Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło: Zapamiętaj mnie
Zanim poprosisz o trening zapoznaj się z wątkami przypiętymi.........

TEMAT: Trening w tygodniu

Trening w tygodniu 2018/05/09 17:23 #40689

  • wykopek15
  • wykopek15 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
############METRYKA START################
Wiek:17, w Listopadzie 18
Wzrost:173
Waga:79

Ilość wykonanych pompek:Około 35 dokładnych, zrobię w Sobotę dla pewności
Ilość wykonanych podciągnięć (nachwyt i podchwyt): Nachwyt 14, a podchwytem nie wiem, pewnie też około 14
Ilość wykonanych przysiadów:

Kiedy ostatni przebiegłeś/aś 0,5km, kiedy 2km, a kiedy 5km: Ostatnio biegałem Interwały, ale ile przebiegłem? Nie wiem.
Ogólny stan fizyczny (słaby, średni, dobry, super): Średni/Dobry
Uprawiane aktywności fizyczne (rower, bieganie, siłownia, ?): Street Workout, Rozciąganie, Piłka nożna
Jeśli ostatni trenowałeś cokolwiek (Siłownia, Street Worout, Crossfit, Boks...), to tu podaj jak wyglądał twój trening (plan treningowy, ciężar, jakie ćwiczenia ile serii, ...):
To tak:
Teraz wykonuję:
Poniedziałek, Środa - "Siła" 11 obwodów Łuczniczych Podciągnięć i Pompek w staniu na rękach w oparciu o ścianę, z treningu na trening dodaję po 1 powtórzeniu na wybrany obwód. Od niedawna wykonuję także Pseudo Pompki 5 Serii po 11-10 Powtórzeń, też dodaję po 1 powtórzeniu co trening
Wtorek, Czwartek - Korpus: Progresje do Elementów kilka Serii Fronta, Dragon Flaga. (Sylwetka Hollow Body 30 sekund, Sylwetka odwrócone Hollow Body 30 sekund + kilka Supermanów, Skłony brzucha z rękoma za głową 20 powtórzeń, 20 Supermanów, 12 kołysek w pozycji Hollow Body, 12 kołysek w pozycji odwrócone Hollow Body) 3 Obwody 30 Sekund Przerwy
Od niedawna 3 Serie rozjazdów, oraz 3 Serie wzonsów nóg w siadzie płaskim.
Piątek - "Coś" 5 obwodów Pompki Diamentowe, Podciągnięcia wąskie Nachwytem, Przysiady na jednej nodze, Pompki z nogami u góry, Podciągnięcia Nachwytem szerzej niż Barki. Z Treningu na Trening powtórzenia w górę o 1 w każdym ćwiczeniu, w podciągnięciach ciężej.



Kiedyś
Poniedziałek, Środa, Piątek - 3 Obwody
-Podciągnięcia Szerszym Nachwytem
-Pompki Diamenty/Wąskie
-Podciągnięcia Podchwytem
-Pompki V (czy jakoś tak)
-Pompki klasyczne
-Pompki odwrócone(Miały być Pompki na poręczach ale poręczy nie mam, a krzeseł nie chcę łamać)
-Szerokie Nachwytem/Wąskie Podchwytem
I powtórzenia w górę o jeden co trening, gorzej w podciągnięciach

Wtorek, Czwartek - Korpus Film od "Kura Workout"


Przebyte kontuzje, urazy: Kiedyś kostka
Czy teraz coś boli:Strzelanie Kolana

Jak często chcesz/możesz trenować: 3-5 razy w tygodniu
Gdzie będą się odbywały twoje treningi (Dom, Siłownie, Park SW):Dom, Garaż
Co chcesz osiągnąć (schudnąć, złapać masę, poprawić wyniki w pompkach, nauka trików, ?..):Nauka Dragon Flaga, Fronta, Poprawa Backa, Siła, Zwiększenie wytrzymałości.

Co masz do dyspozycji (drążek w futrynie, drążek szeroki na świeżym powietrzu, park do SW, siłownia, ?.): Drążek, mogę zrobić zdjęcie.
Co preferujesz: Kalistenika czy Street Workout? Nie widzę różnicy.
############METRYKA KONIEC################

Hmmm... To chyba wszystko, prosił bym o pomoc. Chodzi o to iż nie czuję tym aktualnym treningiem "Ćwiczenia", a Starym nie czuję progresu w na przykład Podciągnięciach na jednej ręce.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening w tygodniu 2018/05/15 15:18 #40776

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Dobra, dokopałem się do tej wiadomości.

Po Twoich celach widzę że wybrałeś ćwiczenia które mocno angażują brzuch.
Powinieneś obowiązkowo uwzględnić w treningu jakieś ćwiczenia siłowe na brzuch.
Polecam wznosy prostych nóg do drążka.

Nie czujesz zmęczenia mięśni po obecnym treningu?
Dobij na koniec konkretne mięśnie jakimś dodatkowym minisetem w stylu:
2 podciągnięcia
4 pompki
i te dwa ćwiczenia w kółko do upadku mięśniowego. Ewentualnie potem poczekaj 2-3 minuty i ponownie do upadku mięśniowego.

Próbowałeś przed treningiem zmęczyć trochę przedramiona? Wypróbuj (przed lub po treningu) wiszenie na przemienne na prawej i lewej ręce. Bez schodzenia z drążka. Przyda się do podciągania na jednej łapie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening w tygodniu 2018/05/15 15:32 #40778

  • wykopek15
  • wykopek15 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie :)
Krzesełka mogą być jako ćwiczenie siłowe na brzuch? Po tym treningu jak zrobię z 6 tak piecze ;) , Spróbuję jakoś dodać je do treningu.
Znaczy te dobicie mięśni po tych ćwiczeniach "Siłowych" w Poniedziałek i w Środę?
Co do przedramion, kiedyś wieszałem się na ręczniku, myślę że to jest dobry pomysł. Dodam sobie na koniec treningu z jakieś wieszanie.
Mam pytanie nie do końca związane z tematem, a mianowicie dotyczy ono biegania, masz jakiś pomysł jak biegać?
Mam zamiar biegać 2 razy w tygodniu po 4-5 kilometrów, i nie wiem jak to progresować, po prostu dodać odległość czy szybciej biec?
Ostatnio zmieniany: 2018/05/15 15:33 przez wykopek15.
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening w tygodniu 2018/05/15 16:02 #40784

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
No chciałem żebyś dobił te mięśnie w poniedziałek, środę i piątek. Bo twierdzisz że nie czujesz "Ćwiczenia".

A co do biegania, to zależy w jakim celu biegasz.
Możesz biegać i szybciej i dalej. Albo tylko starać się obniżać tętno przy płynnym bieganiu.

Szczerze osobiście myślę że bieganie powyżej 10km nie jest mi/nam do niczego potrzebne. Więcej negatywnych skutków z tego niż korzyści.

Oczywiście każdy może mieć swoje zdanie.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening w tygodniu 2018/05/21 15:50 #40846

  • wykopek15
  • wykopek15 Avatar
  • Wylogowany
  • Świeżak
  • Posty: 19
  • Podziękowania: 1
  • Oklaski: 0
Przepraszam, że będę jeszcze trochę truł :) Ale chciałbym zadać pytanie, a brzmi ono tak: lepiej mniej a dokładniej czy więcej a mniej dokładnie? Wiem głupie pytanie, ale chodzi mi o to, że robię 11 serii, w 5 robię po 4 powtórzenia a w 6 po 3 powrórzenia podciągnięć łuczniczych i z treningu na trening jedno dokładam. Problem pojawia się wtedy kiedy powtórzenia robię nie dokładnie. Powiedziałem sobie, że osiągnę kilka łuczniczych podciągnięć byle jakich, aby potem mógłbym je robić powolniej i dokłaniej. I wracając robić dalej kilka nie dokładnych podciągnięć, czy może 11 Serii po 2 powtórzenia dokładnie i wolniej? Z góry dziękuję :*
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.

Trening w tygodniu 2018/05/21 16:29 #40855

  • zulco
  • zulco Avatar
  • Wylogowany
  • Administrator
  • Żeby dojść do źródła trzeba iść pod prąd.
  • Posty: 7742
  • Podziękowania: 456
  • Oklaski: 118
Zawsze technika powinna stać na pierwszym miejscu, czyli (teoretycznie) lepiej wolniej i dokładniej.


Ale:
Jeśli będziesz robił wszystkie ćwiczenia pooowoooliii, to ucierpi na tym dynamika w niektórych ćwiczeniach.
Czasem warto robić niektóre ćwiczenia szybciej (czasem też lekko kosztem techniki), bo inaczej dynamika tak się zmniejszy, że mimo wcześniejszych dynamicznych MU nie będziesz mógł w danej chwili zrobić żadnego.

Trochę dziwnie to opisałem, ale siła siłą, a dynamika dynamiką.
Trening z własną masą ciała.
Workout Polska - Street Workout i Kalistenika
http://workout-polska.pl
Administrator wyłączył możliwość publicznego pisania postów.
Moderatorzy: Pepes

facebook

Nigdy nie narzekaj, że masz w życiu pod górę,
jeśli zdecydowałeś że idziesz na szczyt!

Kalendarz

May 2018

Krystian

Kalendarz Workout Polska
Mo Tu We Th Fr Sa Su
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
piksel black
 

Ostatnio na forum

 

 

Rutyny MadBarz

Zapraszamy do nowo utworzonej galerii z rutynami MadBarz.

Galeria MadBarz

Beginner

Medium

Hard

UWAGA!!!

Ćwiczenia wykonywane w nieodpowiedni sposób mogą być niebezpieczne dla zdrowia, a nawet życia.

Szczególnie bardziej efektowne triki wykonywane na wysokości zagrażają bezpieczeństwu twojemu i innych.

Zawsze zachowaj ostrożność podczas wykonywania trików.

Jeśli doszło do jakiegokolwiek wypadku nie zwlekaj:

Dzwoń na numer 112.

Telefon 112

 

Kalistenika - Trening w domu

Kalistenika Trening

Chciałbyś zacząć trenować kalistenikę, ale nie wiesz od czego zacząć?

A może po prostu szukasz sposobu żeby w prosty sposób poprawić swoją kondycję?

W poniższym artykule znajdziesz gotowy trening wraz z przykładami ćwiczeń które możesz wykonywać w domu, bez absolutnie żadnego sprzętu.

Spróbuj i przekonaj się jakie to proste:

 

Trening dla osób początkujących

Human Flag

Human flag

Zapraszamy na nasz wideotutorial na którym dowiecie się jakie ćwiczenia wykonywać, żeby opanować Human Flag.

Miłego oglądania, trenowania i powiewania na wietrze.

Migawka - Losowe artykuły

100 treningów bez sprzętu

Widziałem już wiele tego typu treningów.

Nawet chciałem je pozbierać i wrzucić luzem w formie grafiki.

Ale bym się musiał przy tym narobić :P

Więcej…

Jeden z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych

W tym tutorialu zobaczysz jakie ćwiczenia wykonywać żeby nauczyć się jednego z najtrudniejszych muscle up-ów siłowych. Zapraszam do obejrzenia.

Więcej…

Lista światowych imprez Street Workout 2014

Światowa federacja Street Workout i Kalisteniki (World Street Workout & Calisthenics Federation\'s) udostępniła na swojej stronie kalendarz imprez na 2014.   Najbliższa impreza odbędzie się w stolicy Republiki Chińskiej (Tajwanu)) Tajpej.  

Więcej…

Wyszukiwarka

Workout Polska

Copyright © 2015 - roothelp.pl.