Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........
  • Strona:
  • 1
  • 2

TEMAT: Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;)

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/14 00:22 #41154

  • piesu
  • piesu Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 297
  • Podziękowania: 11
  • Oklaski: 2
Nie no mówię serio, widać że zapierdalasz i nie ma lipy. Ja szanuję.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/14 08:19 #41156

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
piesu napisał:
Nie no mówię serio, widać że zapierdalasz i nie ma lipy. Ja szanuję.


Hah , dzięki stary za miłe słowa ! :)
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/19 21:17 #41203

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Trening 14.06
Trening 16.06
Trening 17.06

Czułem dość duże zmęczenie , nie wiem czy to praca czy coś innego , może złe posiłki przed treningiem ? Postanowiłem zrobić treningi bez progresu ;/ , następny trening , jutro może 3 dni przerwy dobrze zrobią ;)
Panowie już o to pytałem , głownie zależy mi na klacie, co dodać żeby ją troche pobudzić do redukcji tłuszczu ?


-Pike Push-Ups 6/6/6/5
-Wznosy kolan do klatki 25/25/25/25
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/5/5
-Pompki diamentowe ( na skosie żeby zrobić więcej jak ktoś radził) 12/12/12/12
-Przysiady z wyskokiem 22/22/22/22
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/5/5/5
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 24/24/24/24
-Wykroki 22/22/22/22
-Dipy na krześle 7/7/7/7
-Pompki szerokie (również na skosie jak diamentowe) 12/12/12/12
-Plank 3x15 sekund 30/30/30/30 s
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/19 22:57 #41204

  • Szymon Lutowicz
  • Szymon Lutowicz Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 271
  • Podziękowania: 38
  • Oklaski: 6
Wznosy kolan polecam zminić na wznosy prostych nóg, starczy nawet do L robić i tak mocniej poczujesz brzuch po mniejszej ilości powtórzeń.

A co do spalenia tłuszczu widze 3 rozwiązania:
1 bieganie i rower dodatkowo w wolnym czasie
2 interwały
3 trening siłowy na zwiększenie zapotrzebowania dobowego kalorii w organiźmie (poprzednie spalają więcej kalorii głównie tylko podczas treningu)

No i jasne o diecie zdrowszej, mniej przetworzonej rzywności, ale to pewnie wiesz.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/06/21 08:48 #41227

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Bardzo dziękuje za rady :) , tak jak mówisz zmienię na wznosy prostych nóg , zobaczymy ile dam radę zrobić powtórzeń :) , dieta jest , liczę calorie , chociaż nie powiem ze jestem jakimś robotem i się trzymam w 100% , poprostu zdrowa dieta , nie jestem zawodnikiem żeby się aż tak przejmować :)
Ok , myśle ze zrobię bieganie , tylko czy bieganie po treningu będzie odpowiednie ? Tak najbardziej by mi pasowało .Zrobilem 3 dni przerwy i odrazu trening lepiej szedł .

Trening 20.06


-Pike Push-Ups 6/6/6/5
-Wznosy kolan do klatki 26/26/26/26
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/6/5
-Pompki diamentowe ( na skosie żeby zrobić więcej jak ktoś radził) 14/14/14/14
-Przysiady z wyskokiem 24/24/24/22
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/5/5/5
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 24/24/24/24
-Wykroki 24/24/24/22
-Dipy na krześle 8/8/8/7
-Pompki szerokie (również na skosie jak diamentowe) 14/14/14/12
-Plank 30/30/30/30 s
Ostatnio zmieniany: 2018/06/21 08:49 przez Jura95.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/02 12:47 #41304

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
Witam , pozmieniałem troche trening :p , z racji tego ze jazda rowerem to moje hobby i robię miesięcznie często koło 100km to po tych treningach z przysiadami z wyskokiem i wykrokami każdy jazda mega mnie męczyła :/. Postanowiłem ćwiczenia usunąć , wkoncu jazda na rowerze to głównie trening nóg nie ?

Trening 24,27,30-06

Pike Push-Ups 6/6/6/6
-Wznosy wyprostowanych nóg do klatki 22/20/18/18
-Podciąganie wąskim nachwytem 6/6/6/6
-Pompki diamentowe na skosie 12/12/12/12
-Podciąganie podchwytem/ nachwytem 6/6/5/5
-Pompki normalne 6/6/6/6
-Mountain Climbers ( pozycja jak do pompek i podciąganie nóg do klatki ) 26/26/26/26
-Dipy na krześle 10/10/10/10
-Pompki szerokie 12/12/12/12
-Plank 30/30/30/30

No i średnio miedzy 60-100 km na rowerze tygodniowo oraz bieganie raz , dwa razy w tyg 25-35 min . Widzę ze sylwetka się poprawia mimo ze waga leci wolno :) pozdro !
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/02 14:21 #41305

  • Rabbek
  • Rabbek Avatar
  • Wylogowany
  • Złoty forowicz
  • Posty: 386
  • Podziękowania: 25
  • Oklaski: 3
Jak ciśniesz pod górę to nogi ładnie pracują.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Zaczynamy ! Czyli początki u wysokiego faceta ;) 2018/07/04 12:34 #41330

  • Jura95
  • Jura95 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 20
  • Oklaski: 0
No właśnie a ja na rowerze górskim , piaski , lasy tak naprawdę to nogi spompowane są nieźle ;D
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
  • Strona:
  • 1
  • 2
Moderatorzy: Pepes, Virl3x

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

Oct 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

Szkoła na drążku 9 i 10

Dzisiaj zaprezentujemy dwa bardzo zbliżone do siebie triki, dzięki którym można `dosyć łatwo` przejść ze zwisu swobodnego do pozycji siedzącej na drążku. Wejście Hiszpańskie i Wejście Księcia...

Więcej…

Układ mięśniowy człowieka

Artykuł został opracowany i udostępniony przez: Muzeum Przyrodnicze Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Ilustracje do artykułu ?Układ mięśniowy człowieka? powstały przy merytorycznym wsparciu Dr Tomasza Kozłowskiego z Zakładu Antropologii UMK.

Więcej…

Flaga - Human Flag

Human flag - Jeden z podstawowych trików stosowanych w Street Workout. Wymaga od ćwiczącego silnych mięśni: obręczy barkowej, skośnych brzucha, oraz pleców i ramion.

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.