
No właśnie a ja na rowerze górskim , piaski , lasy tak naprawdę to nogi spompowane są nieźle ;D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes

facebook

Wszyscy ludzie upadają,
tyle że Ci Wielcy potrafią iść z obdartym kolanem.

Kalendarz

Aug 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Street Workout

Street Workout (ang. Street - ulica, Workout - trening) Jest to rodzaj ćwiczeń kalistenicznych na świeżym powietrzu, wykonywanych z użyciem elementów tzw. "małej architektury" , np. trzepaki, murki, latarnie, bramki piłkarskie, ...).

Obecnie w Polsce powstaje coraz więcej specjalnie do tego celu przystosowanych Parków (place zabaw dla dorosłych), wyposażonych w drążki rozmieszczone na różnych wysokościach, poręcze, lub drabinki.

Jest to świetny sposób na wzmocnienie kondycji, poprawę sylwetki, oraz znakomity sposób na spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. 

Więcej…

Street Workout Poland Championships 2015

Wakacje coraz bliżej, a w raz z nimi długo oczekiwane: Street Workout Poland Championships 2015

Więcej…

Back Lever One Arm - Waga Tyłem na jednej ręce

Zwykły back lever (waga tyłem) to dla Ciebie nic trudnego? To znak że czas przejść na wyższy poziom! W tym poradniku zobaczysz jak nauczyć się back levera na jedną rękę! Zapraszam! Sebastian!

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.